[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zag trailen en dacht wow lachuh! Blijkt dat alle goeie stukjes ook meteen in die trailer zaten...heb de film niet eens afgekeken...Je kunt zo zien dat Mike Myers er in zit kwa humor en dat vond ik wel erg gaaf, van de rest best wel een bagge film.....
    maar toch Mike Myers ;) 6/10

Heb ook the Mutant Chronicles gezien nog nooit van gehoort en komt pas later uit en volgende week pas in USA. Verhaal was echt uniek en errug gaaf! Bloederige film en het sprak me erg aan! Vond het zeker vermakelijk maar mistte het wow effect (kan ook komen door bagge kwaliteit van film) Moet zeggen dat ik hem nog steeds in de bios wil zien...dat is al een goed teken!
    8.5/10

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Fox (Jolie) schiet haarzelf inclusief de rest van de Fraternity door de hoofd en Freeman (de ten alle tijden good-guy in een bad-guy rol eens) word regelrecht met een headshot afgemaakt vlak voor het einde. Zie ik niet vaak gebeuren.

Ik kon in ieder geval goed van de film geniet, heerlijk over de top en Night- en Daywatch gaan vanavond in de speler. Geweldige visie heeft die Bekmambetov _O_

He's the man.

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Rambo 4 gisteravond gezien. Echt die actie is te bizar voor woorden. echt pure rambo style: one man army :) ik geef m gwn een 8,5 ^^

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Vanwege de setting, gevangenis beide, waarschijnlijk.

Ik vind de Shawshank redemption 1 van de beste films ooit, spreekt mij meer aan dan the green mile (slaat een beetje door, niet echt realistisch).

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    The Incredible hulk ook net gezien, damn dat einde zag ik echt niet aankomen lol :9 Lijkt me echt wel gaaf!!!! _O_ \o/ _O__O_

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    er is een mooie versie uit ;)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Van de week uiteindelijk toch maar wel Cloverfield gekeken nadat ik hem een paar keer uitdeed op het begin van de film. Pfieuw, uiteindelijk was hij dus toch wel erg bruut hoor. :cool:

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist Paradise Now gekeken, en hij viel me behoorlijk tegen.
    De tweede helft vanaf het moment dat het misgaat dus duurde me veel te lang, en was overbodig geweest voor de boodschap. Ze hadden wat mij betreft de aanslag moeten laten slagen, en daarna de families laten zien oid. Dit heen en weer gezeur van we doen het wel/niet was maar stom

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Hancock gezien. Zeer goede film, prachtige plottwist, en puik acteerwerk van Will & co.

Net Heat gezien, een goed uitgewerkt verhaal met ook goed acteerwerk. Jammer van het eind.
    Ik had Neil graag in leven zien blijven.

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nadat ik de namen voorbij had zien komen nu gekeken.

Gisteren Flags of our Fathers en vandaag Letters from Iwo Jima.

En man oh man wat een aangrijpend verhaal, echt heel bijzonder om het van beide kanten zo te bekijken. Erg goed hoe deze films geen mooie kant aan oorlog plakken, hoe je in Flags de Japanners alleen als een soort schimmen ziet krijg je in Letters er zo'n veel menselijker beeld van.

Ik vond persoonlijk Letters from Iwo Jima wel de betere film, Flags sprong iets te vaak heen en weer en het hele vlaggen gedoe kon mij als Nederlander waarschijnlijk ook minder schelen dan een Amerikaan.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf......meen je dat of ben je sarcastisch? Serieus één van de slechtste films die ik in tijden heb gezien. Het hoofdverhaal van een rundown hero is als idee erg leuk maar de uitwerking des te slechter. Verder is dat verhaal op 1/3 van de film al 'af' en gaat de film daarna nog sneller bergafwaarts. Geen kararkterontwikkeling, er worden lukraak nog wat verhaallijnen gepresenteerd, mager acteerwerk van Will Smith etc etc

Eergisteren heb ik 'Der Himmel Uber Berlin' gekeken. Deze film laat zich kijken/lezen als één grote gedichtenbundel en vertelt het leven van engelen die letterlijk kleur missen in hun leven. Na een erg lang betoog van de engelen besluit er één om een leven op aarde te gaan leiden.

Het verhaal is erg mooi en fantastisch uitgewerkt. Echter het is gewoon simpelweg te lang. Een gedichtenbundel lees je ten slotte ook geen twee uur achter elkaar.

7,8

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de film ook gezien. Inderdaad een hele toffe film. Leuke plottwist en Will Smith die weer een goede rol aflevert.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Gister maar is Forrest Gump gezien
    http://www.imdb.com/title/tt0109830/

mooi verhaal, af en toe ook nog best grappig
    altijd wel mooi van die drama's waar de komedie goed in is verwerkt zodat het niet van die flauwe humor is (La vita e bella is ook zo'n mooi voorbeeld, dat is zeker een aanrader ook: http://www.imdb.com/title/tt0118799/ )

forrest gump 7,5
    la vita e bella 8,5
    :)

14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Hancock gezien en vond het 1ste uur helemaal geweldig. helaas ging het bergafwaarts naar het einde toe

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Las net dit stukje op IMDB van Stephen King over horrorfilms, en waarom goedkope films vaak beter zijn. Vond het wel interessant :)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm ook op DVD, maar moet nog atlijd kijken. Van de Premium Film Collection dacht ik. Ben toch benieuwd!

En ow, Forrest Gump vind ik één van de beste films aller tijden! De muziek, het verhaal, het acteerwerk van Tom Hanks, de sfeer, emotie, alles vind ik er zo goed aan. Ik leef elke keer mee met Forrest (heb de film thuis). Het is zo mooi verwerkt dat hij eigenlijk de grondlegger is van allerlei trends in een halve eeuw, prachtig! De dans van Presley, de smiley, allerlei one-liners en zijn Bubba Gump Shrimp Company. Ach, ach, ik raak er niet uitgesproken over. De scène dat hij zijn zoon ontmoet, aaww, als ik er aan denk moet ik al bijna huilen. Zó mooi.

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  17. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    "Grave of the fireflies"

Aangrijpende anime film over een broer en een zusje in Japan tijdens de 2e wereld oorlog. Het zusje is één van de schattigste characters die ik ooit gezien heb en de animatie is erg geloofwaardig. Raakte ook zeker wel een gevoelige snaar.

Een 9.

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Beetje offtopic,

maar weet iemand toevallig wanneer de film Cloverfield op blu-ray verschijnt?
    kan er niks over vinden namelijk.

19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Deathproof weer gekeken, wat een heerlijke film is dat.
    Heerlijke gewoon dat je een beetje achtergrond informatie begint te krijgen over personages en dat je daar gewoon NIETS aan hebt omdat ze gewoon kapot gereden worden

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wie was dat ook alweer :+

Maar eigelijk klopt die film niet eens :9
    Want die boeven weten toch dat hancock tegen kogels kan?? Waarom gaan ze dan ontsnappen om hem te vermoorden..? Want ze konden niet weten dat hij weer geraakt kon worden als ze bij elkaar kwamen.........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina