Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan, ik weet dat ze er weinig aan kunnen doen ivm met rechten, maar probeer dan ook iets anders voor de EU want die hebben ook meegeholpen op de 360 zo groot te maken wat het nu is.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach zo gaat het ook al jaren met de Zune ik heb me Zune nu al tijden maar inloggen voor de Zunecard kan weer niet omdat ik uit de EU kom. Ze willen blijkbaar eerst alles goed testen in eigen land. Maargoed dat doen Sony en Nintendo net zo goed he...

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dit werkt, dan zal het vast snel in Europa komen. Netflix is een amerikaans bedrijf, dus die zullen eerst in Amerika kijken of zoiets rendabel is. MS is, vind ik, op de goede weg om van de Xbox 360 een multimedia-centre te maken, zonder te vergeten dat het apparaat groot is geworden door games. Het is geen pc, maar wel meer dan alléén een gameconsole, and I like it.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik verwacht niet dat wij dit gaan krijgen. NetFlix is een bestaande service en Ms schuift gewoon aan. In de EU kennen wij dit helaas nog niet. We mogen blij zijn met een video marketplace.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien krijgen wij een door Endemol gemaakte service! 8) Hele dag van die reality bullshit kijken...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Verkopen 360 in Japan stijgen met ruim 600%

opmerkelijk. Zo'n impact heeft de E3 nou toch ook weer niet?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg nooit nooit, ik denk dat het echt heel snel kan gaan als het goed aanslaat in Amerika. Het lijkt mij dat Microsoft ook niet blij is dat ze de rechten in Europa niet kunnen krijgen, aangezien Europa wel eens een groot verschil kan maken. Ze zullen er echt wel moeite voor doen.

En anders maak ik wel een Amerikaans account :+

Wow!

Square Enix heeft wel veel invloed in Japan, en ze hebben daar ook echt wel door dat die langzaamaan gaan overstappen met 2 exclusives én de overstap van Final Fantasy (al zij het nog niet in Japan)

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dan weer dat de rechten voor elk land weer anders zijn, en laat Europa nu net uit vele landen bestaan ..

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan waarschijnlijk ook één van de redenen waarom het in Europa langer duurt, maar het zal me verbazen als MS er niks aan zal gaan doen.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Goh, ja... Door de toevoeging van benen en een nek is het inderdaad niet meer een kopie :+

Wanneer gaan developers nou eens eerlijk zeggen dat ze het idee van de Mii (of elk ander gekopieerd iets) goed vonden en zelf ook een soortgelijk systeem zagen zitten ipv maar constant blijven ontkennen dat het geen kopie ergens van is.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ken de Mii's niet. In hoeverre is dit een kopie?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Mii - Customizable poppetje dat jezelf voorstelt in de virtuele wereld en die in verschillende games mee kan spelen

Avatar - Hetzelfde, maar dan iets meer uitgebreid en beter ondersteund door de community

Het principe is gewoon hetzelfde, dus ontkennen dat het geen kopie is is gewoon nonsens. Als een bedrijf nou eens eerlijk toegeeft dat ze het idee van de concurrent erg goed vonden en het zelf in een verbeterde/veranderde vorm ook wel zouden willen uitbrengen zou ik veel meer respect voor ze hebben.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kan je nou met een Mii in een game als ie geen benen heeft? :9

Verder is idd de look deels hetzelfde en het feit dat ie te customizen is natuurlijk. Die van de 360 is wel vele malen mooier trouwens.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Daarom zeg ik ook verbeterd. Maar ik vind het zelf geen groot probleem, overigens. Als het leuk is en goed werkt vind ik het alleen maar top! :thumbs:

Ik vind het enkel zo zielig dat de bedrijven altijd weer moeten benadrukken dat ze het niet "gekopieerd" hebben.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar dat zullen ze nooit toegeven dat ze iets moois hebben gezien bij de concurrent en het dan verbeteren en op hun console zetten, best zielig uiteraard. Maar een console war zonder war zou ook niet echt leuk zijn denk ik! :D Wat Sony pas heeft gedaan met die gamercard tja die hebben alleen niet echt een verbetering eraan toegevoegd, ze hebben gewoon alles een andere naam gegeven en daarbij ook nog geen eens die throphys voor alle games ingevoerd. Ik zie liever verbetering dan een copy die niks nieuws brengt.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    och, een kopie van iets goeds is toch ook een toevoeging.

ik vind het best dat ze alles van elkaar jatten, het geeft ons alleen maar meer vrijheid om te kiezen

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum, 'respect' voor een spelletjesmaker? :emo:

Alles wat er in dit wereldje over spellen/nieuwe features verteld wordt, is gewoon 90% onzin. Bekijk de gemiddelde flaptekst op een spel is, op ieder spel staat een heel overdreven verhaal over hoe 'realistic en actionpacked' een spel wel niet is. Bij al die conferenties wordt ook altijd weer alles de hemel in geprezen, ook al weten ze dat ze vaak met een baggerspel te maken hebben.

Je speelt de spellen toch voor je eigen plezier, en trekt je toch niks aan van verkooppraatjes enzo? Wat maakt het jou nou uit dat een bedrijf iets van een ander bedrijf jat... Als het goed gedaan wordt, is het gewoon slim werk:) Tuurlijk gaan ze niet zeggen, 'hé jongens, kijk wat we voor jullie hebben, allemaal gejatte ideeen van de concurrent!!11'.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Sony daarentegen met zijn 2.40/2.41 en trophies is idd geeneens in staat om iets goed te jatten 8)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop wel dat er echt veel kleding mogelijkheden komen, zal wel dik zijn om je poppetje aantekleden als een soldaat uit BIA.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nog 2.5 uur \o/

En de kans dat deze smileys daarna opduiken is heel groot: =(:emo:

Maar toch kijk ik ernaar uit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina