[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik stream al een tijdje films enzo naar mijn xbox maar deze week kon hij mij pc niet meer vinden:confused:?! dus ik WMP 11 opgestart en gekeken of mijn xbox niet meer bij 'media delen' stond en inderdaad, hij stond er niet bij. Ik WMP 11 opnieuw geinstalleerd en de Xbox werd weer gevonden. Ik helemaal blij en ik stap naar mijn Xbox om weer een leuke film te kijken en ga naar 'video's' in het tabblad 'media'. Nu doe ik bij 'Computer' test connection en geeft een een fail bij 'PC selected'. terwijl mijn pc wel mijn xbox vind?!
    wat moet ik nu doen?!
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het ook niet, Bij de network settings staat alles op sharing etc. Mijn laptop ziet mijn xbox 360. Maar mijn x360 ziet mijn laptop gewoon niet. Als ik test connection doe dan faalt hij bij "pc selected".
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er nu dus helemaal niks van...

    Ik heb heleboel filmpjes die ik wil streamen, dus heb ik het gedaan zoals hier in de beginpost stond, over het converten enz. met de Magic Video Converter.

    En het vreemde is, dat sommige filmpjes het wél doen en sommige weer niet, terwijl het allemaal hetzelfde profiel is waarin ik het heb geconverteerd.

    Met andere woorden: Sommigen werken wel en sommigen weer niet, terwijl alles hetzelfde type en bitrate enz. heeft.

    Wie, o, wie kan me hieruit helpen?

    mvg Steel Dogg
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo allemaal,

    Ik zit met het volgende probleem: Ik heb WMP 11 en heb daarbij media sharring en alles aan staan, me poorten staan ook open. Maar hij vind me xbox 360 maar niet, wat is hiervan het probleem? Media sharing is ook aangevinkt.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste mensen, stop toch met dat gedoe met WMP11 =( gebruik gewoon Twonky! http://www.twonkyvision.de/ voor veel mensen al de oplossing wanneer WMP11 het weer eens niet goed doet.

    Twonky= video,muziek, live-streams rechtstreeks naar je xbox360/psp/ps3 streamen zonder gedoe. :cool:
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb jij voor mij een sleutel dan :thumbs:
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer het gratis en vrijblijvend 30 dagen, en je wilt niks anders meer :thumbs:
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, geef mij maar gewoon freeware.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    tversity is ook een goede gratis oplossing :)

    Vaak is bij mediaplayer het volgende aan de hand. Windows is brak geworden, firewall zit in de weg, router zit in de weg, virusscanner zit in de weg, te weinige resources, etc.

    Krijg je tversity, winamp orb, etc. ook niet aan de praat, dan wordt het tijd voor een schone installatie
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn Twonky is ook Freeware, maar de methode waarop zal ik hier niet bespreken.

    Tevens gebruik ik ook Winamp Orb, maar omdat je met Twonky gemakkelijker live tv/audio kunt streamen geniet het mijn voorkeur.
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net TVersity geinstalleerd en daar wilt hij hem ook niet vinden, of ik doe iets verkeerd hoor? Het komt denk, door me "schone installatie". (Legaal) windows erop gezet. Ben wel tijdje aan het kutten geweest met me internet, want hij wou ze DNS maar niet krijgen. Nu heb ik dat dus wel, maar misschien dat het daaraan ligt?
     
  12. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 ziet mijn Ipod video niet meer als portable device. De ipod geeft wel aan de hij aangesloten is dus aan de usb ligt het niet. Iemand ervaringen hiermee?
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een vraag over de muziekspeler van de Xbox360.

    Ik heb een netwerkschijf (Synology DS-207) waarvan ik avi's, jpegs en muziek kan sharen richting m'n Xbox (met XBMC) en ook naar de Xbox360. (Werkt allemaal goed, hoewel de Xbox360 veel minder dingen ondersteunt dan de oude Xbox met XBMC. Denk daarbij aan sommige avi's, DVD bestanden, iso's en ondertiteling. Maar dat terzijde.)

    Als ik met de oude Xbox de map "muziek" open (op de netwerkschijf), zie ik alle submappen en kies ik zo bijvoorbeeld de map "top40" en dan de map "2008" en dan weer "week 29". Werkt super en heel gemakkelijk. Je kan precies luisteren wat je wilt.

    Dan de Xbox360. Daar krijg ik geen mappen te zien, in tegenstelling tot video's en foto's waar je wel mappen krijgt te zien.
    Je kan bij muziek alleen kiezen voor vage dingen zoals albums, artiesten en genres. In alle gevallen is hij zo'n vijf minuten bezig met ALLE muziek op een rij te zetten. Je krijgt dan een lange lijst waarbij niet meer te achterhalen is wat uit welke map kwam. Handig als je ineens ruim 5000 liedjes door elkaar hebt staan in één lange lijst.
    Elke keer als ik muziek wil luisteren moet ik weer 5 minuten wachten tot hij ALLES weer geindexeerd heeft, want een playlist kan je niet opslaan als het niet vanaf de harddisk komt. Hierdoor krijg je dus ook elke keer alle muziek op een rij, ook de zooi waar ik op dat moment helemaal niet naar wil luisteren.

    Is er een of andere manier om muziek ook gewoon te browsen via de mappen waarin ik alles netjes heb ingedeeld?

    Nog iets. Kan je ook doorspoelen? Ik heb mp3's van een hele cd en dan is het wel handig als je door kan spoelen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Bouncemeister - daar is helaas nog geen oplossing voor
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets heel raars: Ik converteer mijn video's volgens de instructies op de voorpagina Hier:

    Dus ik converteer afleveringen, één keer werkt het, de gehele aflevering (Aflevering 1:)

    Toen probeerde ik Aflevering 2, maar niet de gehele aflevering was weergegeven, en Aflevering 3, daar hoorde je geen geluid bij, enkel geruis die niet ophield (Hier was wél de gehele film van weergegeven) .

    Ik vind het vooral raar omdat Aflevering 1 wél werkte. Alles is hetzelfde qua gegevens.

    Iemand hier met ervaringen? mvg Steel Dogg :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB even een aantal belangrijke threads gekicked ;)
    Vragen over Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] (je hebt het programma transcode360 nodig. Maar ik zou persoonlijk geen films streamen via windows media center dit geeft namelijk haperingen. Je kan dit beter doen via optie Video in het menu.

    Vragen over media delen: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

    Het beste kan je een ander programma gebruiken als Tversity, winamp orb, etc

    Het beste kan je zoveel mogelijk info geven... wat is je setup, etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  17. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo handig en zinnig Fardo bovenstaand bericht lees ik nu voor de 5e keer (en ga nou niet zeggen dat dat de bedoeling is) en waarom steeds die qoute van de vragensteller ??
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zoals ik al heb gezegd .. er waren een aantal oude threads naar beneden gevallen ... De threads die ik gekicked heb zijn van belang voor andere users :) .. je had dit trouwens ook in een pm kunnen vragen :)
     
  19. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, wie kan me helpen.
    Heb t volgende probleem

    modem van ziggo is aangesloten aan de linksys wrt54G met software 7.2.00 meende ik.
    de computer is wireless verbonden met de linksys en dat werkt ook gewoon goed.
    De xbox360 is bedraad aangesloten met de linksys en kan ook gewoon online, downloaden. xbox live. geen enkel probleem.

    Maar: ik krijg het maar niet voor elkaar om de xbox en de computer onderling te laten communiceren.

    iemand nog een tip of uitleg?
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wat ik fout doe ofzo?

    mvg Steel Dogg :)
     

Deel Deze Pagina