[Wii] [Wii] Mushroom Men

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 14 jul 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758

Titel: Mushroom Men
    Developer: Red Fly Studio
    Genre: Adventure/Platformer
    Releasedate: Q3 2008

Info:

Mushroom Men laat je spelen in een mondaine wereld die je bekijkt vanuit het surrealistische perspectief van een drie-duim-grote Mushroom Man. Onopgemerkt door de mensheid is er een oorlog bezig tussen de verschillende spore facties. Als een dappere Boleet Mushroom Man kun je verwoesting veroorzaken door huishoudelijke voorwerpen en afval in wapens en hulpmiddelen omzetten.

Screens:

Video's:
    [gt]36077[/gt]

[gt]31611[/gt]

Eigen inbreng:
    De game ziet er leuk uit, zal vast voldoende humor hebben en mits het goed is uitgewerkt zullen de point acties ook erg leuk werken. Weer een titel om in de gaten te houden.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een studio die het aandurft om een Wii-exclusieve platformer te maken. Dat was hard nodig na Super Mario Galaxy. Laten we hopen dat het wat wordt.

Ik voorspel een potentiƫle cult-hit.

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel origineel uit.
    ik hoop voor de maker dat ze het wii publiek bereiken met dit spel.
    echter ben ik bang dat het slecht verkocht gaat worden door de wii sport klonen ed.

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

mwoah, wat ik zo zie is een 13 in een dozijn platformer. Voor de Wii momenteel misschien heel wat, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Platform fans zullen dit spel wel inderdaad tot cult-hit bestempelen, maar dat komt dan vooral door oogkleppen en gebrek aan beter.

Wie wil platformen kan volgens mij beter een PS2 aanschaffen, een veel groter aanbod. Wanneer je die aansluit met component kabels heb je nagenoeg dezelfde beeldkwaliteit. Voor die mote hoef je het ook niet te doen. Die leg je bij platformers braaf na 2 minuten naast je weg om over te stappen op de GC controller.

Misschien heb ik het mis hoor, en is dit een fantastisch spel, maar ik vermoed toch wel dat ik gelijk ga krijgen

Deel Deze Pagina