Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Staat bij jullie de IGN live stream ook nog op standby

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jep, hoort ook zo. :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, begint ook pas zodra de show begint. Als het goed is heb je een hartslag.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat beginnen.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Arrogantie druipt er imo van af de eerste minuten van de conferentie.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het dieptepunt van Sony zijn gedrag: het weghalen van een backwards compatibility en nog wat gedoe van de 80GB versie als iets goed aankondigen =(.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hele presentatie is imo een dieptepunt, hoogetpunten zijn voor mij alleen GOW3 (al zag je niet veel in de trailer) en Infamous zag er ook wel goed uit (is het een exclusive)

edit//MAG zag er ook wel ok uit (256 man online shooter)

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar gaat concurrent no. 2 _0/

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor mij persoonlijk was dit een slechte E3. Wat heeft deze E3 ons gebracht? Casual rommel, casual rommen en nog eens casual rommel. Geen enkele aankondiging van een nieuwe game waarvan ik achterover viel.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zowel Nintendo en Sony hebben echt gigantisch gefaald op de E3! Phoe, echt slecht. Microsoft de dikke winnaar. Tofste hardware nieuws, meeste exclusives, meeste en tofste nieuws, leuke onthullingen qua games en de tofste games.

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    And the winner is....................

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb wel de reden gevonden dat ik de ps3 niet wegdoe....geen zin om opnieuw te beginnen aan Oblivion!....maar daar houdt het dan ook wel op :9

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    De winner is de pc! :+

Toch ben ik blij dat ik recent mn pc heb geupgrade, helemaal nu zowel Sony als Nintendo het slecht regelen.

Ik kijk nu al uit naar de gratis Battlefield Heroes _O_ (en Crysis Warhead en Diablo 3 en Starcraft II en die nieuwe Bioware RPG etc. etc.)

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de ps3 alleen voor Mgs, maar ach, het was het waard:lol:

15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soony makes me sad.

Als LBP ook nog eens tegenvalt, of weer wordt uitgesteld................dan ruil ik m'n PS3 wel voor een 2e DS.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Neem dan een goede pc, dat is tenminste cool. :cool:

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wordt echt top met alle RTS games die op de pc uitkomen :).

- Red alert 3
    - Star craft 2
    - Warhammer 40k: Dawn of war 2 _O_ _O_

Maar kwa MS line-up valt het me inprinciepe wat tegen omdat ze niks nieuws hebben aangekondigd op FFXIII na maar dat is niet een hele nieuwe titel ofzo...

18. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste nadeel van de pc vind ik het constant te moeten upgraden om de nieuwste spellen volledig te kunnen benutten.
    Heb ik tot 2 jaar terug ook gedaan.

Maar ben het met je eens, niks is er beter om te gamen dan op een monster pc.:thumbs:

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik was het upgraden ook zat. Echter vind ik gamen op de XBox helemaal over de top geweldig. Ik raak mijn pc nog nauwelijks aan en als ik dat doe, koop ik XBox games, lees ik XBox fora of zit ik te msn'en.

Plus er komen zo gigantisch goede titels naar de consoles tegenwoordig, daar kan de PC niet aan tippen. Zie GTA, GoW en SC4.

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    In mijn ogen geen overduidelijke winnaar.

Microsoft doet pogingen om meer casual gegaan. Maar het ziet er geforceerd uit. Die avatars en dashboard wennen wel, maar zijn toch een rip-off. Avatars van Mii's en Home, en dashboard van apple. Dan de muziek en film (eye-toy) game. Ook niet echt origineel.
    Toch had Microsoft voor mij persoonlijk wel de leukste games, hoewel er ook multiplatformtitels geshowed werden. RE5 (co-op:thumbs:), GOW2(_O_) en Banjo&Kazooie zagen er leuk uit. FF was een leuke aankondiging, maar niet voor mij. Uiteindelijk gemengde gevoelens.:confused:

Nintendo gaat te casual, en komt weer met een expansion. Best wel smerig. Nintendo was toch bang of wilde de concurrentie voor zijn (wel leuk dat Microsoft niks "motion controlled" aankondigde). En de wiimote was kennelijk niet precies genoeg. Wel leuk dat de uitbreiding geshowed werd met minigames met zwaarden. Terwijl juist in het begin van de Wii geshowed werd hoe goed het wel niet werkte met dat spel van Ubisoft. Games waren er verder ook niet veel. Animal Crossing is leuk, maar niet baanbrekend, en GTA voor de DS was verrassend maar we hebben er nog niets van gezien. Verder was die geforceerde smile van iedereen echt vervelend. Uiteindelijk dus een negatief gevoel.:'-(

Sony is altijd hetzelfde. Veel praatjes, maar weinig schokkends. Maar gaan wel meer hun eigen weg vind ik toch. Little big planet blijft leuk en de presentatie was vet gedaan. Hadden ze heel de show maar zo gedaan. Die sackboys (heten ze toch?) zouden ze beter als "avatar" kunnen gebruiken. Die zijn echt vet. Maar hou op met die PS2. Het is wel leuk dat die zo'n lange levensduur heeft, maar ik vind eigenlijk dat die kunstmatig in leven gehouden wordt, zodat ze hun woord kunnen houden. Home ziet er aardig uit. Dan de games; GoW3 teaser, dus die zien we pas over twee jaar. MAG is ook weer niets voor mij. Maar heeft wel potentie. Zoiets heeft de 360 niet (raar toch, als nr.1 online console). Net als DC online trouwens. Grote online spellen verwacht je op de 360. Dus op punten wint Sony voor mij.:eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina