dit is mijn eerste GH en ik vindt hem erg vet. heb hem voor 59 euro via wehkamp de nummers zijn wel niet geweldig maar het is best leuk om te spelen, ben nu bezig op medium, best pittig als je nog maar 1 dag gespeeld hebt ik kan beter spelen op een echte gitaar hehe
Ik heb hem daar ook in bestelling staan maar heb nog niets gehoord. :{ Hoe snel had jij hem binnen na je geplaatste bestelling?
ik kreeg hem op releasedag binnen, had hem alleen ergens anders laten afleveren dus pas sinds gister gespeeld
Als ie weer 59 euro is, neem ik aan dat ze weer een voorraad hebben. Lijkt me anders raar dat ze de prijs omlaag gooien terwijl ze niks op voorraad hebben... Edit: Bij Levertijd van mijn bestelling staat 3 weken en bij het product 4 weken, dus denk dat iedereen die nu bestelt weer achteraan moet sluiten en dus 4 weken moet wachten.
Wat blijf ik die battles toch haten. Gisteren 3 online battles achterelkaar gedaan, en 3 keer verloren door die idiote Death Drain. Over het gehele nummer genomen was ik 3 keer ruim beter, en ook in de Sudden Death had ik een betere score en Note Streak. Toch verlies ik iedere keer omdat ik blijkbaar die Death Drain 1 seconde later dan de tegenstander activeer. Grrr... Net nog een achievement gehaald die lastiger was dan ik dacht. Falling Off You lost an online ranked Face-Off match 5 Geen enkele keer Star Power gebruikt, en expres een paar noten gemist; nog bijna gewonnen.
Ja ik zag het ook vanochtend. Lekker, maar jammer dat ie niet eerder kon komen. Over precies 2 weken moet ik weer werken Maarja, beter dan niks. Kijk gewoon bijna niet op die site, anders lijkt het nog langer.
Bij mij staat hij al een tijdje op 2 weken, maar ik denk dat ik hem maar annuleer. Als hij gewoon meteen was bezorgd kon ik de game mooi verkopen zodat ik een goedkope gitaar had, maar de waarde van de game daalt alleen maar, en dan is de gitaar uiteindelijk niet zo goedkoop meer.
Ik denk dat de meeste ook niet de intentie hebben om de game gewoon te verkopen. De meeste die hem bestellen houden hem gewoon volgens mij.
Gisteren eventjes gespeeld, maar tot nu toe (15 songs) valt de muziek me erg tegen. Er zitten wel een paar goede Aerosmith songs bij maar ook nieuwe nummers van ze en die vallen erg tegen. Zag in de nieuwe songlist dat ik nu the Cult moet spelen, dat is dan wel weer cool. Eerste nr. dat ik speelde had ik trouwens direct FC op medium, kreeg gelijk voor 115 aan GS.
Had ik die tuturial gedaan van hammer-on en pull-off oid. Mja ik wist nooit wanneer ik het ingame nou kon gebruiken, ging mij allemaal te snel. Zie ik nu eindelijk die witte dingetjes op de noten, want volgens mij is dat een indicator dat je die shit kan doen of niet =P?