Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben ontzettend benieuwd naar je/jullie impressies. Screens en filmpjes waren soms super en soms echt bagger in mijn ogen.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan neig ik toch naar het tweede
    Qua gameplay stelt het niks voor. Het vechten met je rechter analoge stick vind ik niet lekker werken.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Baggerspel, lelijke graphics (zie die sneeuw shit in de cutscene) eentonig vechtsysteem en rare equipment menuutjes waar ik drie keer naar moest kijken voor ik 't begreep. En die GUI is te groot, en de subtitles zijn ook te groot. Oja alle monsters gaan in 1 klap dood behalve een paar, die hebben opeens wel een health balkje. En ik had het gevoel dat ik teveel moest lopen voor ik weer wat kon vechten.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    12 jaar ontwikkeling was het toch? 8)

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, kwa combat is het nog echt wennen gewoon vergeleken met ninja gaiden 2 etc. Maar ik heb de demo nu 2x gespeeld heb allemaal nadere loot gehad en alles. Vind het best wel chill spelen alleen met de camera enzo is het nog wennen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    op kotaku zijn ze er erg over te spreken. Vreemd, het lijkt OF wel OF niet te zijn. Toch zelf maar even downen.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gigantische bagge besturing....echt jezus christus....was die anders zou ik zeggen gave game! maar nu bleh

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had geen hoge verwachtingen van de game, maar moet zeggen dat het me alles meevalt. De game ziet er goed uit, is sfeervol, heeft goede muziek, toffe characters. Ben nog niet helemaal uit de mix tussen sci-fi en Noorse mythologie, vind het in de demo tof gedaan en goed passen. Ben benieuwd wat voor verdere invloed het in de game heeft. De equipement menu's vind ik wat onoverzichtelijk en traag werken. De combat vind ik goed en tof. Is een soort hele lichte mix van God of War en Devil May, maar dan een stuk trager. De camera vind ik flink wennen! Had liever een vrije camera gehad. Nu staan soms vijanden op je in te hakken terwijl je ze niet eens ziet. Maar al met al ben ik aangenaam verrast.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet alleen daar, hier ook! Ik ga vanavond de demo ook downloaden, morgen spelen en dan laat ik ook wel van me horen.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had geen verwachtingen toen ik het spel speelde en na ff wennen vond ik het toch wel erg vet :D. het RPG gedeelte vind ik er genoeg inzitten. Helaas kon ik geen andere klasse kiezen maar wel erg geinig spel though. Besturing had idd beter gekund en niet de mooiste game maar dat mysterieuze trok me wel samen met het RPG.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vindt alles van de game eigenlijk best goed gedaan behalve 1 punt en dat is de camera... tjonge jonge wat irritant afentoe.

12. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing vind ik anders ook niet echt lekker werken. De camera is idd erg iritant. Hopelijk wordt er nog wat veranderd want de game leek me eerst heel erg vet worden maar ik vraag het me nu toch af.

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gelukkig zijn er demo's! Dit spel had mijn intresse, dat is na de demo nu wel voorbij. Het besturings-systeem vind ik intressant, kwestie van wennen en dan zou het wel werken, ware het niet dat het veels te stroef is. Ook vond ik de reactie snelheid van de knoppen (vooral het springen) niet helemaal lekker, er zit gewoon vertraging in. Het verhaal, van wat er dan te zien is in de demo, is wel intressant, net als de setting. Grafisch blijft het duidelijk achter bij DMC en NG, maar goed, dat hoeft niet perse een nadeel te zijn als de gameplay maar in orde is. En daar wringt gewoon de schoen, de stroeve besturing, slechte camera en nog wat irritatie punten hier en daar verpesten het voor mij.
    Als het allemaal wat soepeler zou lopen en de camera beter zou zijn dan zou ik het nog wel overwegen om dit spel aan te schaffen (voor een leuke prijs althans) maar als ik af moet gaan op de demo dan hoeft het voor mij niet.

14. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Hoge verwachtingen worden toch niet helemaal waargemaakt besturing is "speciaal" vooral omdat het zeker 2 min duurde voordat ik echt goed doorhad hoe alles in elkaar stak ( ik lees ook nooit een beschrijving :p) verder zijn er nog hier en daar wat puntjes ( als je dood gaat bijvoorbeeld 1x is mooi 5x is vet irritant dat zou je moeten door klikken) verder het verhaal staat me zeker aan. ben benieuwd naar het volidige spel al had ik zelf al vrij veel moeite met de "baas" te halen uit de demo...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo zeg, wat ben ik afgeknapt op de demo.
    - Graphics toch niet echt vernieuwend
    - Combat systeem is gay, gewoon met je rechter stick wat heen en weer bewegen, wachten op de cutscene en dan weer verder. Tot er iets komt waar je moeite voor moet doen.
    - Nog wel wat kleine dingetjes.

Toch maar niet gepre-orderd bij GameHubs.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Naja net weer even geprobeerd maar moest toen nodig plassen en heb toen perongeluk xbox uit gedrukt.....reflex :9 Naja was dus gewoon net zo ver als gisteren...ik vind de graphics wel meevallen dus daarom zou ik niet afhaken! Ik vind gewoon de besturing alles zo gigantisch onduidelijk!!! Nog steeds kan ik er maar niet aan wennen! Je word er gewoon in gegooit...ik hoop dat ze een andere besturing ook nog hebben in gestelt zeg maar....dat je gewoon combo's gaat maken door x of y meerdere keren in te drukken...dat lijkt me zoveel leuker spelen

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren even gespeeld en best over te spreken. Graphics en gameplay zijn aardig vernieuwend tov wat we de laatste tijd zien. Wat dat betreft snap ik niet goed dat mensen de game er matig uit vinden zien. Rechterpookje gebruiken is echter wel erg wennen en ik liep vooralsnog alleen maar dat ding in rondjes te draaien.

Het is iig een keer weer wat anders! Of ik hem ga aanschaffen weet ik nog niet.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb precies hetzelfde. Ben aangenaam verrast door de game. Enige echte minpunt vind ik de vaste camera, die af en toe niet lekker werkt.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vond het opzich wel lekker werken.

Maar het is zooo lineair en simplistisch. Je hoeft helemaal geen seconde na te denken, gewoon hakken, hakken, schieten, dood 8)

Ook het equipment menu vond ik zwaar irritant, het hele menu werkte gewoon niet ;)

Mijn conclusie is dat er dit jaar gewoon veel te veel moois uitkomt en dat ik mijn geld veel beter kan besteden :)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Alonso: Met LB ben je in een milliseconde weer achter je personage ;)

Deel Deze Pagina