Portal en South Park\o/. Fall Out 3: ziet er nice uit, heeft wel m'n interesse gewekt. Resident Evil 5: RE spreekt me niet meer zoveel aan, maar wie weet met die co-op... . Fable 2: Niets nieuw gezegd GoW2: GoW1 vond ik niets aan dus heb ook niets voor GoW2, al zag het er wel mooi uit. Nieuwe dashboard en avatar systeem: bah en vooral het avatar systeem vind ik bah .
spelbreker .. je krijgt vast kleren er voor terug .. mar wow .. echt niet verwacht Ik hoop wel dat er nog steeds gamercards zijn ... toch (gamerscore??)
Jah, je gamercard het het eerste kadertje in het 'My Xbox' screen en je avatar stond er netjes naast .
Ben helemaal niet te spreken over de nieuwe aankondigen behalve de games zelf. Het focust vrijwel 100% op casual en familie-aspecten, waarbij ik persoonlijk de dashboard ontiegelijk lelijk vind en de avatars een cheape mii-ripoff (ben geen fan van de Wii). Als ik films wil zien ga ik wel naar de bios of huren. Tot nu toe geen enkel 'gamechanging' aspect, alleen een paar geinige features die sommigen zullen aanspreken en anderen niet. En ik behoor dus tot de laatsten.
Ik ga ervan uit dat je ook een "kale" versie van je dashboard kunt selecteren... Eerst maar eens in detail bekijken voordat ik hier mn mening over klaar heb....
Banjo & Kazooie: Die humor, lachen . Viva PinĂ£ta: Vond het eerste deel wel leuk, maar ga deze laten liggen. Original B&K op Arcade \o/. Scene it: Gewoon niet m'n ding You're in the movies: Wat een onoriginele titel maar eindelijk word de Vision nog eens gebruikt. Maar ook niet echt mijn ding.