[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedoel je die achievement voor die Special Ability van Brucie?
    Zoja, het 'Like' level moet dan boven de 75% zijn.

Bedoel je die achievement 'Liberty City?
    Zoja, dan moet het 'Like' level je nog levende vrienden boven de 90% zijn

Hmm, ik denk gewoon dat je even moet wachten en ondertussen gewoon wat andere dingen moet doen en dan zal hij vanzelf wel bellen voor die Special Ability. Hij is trouwens wakker tussen 07:00 en 13:00

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, de special ability. Zit al in de 80% maar nog steeds geen telefoon gehad. :{
    Ik dacht dat ze direct zouden bellen.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb laatste tijd GTA niet echt meer gevolgd. Dus daarom mijn vraag.

Is er al iets meer bekent over DLC klein of groot die uit moet komen?

4. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, volgens mij is er nog helemaal niets bekend.

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie deze thread en bedenk me opeens dat ik 'm nog steeds niet heb uitgespeeld. *Legt GTA IV bovenop de stapel games*

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Brucie like dik in de 90% en toen eindelijk de achievement gekregen! 8)

7. spiny

spiny hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ALS EERSTE EEN WAARSCHUWING : MENSEN DIE NOG NIET ECHT VER IN HET SPEL ZIJN ( lees: niet over de 60 - 70% ): LEES NIET VERDER!! 't kan je spelgenot bederven ;)

Voor de mensen die al wel zover zijn:
    welke keuze hebben jullie gemaakt toen je moest kiezen tussen REVENGE en CASH bij Dmitri

ik heb voor de CASH gekozen en dat heeft niet echt leuke gevolgen =(. Welke gevolgen krijg je als je REVENGE kiest :)
    /Mod Ik heb er maar even een spoiler bijgeplakt, wel zo handig. ;) - Lethal AK47

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gast gebruik dan een spoiler tag.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Had ik al geregeld. ;) Maar indd, voor zoiets als dit graag de volgende keer in een spoiler plaatsen. :)

10. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm uitgespeeld. Tenminste de verhaalmodus. Kwam eigenlijk een beetje als een verrasssing omdat ik dacht het het percentage dat bij stats genoemd wordt puur om het verhaal ging. Heb er nu 38 uur inzitten (excl. multiplayer) en van elk moment genoten!

Nog genoeg te doen, most wanted missies, auto's zoeken en stelen, stunt jumps. Alleen die zure duiven ga ik denk ik niet fixen. Ben er in 38 uur spelen maar drie tegengekomen (zonder er naar te zoeken). Ben ik eind van de zomer helemaal klaar voor de DLC.

11. UniiQueee

UniiQueee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je gwn de health, armor en weapon cheats gebruiken zonder dat er iets ergs gebeurt, bijv dat je een achievement niet kan hale ofzo

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het er niet op wagen...

DAMN wat kost dat veel moeite om die 100% te krijgen zeg! Fokking 70 uur bezig, zit ik nog maar aan de 92%...

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat je een heel deel uren er mee zoet bent :)

14. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ikzelf speel al weken lang met de gedachte om de duiven te gaan schieten en zodoende voor de 100% te gaan.Gisteren waagde ik een poging: na een half uur had ik er 7 8)
    Ben er ook maar mee gestopt, zijn er gewoon teveel. :{

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar komt dat gedeelte waar ik echt niet tegen kan:

GRINDEN!

Donder op met je vlaggetjes/duiven/stunt jump/hidden locations/tierelantijntjes verzamelen!

Als het nou nog enig nut heeft, maar nee, het is alleen maar om je uren extra bezig te houden (en niet eens leuk, want het is afschuwelijk om te doen). Maar je vervolgens er wel een smak Achievement points voor te geven, dat je je weer zo lamlendig voelt als je ze niet hebt...

Ik trek dat heel slecht...

Ik denk dat ik er eens een column over moet schrijven voor de Frontpage. Even kijken wat mensen erover te zeggen hebben :)

Okee, terug ON-TOPIC!

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Op zich heb nooit geen moeite met grinden, verzamelen van vlaggetjes/packages. Of iets anders waar je lang mee zoet bent.

Maar alleen als je er iets nuttigs mee kan krijgen. In voor gaande delen kreeg je wapens bij je crib, een tank voor je deur. En weet niet wat meer, maar het was het waard om ze te gaan zoeken.

Maar in GTA 4 krijg je alleen een crappy heli die neit eens bij je eigen crib spawned. En een crapy chaingun heeft waar je niet eens mee kan aimen, en altijd mist.

Another big let down. :\

Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Plus het feit dat je die duiven met een wapen moet neerknallen = kans op politie en dat scheelt je ook weer tijd. Alleen bij Vice City had ik die hidden packages verzameld.

18. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Net het spel uitgespeeld, wat een rofleind.
    Kate werd doodgeschoten :lol:! Romans bruiloft helemaal verpest, whaha!

Nu 'even' alle singleplayer achievements halen, ik zie niet zo tegenop die duiven en stunt jumps, vind ze wel geinig. Heb in Vice City en San Andreas alle hidden packages gehaald. 8)

Edit: Moet je voor die street races achievement alle races 2 of 3 keer doen? :eek:

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit.
    Er zijn in totaal 8 races.
    3 op het linkse, 3 op het middelste en 2 op het rechtse eiland.
    Pak gewoon een eiland dat je goed bevalt en dan moet je in totaal 20 races winnen.

Je kan in je statistieken zien (weet even niet welk tab-blad) hoeveel races je al gewonnen hebt.

DAT is nog het ergste van alles. IEDERE f*****g keer die klote politie achter je aan...
    Om een of andere reden heb ik ook altijd de pech dat er ergens in de buurt een politieman staat die me ziet...

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game Progress 100%

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina