Clannaam: Royal-Gaming Clantag: rG Motto: Gaming is our passion Website: Komt deze week online Clan Geschiedenis: Ik en Ecliipz waren aan doubelen op gamebattles. Onze vrienden wilde ook meedoen. Dus zijn we Team Royal- Gaming begonnen. Een clan met 2 teams die nog worden uitgebreid. Totnutoe is er 1 double team en een team die 5vs5 enz speelt. Members SharpShoot3r NL qD EcliipZ KrekelNL LeonzielhuisNL Tinykwekkeboom Games Call of Duty 4 Contact: War,Joinen,Tryout,Sponsers? Contact Me SharpShoot3r NL Ladders: Gamebattles.! 2vs2, en 5vs5.
Call of duty 4 miss komen er nog meer games En aidenfan rQ was fout het moest rG zijn. dat is al goed.
Royal Gaming Gears of War: Royal Veedix Royal Toomzor Royal Avia Royal ...... was een subtop clan in het begin van Gears of War
Tja wel meedere teams heten zo. Maar iemand ervaring met gethost? want ik wil de site online zetten maar het werkt niet.
hoezo nu gelijk een site? je hebt toch geen sponsors of iets dus ik zou even wachten met site totdat je echt gaat presteren op LANs etc. dat was een tip ON-topic: ik heb er geen ervaring mee x]
Je hebt gelijk. Maar we doen het toch is handiger voor ons want sommige dikzakken die zijn er dan niet als we iets willen zeggen enz en kunnenwe dat via de site doen. Maar je hebt gelijk en met gethost is al opgelost
Wij zoeken nog een 6e man voor onze lineup. Weten mensen nog iemand die goed is of ben je zelf goed en wilt je try out moet je maar ff zeggen. Eisen: - gemotiveerd - een microfoon - vaak online Interesse add me on live.
Haha wat zag ik Aidan over Team Nubcookie? Hebben de mods hier geen humor meer? Hebben de mensen van tegenwoordig trouwens geen inspiratie meer? ROYAL, Royal xGaming, Royal-Gaming..
haha had je ´m gelezen Sliv?? ze hebben als verwijderd alleen, maar omdat ik nep link had geplaatst naar een beetje vieze site. ik had een heel mooi verhaal getypt, waar ik 5 minuten van mijn vakantie aan had verspild!!
Ontopic boys. Wij spelen nu geen clanmatches meer. Ik ga volgende week vakantie en 2 zijn er al op vakantie. Na de vakantie komen we harder back dan jullie denken grtz