http://uk.xbox360.ign.com/dor/objects/15334/banjo-kazooie-3/videos/Banjo_Reviewie_070908.html Deze film maakt wel enkele dingen duidelijk. Hopelijk zien jullie nu wat meer verbanden tussen de franchises.
Banjo & Kazooie 1 op Arcade \o/. Hopelijk komen ze ook met Banjo & Tooie. De humor in de B&K voor de 360 zag er ook wel goed uit .
De nieuwe zag er goed uit. En aangezien B&K een van de weinige games is die ik niet op de N64 heb gespeeld, is het misschien wel leuk om 'm nog te downloaden.
Ziet er wel leuk uit enzo.. maar ik weet niet of het wel leuk vind dat je zoveel met die voertuigen moet doen. Tuurlijk, het is best vet, maar ik hoop niet dat het een primair kenmerk aan de game gaat worden.
Het ziet er best leuk uit en het zal heus een aardig spel worden maar het geklungel met al die voertuigen blijft me tegenstaan. Jammer gewoon. Het leukste tot nu toe vind ik de herkenbare geluiden van banjo, kazooie en allerlei personages die je in eerdere banjo games tegenkwam.
Hehe same, ik heb hier naast me een 64 met Banjo Kazooie staan, maar overduidelijk dat ik hem samen met Portal ga kopen als hij op Marketplace staat.
Heb Banjo ook op de N64 liggen, maar nu hij op XBLA komt scheelt het weer ruimte/een console op de kamer.
Ik heb nog helemaal niets gelezen over het feit dat Banjo 1 naar de Arcade komt. Die zou ik eerder kopen dan Nuts and Bolts, lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk. Dat gedoe met die voertuigen trekt me helemaal niet.
Werd gisteren tijdens de E3 persconferentie bekend gemaakt. Werd echter geen releasedatum bekend gemaakt. Het enige wat genoemd werd was "This Year" (ruim begrip)