[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nah, je zult wel eens afgemaakt worden, maar het voelt ook goed om iemand anders om te leggen :cool:
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    normal zou helemaal geen normal moeten heten maar lame..
    Zo saai, die mensen zijn ook altijd zo duf, net geen rp. :+
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar hoe kan je zien waar je op veilig gebied bent? want nu in het begin wil ik gewoon lekker spelen zonder tegen andere spelers te vechten. ben dark elf level 11 nu en ben nu net voor het eerst naar darkshore gegaan. enige min punt vind ik echter dat ik bijna geen spelers online zie. terwijl ik in een realm ben gegaan waar recommended stond? (nee ligt niet aan het tijdstip om 11 uur vanavond was het ook al zo rustig)
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ten eerste Dark Elf bestaat niet. :+ Ten tweede, als je in een groen gebied bent, ben je veilig, oranje is neutraal (hier wordt gepvp'd) en rood is enemy territory en is zeg maar het groene gedeelte voor de andere factie. (In jouw geval, de hordes) Ten derde, op de lage levels zul je niet veel spelers tegenkomen, wil je veel spelers zien dan moet je naar een Capital City gaan. Recommended zegt niets over het aantal spelers dat er op die server zijn, maar dat het een degelijke server is om te starten. Populatie is af te lezen aan de low/medium/high die bij de servers staan aangegeven. ;)
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur 's avonds is het drukste uur ook al voorbij, verder zit je in het begingebied wat sowieso altijd aardig leeg is.
    Verder houd recommended in dat het juist niet druk is, juist recommended qua latency/nieuwe spelers meestal.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    bedoelde night elf idd, maar waar zie ik die kleuren dan? staat dat gewoon op de map? en is het zo als je in oranje gebied dan dat je bijna altijd stront aan de knikker hebt of is het maar zelde? want ben natuurlijk nu nog kansloos als ik daar heen ga...

    en er stond bij sommige wel high en medium maar bij de server waar ik in ben gegaan stond alleen recommended. ik zit trouwens in the maelstrom ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    T is een beetje laat, maar recommended laat volgens mij wel degelijk een populatie zien (Volgens mij zit het ergens tussen low en medium in)
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mjah hoeft niet per sé, meestal wel het geval ja. En nee, al ga je een neutraal gebied in, het betekent niet meteen stront aan de knikker. ;)
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    I have a night elf mohawk
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Laatst ben ik ook opnieuw begonnen op een normal server, met de reden om minder geganked te worden en sneller te levelen, maar ik weet niet of dit de pret ten goede komt. Naja, misschien migrate ik wel als ik 70 ben.

    Vandaag trouwens de patch met dat je op level 30 al je mount kan halen \o/.
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op een normal server zit kun je niet migraten naar een PvP server, alleen de andere kant op.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Maat van me is het wel gelukt.
    Was van PvP naar PvE gegaan, maar wilde terug. (overigens wel in dezelfde battlegroup)
    Afgelopen seizoen gladiator geworden, en toen gemigrate. Voorwaarde was wel dat hij al zijn PvP-gear moest inleveren.
    Nu is het dus weer een random-geared nab met gladiator titel :+
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Naja jammer dan :).
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Er was een korte periode waarin 1 PvE-server free-migrate had naar een PvP server.
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    mij lukt het niet meer om in het spel te komen, eerst drukte ik op launchen, toen zei hij dat hij een patch ging installeren maar daarna kwam dit bericht:

    The patch "enGB-hdfiles\WoW.mfil" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x42f38022, actual 0x55dbe4e2.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::pTCApply)

    heb al geprobeerd om op nieuw te installeren maar had ook geen effect.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig windows vista?
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee nog gewoon xp...
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan zou ik het niet weten, sorry.
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    snap er echt geen zak meer van, daarom heb ik nou een hekel aan pc spellen. heb sinds vandaag dan het spel zelf echt gekocht. dus ik kom thuis wil die cd er in doen... pakt hij die cd niet. alleen maar dat denk geluidje van je computer maar voor de rest gebeurd er niks. dus nu heb ik dat spel voor niks gekocht en moet ik alsnog 4 gig van internet downloaden waar ik dus weer een paar uur mee bezig ben.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, je had toch een trial? dan hoef je helemaal niet opnieuw te installeren, je kan gewoon met die trial download spelen. Enige wat je moet doen is een account aanmaken. Of je Trial account upgraden naar een volle account.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina