1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    opsteuker :eek:
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    NOOOOOO!! :'-( Mijn grote vriend Xplorer gaat al anderhalf jaar mee, maar hij heeft nu een draadbreuk waar hij de controller ingaat :'-( Ik hoop dat hij het nog even volhoud en dat die het blijft doen, want ik weet niet of ze hem inruilen bij de bartsmit of frs? ik hoop het wel, want ik MOET een xplorer hebben want een les paul zuigt echt als het gaat om solo's... anders microschoft even bellen..
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Gitaartjes zijn niet van Microsoft he, ik ben bang dat je dan een nieuwe moet kopen. Ook denk ik dat je na een anderhalf jaar geen garantie oid meer hebt.
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Draadbreuk is serieus goed zelf te fixen!
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Boss battle op medium gehaald, en op hard gaat het redelijk.
    De overstap van medium naar hard is qua spelen nog te doen, maar als je van oranje naar rood moet is het toch goed nadenken.
    Die Encore met Tom Morello lukt me nu niet, terwijl ik die battle in 1 had.
    Die battle had ik eerst nooit op medium en easy.
    Viel me op dat als je een paar noten goed speelt(niet eens alles) en je haalt die aanvallen binnen dat je hem binnen 2 keer kunt hebben.
    Die eerste vond ik altijd het moeilijkst, bijna niet te verslaan, maar nu had ik hem met 2 aanvallen.
    Komt denk ik doordat je nu sneller afgaat(dus hij ook).

    Wat me trouwens opviel is dat in dat cafeetje waar Tom Morello speelt een poster hangt van Enemy Territory: Quake Wars8)
     
  6. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel met gitaar gister ook binnen gekregen en het is echt leuk, alleen vet klote dat je zowat geen achievements kunt halen doordat ze zo lastig zijn.

    Verder snap ik de carriere nog niet zo erg, maar daar zal ik het boekje wat bij de game zit voor moeten raadplegen.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog maar 2 liedjes 5 sterren op medium, verder gaat Hard me nog niet zo goed af. Ga ik andere keer maar aan beginnen eerst even Number of the Beast en Knights of Cydonia 5 ster halen.
     
  8. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vet spel is dit zeg, alleen jammer dat die achievements zo kut zijn om te halen.

    Maar even een vraagje, wat houdt een encore precies in?
    Want ik versloeg net morello en dan kreeg ik een de optie om een encore met hem te spelen.

    En ik lees hier wel is dingen zoals 200K enzo, wat is dat?
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Encore = toegift
    200k = 200.000
     
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat houdt een toegift in dan:9

    Oww die 200K is gewoon de score die je met een nummer haalt dus.

    Ik heb hier verder ook een aantal keer TIER gelezen, wat is dat dan?
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Je speelt een encore om naar de volgende "Tier" te gaan. De career bestaat uit 8 tiers, dat zijn zeg maar elke keer een nieuw lijstje van 4 liedjes waarvan je er 3 moet doen om weer een encore te krijgen naar de volgende 4 liedjes etc.

    Zie tiers maar als een soort ladder, elke trede is een nieuwe tier.
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je, maar die encore hoef je niet te doen want je kunt hem ook skippen volgens mij?

    Ik zit dan als het goed is nu in de 5e tier(gevangenis)

    Waar kun je trouwens die faceplates krijgen, ik wil er wel 1tje voor op mijn gitaar.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33

    Nee

    oke

    internet
     
  14. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dimensionplus.nl hebben ze veel faceplates.
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je ze wel skippen of in iedergeval leaven.

    Want als er komt te staan dat je een encore kunt spelen, dan kun je ook leave kiezen.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, maar dan ga je niet door naar de volgende tier. Dan staat de encore bij de huidige tier en moet je hem alsnog doen voordat je verder gaat
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik snap het;)

    Wat is trouwens het verschil in de guitar shop tussen style en clothes?
    Zie niet erg veel verschil.
    Kan bij elk character ook maar 1 of 2 kledingstukken kopen, komen er nog meer later in het spel?
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een cool spel... Damn! Zag maandag een advertentie op een soort regionale marktplaats site, en heb hem gelijk gekocht voor 45 euro. Heb het vandaag gekregen en de hele dag gespeeld, en die battle tegen tom moraal ofzo zuigt royaal... als die josti bij sudden death is ben je gewoon dood XD.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tom Morello ;) geloof dat het gitarist is van Rage Against the Machine (bevestiging?).

    /Mod Bevestiging - the Matrix

    Anyways, gewoon combo van je power-ups maken dan gaat ie wel neer (eq. 3 tegelijk)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn streven om de Carreer uit te spelen op Hard is gestrand op Tier 7. Knights of Cydonia slaat echt helemaal nergens op. Die notechart is tien keer zo snel en moeilijk als de echt tabs. 8) Tot nu toe heb ik alles gehaald na elk nummer een paar keer te oefenen. Nu zal ik toch wel wat langer moet oefenen. Er is nog geen nummer dat ik makkelijker vind dan de rest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina