Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here,.. van de 76 mensen uit mn friendslist hebben maar 4 mensen UT :mad:

    terwijl er wel 40 man BF:BC en RSV2 en wat al niet meer heeft gekocht,.. eeuwig zonde.

    tis weer net als bij Team Fortress2,.. ik was helemaal lyrisch over dat spel maar niemand in mn friendslist die t speelde

    misschien tijd voor wat nieuwe friends :+
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar is UT III dan net zo uniek als TF2? Dat kan ik me niet voorstellen ;)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het lijkt wel wat op TF2 in de zin dat het geen realistische shooter is met hedendaagse wapens etc,.. in die zin is UTIII misschien nog wel unieker aangezien het niet classbased is maar met pickups werkt.

    het is natuurlijk gewoon een ouderwetse arena shooter zoals alle oude Unreal's en Quake's maar dat maakt het tegenwoordig best uniek omdat er eigenlijk niets vergelijkbaars meer gemaakt wordt,..
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    UT is in mijn ogen uniek om de volgende redenen.

    -Zoals D3lphiki zei het is ouderwets maar er zijn niet meer van dit soort spellen op de 360
    -Het is snelle gameplay
    -Er zit een varieteit aan gamemodes in
    -Er zitten erg veel maps in
    -Je hebt instant respawn in alle gamemodes
    -Ook al speel je een teamspel, je kan als speler een groot verschil maken voor je team als je goed bent.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is ook nog zoiets ja, de enorme hoeveelheid content (guns, items , maps)

    erg vet allemaal.

    Maar toch bovenal is het ook wel weer eens leuk om een shooter te spelen die voor 80% op je aim en reflexen aankomt. Tuurlijk, in CTF en warfare kun je wat tactischer spelen en het helpt als je weet wat de beste routes zijn om te lopen en waar de beste items liggen maar wie het snelst en het hardst raak schiet wint en die intensiteit mis ik bij bijvoorbeeld BF:BC wel een beetje.

    En het valt me ook op hoe probleemloos en lagvrij de launch was van UTIII, vanaf dag 1 werkt het als een trein online, ondanks het moordend hoge tempo van de game.


    kudos voor Midway en Epic (die niet te beroerd zijn om een flink aantal dedicated servers neer te zetten)
     
  6. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Zolang ik me beperk tot de UK servers van midway is het idd een lagvrije spelervaring, op de USA servers van midaway heb ik meestal toch wel wat lag, en de player hosted games zijn , zoals altijd, erg wisselend.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet natuurlijk wel een beetje servers bij je in de buurt uitzoeken, maar zelfs de amerikaanse midway servers zijn voor mij goed speelbaar en dat vond ik echt opvallend
     
  8. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stats worden trouwens niet correct geupdate, de kills wel, maar zaken als flag captures, flag returns, nodes built e.d. blijven gewoon op 0 staan.
    De bug dat je teamleden de kleur van de vijand hebben en andersom begint me trouwens behoorlijk te irriteren. Gisteren een aantal potjed gehad waar het allebei tegelijk was, beide teams bestonden uit rode EN blauwe spelers.

    Het naar links lopen heeft me gisteren ook een paar keer mijn leven gekocht, sta ik lekker te sniperen op de rand van het level in facin worlds, loop ik ineens automatisch van het level af.
    Op diverse USA forums word gesugereerd dat het iets met de deadzone van de analoge stick te maken heeft, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat iedereen die er last van heeft, alleen maar automatisch naar links loopt, nooit een andere richting.

    PATCH PLEASE!!!
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de ps3 en vond hem zeer vet. Echter kon ik niet wennen aan die klote controller (muis en toetsenbord op de ps3 werkt niet naar behoren), daarom gister besloten hem voor de 360 te halen en wat een wereld van verschil met de 360 controller:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    grote handen zeker? ik heb daar ook last mee met de ps3 controller
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zijn de voertuigen in de game?
     
  12. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL same here, ik kreeg kramp in mijn handen van de ps3 controller, 1 van de hoofdredenen dat ie de deur is uitgegaan.

    Het lijkt trouwens misschien of ik alleen maar klachten heb over Ut3, door mijn posts over bugs, maar dat is zeker niet waar. Ik vind het echt een wereldgame, heerlijk nostagisch en tegelijkertijd toch hypermodern.
    Lekker veelzijdig ook: kleine maps voor (team) deathmaps en CTF, waar inderdaad wapenebeheersing en snelheid belangrijk zijn, en grote strategische battles in warfare en VCTF.\o/
    Ik vind de single player, met name "instant action" ook leuk, lekker wat bots erin op "novice"en dan gewoon lekker chillen, redeemers zoeken, van het uitzicht genieten, jammer dat bijv BF:BC dat niet had.

    @Xbox freak: De voertuigen sturen wat onhandig soms, en niet allemaal even nuttig maar de Darkwalker, en dat geval wat op de sentinels uit de matrix lijkt zijn wel zo mooi gemaakt, ik vergeet soms gewoon erop te schieten als ik er eentje over een muur zie stappen. Ook leuk dat een aantal voertuigen meerdere functies heeft, en de grotere voertuigen een zeer nuttige turret hebben voor de pasagier. De machinegun op de tank is misschien wel een beetje overpowered met zijn enorme zoom bereik, en dodelijke nauwkeurigheid, maar ik denk dat dit is om de sterkere primary fire van de darkwalker te compenseren.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    morgen als het goed is mijn xbox terug. Na mijn werk is dit het eerste spel dat er weer i gaat. Heb niet eens kans gehad om online warfare te proberen
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een goed game.Ik had wel niet gedacht dat ik het zo moeilijk ging vinden soms sta ik 10 kills achter op de 1ste.Maar het winnen komt nog.De stats komen traag maar de andere dag staat alles goed.De respawn is zo goed in die UT games dood is snel terug beginnen te killen.Ik haat wachten als ik game dus dit is perfect voor mij
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je on en offline co-op spelen?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij kan alles split screen ja (en system link en via live)
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    wOw :D egt vette game, net een ranked ctf match gdn, gewonnen met 3 - 1. ik had ze alle 3 gecapt, dus had Hatrick :D.. had een score van 87 :cool:
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben nog erg aan het twijfelen. Heb op 't moment ook genoeg te spelen, dus weet niet wat ik zou doen ;)
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hetzelfde ;P.

    Hij is alleen wel aantrekkelijk geprijst bij GameHubs \o/
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja he? Is wel erg aantrekkelijk :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina