[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nou;

    Je krijgt al 9% hit van talents, ervanuitgaande dat je een standaard 2/45/14 of 0/47/14 spec bent; dat betekent dat je special attacks nooit missen.
    75% van Enhancement shaman DPS is special (yellow), namelijk Stormstrike en Windfury.
    Zoals je zelf al aangeeft doe je alleen PvE, waardoor je weinig geraakt wordt.
    Toch is de mail broek een stuk beter. 30int is behoorlijk wat mana wat je DPS ten goede komt; veel meer dan die 15 extra hitrating.
    Socket die broek met 2x 8str (of 10str als je rijk bent :+), of 4crit/4str en een andere strength gem en de broek is heel behoorlijk ;)

    Of; je wacht tot je brutal gear kan kopen; ook echt verschrikkelijk goed omdat shamans geen hit nodig hebben ^_^
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Klopt die AP wel? 1040 tegen 104?
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Moet ook 104 zijn ;)
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand aan alliance kant die toevallig aan het rerollen/powerlevelen is? Ik ben van plan om een druid te levelen maar heb geen zin in een tauren char als ik op mn eigen server ga, en zoek toch wat meer progress aangezien ik mijn belf pally alleen gebruik voor PvP.
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het nu toch wel een vet spel, maar ik zit nu in een normal server. maar raden jullie mij aan om nog te switchen naar een PvP server? want zit wel te twijfelen, want ik heb geen zin als ik in een normal server een goed mannetje heb dat ik dan weer opnieuw moet beginnen als ik PvP wil doen. dus als ik zou switchen dan zou ik dat nu moeten doen. Wat vinden jullie?
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    kom gewoon op mijn server, dan kun je ook lekker klote ^_^ ik speel idd op Arathor met iemand die ik ken, ben nog een Newb dus da's wel lache. en op de server waar ik speel kun je PvP aanzetten als je wilt, dus je bent niet verplicht om te gaan PvPen
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat sucked juist, heb je nooit lol buiten de BG's 8)
    Ganken ftw!
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    <3 World PvP, jammer dat die bigass Tarren Mill/SS battles er niet meer zijn :'-(
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar als ik dan van server wil verwisselen kan ik dan me character mee nemen? of moet ik dan helemaal op nieuw beginnen? want daar heb ik nu al niet z'n zin meer in (ben pas level 12)
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 12 kun je in een paar uurtjes weer levelen, anders zul je 20 euro moeten betalen, wat nogal overkill is voor een level 12 :+
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij bent shaman nu, jij wordt alleen maar geganked. :cool:
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    haha ok, nouja dan denk ik er nog even over na of ik hier doorga of dat ik opnieuw begin in pvp, en weet nou nog steeds niet echt welke class ik wil. maar de servers liggen er nu volgens mij sowieso uit. dus ik kijk straks wel.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Speel je op de US/Oceanic servers? Dinsdag is de maintenance van hun, woensdag is voor de EU.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja speel oceanic, (speel trail nog) kon niet eens kiezen voor de eu. ga binnenkort wel het hele spel kopen maar zou ik dan kiezen voor een eu server? of is dat juist vervelend omdat minder mensen engels spreken?
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de EU gaan kopen, 80% lult wel engels op de meeste servers.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heeft dat nog voordelen dan op een europese server? want heb tot nu toe nergens last van gehad.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb waarschijnlijk de verkeerde trial gekocht, dus nu zit je character op oceanic servers. Dus je zult zoiezo opnieuw moeten levelen als je op een europese server wilt spelen. Wat wel aan te raden is aangezien je daar minder lag heb, en iedereen spreekt gewoon engels.


    Edit: voordeel van europese servers is dat iedereen ongeveer dezelfde tijdzone heeft. Dus je zult savonds meer mensen tegekomen en dat is handig voor als je van plan ben om te gaan raiden.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Komt omdat je de US "versie" hebt geinstalled. Gewoon een trial maken op de europese site van WoW; wow-europe.com en dan in je WoW folder realmlist.wtf openen met kladblok en de us.xxxxxx veranderen naar eu.xxxxxxx. Dan kan je op de EU servers spelen zonder het hele gedoe opnieuw te hoeven installen. ;)
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    World PvP verrassend genoeg niet eigenlijk :+
    Alleen rogues zijn écht een probleem; andere classes gaat nog wel.
    Heb ook een shitload aan welfare troep gefarmed etc 8)
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ok zit nu op een europese pvp server, hoop dat het een beetje bevalt en dat ik geen spijt heb dat ik niet normal server heb gekozen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina