E3 van 2008

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 6 jul 2008.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, al had ik toch gehoop op meer games voor de hardcoregamer. Heb niets met mainstream lips/inthemovie/music games.
    Had Bioshock 2 verwacht.
    Ben wel blij met de Portal game en het nieuwe dashboard ziet er tof uit. Hoop dat door Endemol xboxlive in nederland wordt uitgebreid met tvseries en films.

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik ook, vond er niet veel aan al die muziek gebeuren en FFXIII is ook alleen leuk voor de fans. Ach misschien word er toch nog iets spannends aangekondigt dezer dagen, want dat kan natuurlijk ook! :)

4. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geplaatst op Major Nelson, vooral Party en Primetime is vet *)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Leukst om te horen vind ik eigenlijk de originele Banjo op Xbox Live Arcade. De laatste tijd houd ik me meer en meer bezig met oude spellen, omdat ze vaak zo veel meer inhoud bieden in de plaats van graphics tegenwoordig!

6. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat net te denken hoe 't dan zit met je gamercard en friendslist want die heb ik helemaal niet gezien, en hoe zal 't dan zitten met de themes?
    voor de rest wel een leuke update:D

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit ook: · Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.

8. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Te laat

Toch vet: Hele games installeren, waardoor geen draaiende disc en kortere laadtijden.

Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eindelijk: · New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050. _O_

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dus geen geluid meer ;) voor populaire spellen :D

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De PS3 bezitters hier op het forum zijn er echt dol op :+. Ik zie het niet meteen zitten om een game van maximum 9.8GB op m'n HDD van 20GB of 120GB te zetten. Al zou het wel zeer nice zijn moest ik eindelijk van het lawaai van de dvd-drive vanaf zijn.

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan wordt het wel heel interesant om zo'n 120GB HD'tje te gaan halen. Hoeveel GB zou 1 Xbox game zijn?

13. Shizzel

Shizzel Guest

Ik hoop echt dat er dan ook echt geen geluid meer is, want zelfs als de drive niet wordt gebruikt is de Xbox 360 toch redelijk hoorbaar.
    Het enige probleem is dan de ventilatoren, maar hopelijk worden die automatisch zachter als een game van de HDD wordt gespeeld.

Geometry Wars 2 met co-op lijkt me ook erg vet :D.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De 360 staat bij mij in een kast dus dan hoor ik hem echt niet meer :D

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als het echt heel de game is mag je minstens rekenen op 6GB en maximum op 9.8GB.

Maar ik vraag me af wat je dan moet doen met games op meerdere dvd's zoals Lost Oddessy en Infinite Undiscovery :eek:.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat lijkt mij juist een groot voordeel?

Als je alles op je HDD zet, dan leest hij toch ook alles van je HDD af? Je disc zit in de Xbox 360 zodat hij "ziet dat je de game echt hebt".

Denk dat je op deze manier dus niet meer de discs hoeft te wisselen.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, FF13, mooi. Echter, er is volgens mij iets gebeurd wat eigenlijk niet de bedoeling geweest zou moeten zijn. Volgens mij zijn zowel buongie als de makers van Frza 2 op het laatste moment uit de presentatie geknipt. De Bungie site is dan wel plots ge-update met een timer, maar een aankondiging van Bungie hoort op een Microsoft conferentie. Ze zullen de demo of tech demo wel niet op tijd af hebben gehad want ze hadden hier moeten staan, niet over 2 dagen!

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En eindelijk groeps-chat :D

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.899
    Nu juist hopen of die andere FF ook naar de 360 komt, die ene die een beetje donker is, versus ofzo dacht ik. :cool:

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Beste nieuws voor mij _O_

Deel Deze Pagina