Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaangamer

    zaangamer Guest

    bron : http://gamerscoreblog.com/team/archive/2008/07/14/mrcwhtnltrxle.aspx


    zoals jullie hier kunnen lezen wordt er dus bevestigd dat de 360 straks onder de nieuwe dashboard je games volledig kan installeren op je harde schijf. Hierdoor zal je dus tijdens het gamen minder last hebben van het geluid van je dvd-drive en minder loading screens zal zien. Wel zal je de gamedisk in de drive moeten hebben voor het checken van de gamekey, zal verder niet worden gebruikt

    Avatars zijn ook een nieuwe toevoeging en moeten je de mogelijkheid geven om nog meer persoonlijke smaak toe te voegen aan wie jij online bent. Deze zijn aan te passen in maat en hebben verschillende kledingsopties, verwachting is dat deze zijn uit te breidden via de Marketplace.

    Ook de Xbox guide zal wat veranderingen ondergaan. Bijna het gehele dashboard zoals wij die nu kennen verdwijnt straks achter de guide knop. Dit houdt dus in dat je tijdens het spelen van een spel een film kan starten, of vanuit een game meteen een ander (arcade) game opstarten.

    Tevens komt er ondersteuning voor 16:10 beeldformaten via HDMI of VGA met ondersteuning voor de resoluties 1440x900 en 1680x1050. Daarnaast zal de Xbox LIVE marketplace volledig beschikbaar zijn via Xbox.com zodat je vanaf elke PC content kan downloaden, rechtstreeks naar je xbox 360.

    Al met al dus duidelijk een hele verbetering en eindelijk een reden om mijn 120GB HDD te kunnen gebruiken. De nieuwe dashboard wordt in de herfst verwacht
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2008
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fucking AVATARS. Het is geen Wii. Slechte zaak van MS vind ik persoonlijk. Doe is wat orgineels (die motion controller is ook zoiets). :mad:
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook niet blij met die avatars. Ik heb kapitein Haak als gamerpic, en die laat precies zien wat ik wíl laten zien :mad:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Geen motioncontroller gezien anders. De avatars doen me weinig, echter de rest van het dashboard vind ik echt super! :thumbs:
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind de avatars niet storend hoor, vind ze wel tof. Het nieuwe dashboard zelf vind ik super.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het juist erg cool en ik ben ook benieuwd bnaar de ontwikkelingen

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het nieuwe dashboard overzichtelijk, strak en fris ogen! In mijn ogen een toffe verbetering. De nieuwe mogelijkheden van het dashboard zijn echt super (zoals party van 8 man => gelijk joinen games etc). Als men de avatar goed uitwerkt, dan kunnen deze heel tof worden.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets nieuws is wel is leuk.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens, wat betreft de Avaters... Daar heb ik nog een "kijk kat uit de boom" houding bij... Achievements, Avaters etc. boeien me weinig tot niets. Ik wil gewoon op een simpele snelle manier met mn maatjes kunnen gamen. Alles wat daar op een leuke manier aan toevoegd is mooi meegenomen maar gaan "must" voor mij.
     
  10. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het nieuwe dashboard nou ook dezelfde snelheid behoud als in het filmpje.. Zou wel prettig wezen.

    En eindelijk, eindelijk, eindelijk een 8 persoons chat.

    Maar al dat avatar gebeuren hoeft voor mij ook niet. Als ze het straks maar niet door je strot duwen.

    We shall see.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie hier plaatjes van de Videomarketplace tussen staan.
    Er is zeker niks bekend gemaakt over een NL release?
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, heb ik ook. Vind het primetime verhaal trouwens een toffe toevoeging. Een soort extra (arcade) gamekanaal. Zeker met vrienden kan bijvoorbeeld zo'n quiz erg tof zijn.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    officieel nog niets gehoord. Informeel weet ik dat deze gaat komen, maar ja de vraag is wanneer

    Server Based Gaming (Primetime) lijkt me wel erg tof
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    vond er eigenlijk niks aan maar nu ik de foto's zie denk dat het mss goed zou kunnen worden

    vind eigenlijk dat ze je moeten laten kiezen, of dat je het mag uitproberen en dan als je het niet goed vindt trg mag gaan naar het oude, dat je het dan later als je van gedacht bent veranderd kan downloaden op marketplace.(of iets in die aard)

    grtz.


    edit: hoe gaan ze dat eigenlijk doen ?
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Berichtje bij opstarten dat je een update moet downloaden. En als je geen Live hebt dan komt de update vanzelf bij nieuwe spellen :)
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet alleen een optische verandering.
    Heel de interface en techniek gaat hiermee op de schop dus het lijkt me sterk dat je alles bij het oude kunt laten. Misschien een klein gedeelte maar zover als ik nu zie moet je mee in de verandering....
     
  17. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
  18. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier juist het meeste op te wachten. Video on-demand via mijn Xbox.. Hoop dat snel bekend wordt gemaakt dat deze service in Nederland gebruikt kan worden.
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste reactie: WII! XD
     
  20. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    aa oke, bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina