Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh . . . zei ik final showdown met Dart Vader . . . ik bedoelde . . . een zwerm storm troopers :) :thumbs:
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    de hamster van yoda...
     
  3. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet eens of het ook wel echt the final showdown is, het kan evengoed een lekkermakertje zijn toch? Misschien heb je ook nog wel keuzes die het einde kunnen beinvloeden? Het komt niet echt duidelijk naar voren ofzo.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game ziet er steeds toffer en toffer uit! De forcepowers lijken nu echt een keer heel erg goed en tof uitgewerkt te zijn. Heb al de meest brute dingen gezien. En dan ook nog eens de lightsabers. :cool:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb nog nooooit iets gezien van SW....nou ja 1 level van Kotor en tien minuten van SW1 de film, waarna ik in slaap viel.

    Is dit spel dan nog de moeite waard? Want de trailer ziet er veelbelovend uit! :eek:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm tja.. ik weet niet .. ehm .. ik denk dat je de demo moet spelen, als deze komt of op de oldskool nl lan party daar heeft iemand hem vast wel :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb zelf totaal niks met Star Wars, heb volgens mij alleen de 3 nieuwste films gezien en vond het leuk, maar ben geen fan ofzo.

    Toch zal ik deze game kopen, lightsabers zijn gewoon cool en vooral omdat je nu wel lekker met de force kan spelen. Weet niet of er een demo uitkomt, laten we het in ieder geval hopen. Tevens kan je hem ook bij Gamehubs bestellen, dat scheelt toch weer de helft van de prijs, dan als je hem in de winkel koopt.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm vraag me trouwens af hoe dat nou precies afloopt die game aangezien Darth Vader wel niet dood zal gaan! En de trailer is erg gaaf!
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga allebei eens 4, 5 en 6 kijken, en vertel dan nog eens wat je ervan vindt 8)
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik wel al weet is dat je op een gegeven moment morale keuzes kunt maken door je naar de Jedi kant te laten als je dat wilt:)
    Ook zullen er iets van 4 verschillende eindes komen,tenminste heb ik eens ergens gelezen maar weet ff de link niet.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Han Solo was dan ook niet echt een prototype good guy hè. Hij deed het alleen maar voor het geld. Hij is inderdaad ook mijn favoriet :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 2008: Tie Fighter Factory Walkthrough

    [gt]36526[/gt]
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt inderdaad,maar de oudere films hebben wel gewoon veel meer charme dan de nieuwere wat eigenlijk de voorgaande delen moeten zijn:)
    Ook vind ik de karakters en sferen van de eerste films gewoon geniaal,en bij de nieuwe films is het dan meer Darth Maul die wat zorgde voor kijkplezier:thumbs:

    Maar je speelt dus hier een vaste rol,je kunt dus niet je eigen karakter aanmaken?
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.


    Edit
    Ik dacht dat het voor de 360 was, maar is voor de Wii
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad zeg !! ziet er trouwens best aardig uit! ik dacht dat ik eruit was Xbox360 of Wii maar twijfel nu zelfs een beetje :p
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Startpost is trouwens oud! Iemand zin in het maken van een nieuwe?

    Wanneer komt het spel uit?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    19 september geloof ik.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ho, ho, ho! Han Solo kwam anders wel mooi Luke helpen toen de Rebellion op het punt stond te verliezen van de Death Star. 8) Kregen ze allemaal een mooie medaille enzo. :+ Alsjeblieft. Ach, wat is die eerste film toch droog.

    Trouwens, ik zat nog 's over die trailer te denken. Heb laatst de films nog 's gezien en ben nu druk KOTOR2 weer aan het spelen. Je ziet dus die Secret Apprentice een schip naar beneden halen. Ik denk dat er ten tijde van alle films niemand, helemaal niemand is die dat kan. Ook Yoda niet. Want in de tweede film had hij al moeite om met zijn twee handen Anaken en Obi te redden van een naar beneden vallende pilaar. En als ik dan kijk naar een Sith Lord uit KOTOR2, die doet in z'n eentje met The Force al het leven vervagen op een planeet. Boem, baf, alle bewoners, alle dieren, alle planten, alles, dood. Leuk. :)
    Ik vraag me dan ook hard af wanneer films komen over Knights of the Old Republic, of daarvoor. Exar-Kun, anyone? :eek: Als dat geen persoon is om op het scherm te laten schitteren. Kijk, die ninja-jedi's zijn wel lachen hoor, maar ik verkies The Force over het sabel.
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik doe precies hetzelfde heb ook weer even alle films gekeken en ben lekker bezig met KOTOR 1&2 en als je de Jedi/Sith van KOTOR en de films naast elkaar zet en gaat vergelijken blijken die uit de films gewoon pussy's joh!! dan denk je toch was Anakin wel THE CHOSEN ONE?????
    En over nieuwe films betreft ik las vandaag in de veronica gids een stukje over die animatie film de clone wars die film zal de deur openen voor nieuwe film projecten . . . . zijn we daar blij mee ???
     
  20. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    George Lucas heeft al heel vaak 'nee' gezegd omdat hij nog wat anders met zijn leven wou doen dan SW en omdat er niet genoeg materiaal voor is. NIET GENOEG MATERIAAL ?!?!?!?!? Kom op, ik bedoel, er zijn tientallen boeken in de EU die zich na Episode 6 afspelen. De Yuuzhan Vong oorlog bijvoorbeeld, of dat
    Jacen Solo een Sith Lord wordt, de wederopstanding van Darth Sidious, de Sith periode van Luke Skywalker etc.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008

Deel Deze Pagina