Ik ben heel benieuwd hoe iedereen tegen het online en offline gamen aankijkt. Ikzelf heb er een beetje een haat/liefde verhouding mee en vraag me af hoe andere mensen ertegen aankijken. Als ik namelijk een game koop en wanneer ik 'm in me 360 lade schuif dan gaat mijn keuze al snel naar de multiplayer optie. Deze optie is vervolgens zo leuk dat ik naar een maand spelen de singleplayer nog niet 1 keer heb aangeraakt en waardoor ik vervolgens gefrustreerd gewoon niet meer me 360 aanraak.
Achievements is ook zoiets. Hoewel ik me er bewust van maak dat het me nie veel kan schelen of ik een game niet op 1000 achievementscore heb staan ben ik dat toch stiekem wel. En omdat ik graag me games op 1000 score wil uitspelen erger ik me toch alweer snel aan de 'kill 10000 people online/play 1000 online matches' achievements. Deze achievements zijn gewoon niet haalbaar voor iemand die wel werk heeft en niet alle tijd van de wereld heeft. Maar doordat deze niet haalbaar zijn zit ik alweer met het probleem dat ik me games het liefst compleet uitspeel.
Dan de lag die soms ontstaat bij online games. Ik weet van mezelf dat ik een goede connectie heb maar toch kom je in die matches die laggen als een gek. En dan nog maar te zwijgen over de vloekende mensen die bad rep geven omdat je ze 3 x achter elkaar een headshot geeft. Damn online is zo vet maar ook zo kut. Ik heb inmiddels 2 accounts aangemaakt, 1 offline en 1 online. Zodat ik me games lekker uitspeel en toch ook nog online eens wat games kan meedoen. Nou is mijn vraag hoe denken jullie hierover? Speel je liever offline of online?
/Mod Even wat alinea's toegevoegd. Leest iets makkelijker - Cookie
Laatst bewerkt: 15 jul 2008