1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gerucht] Nieuwe Halo game

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 4 jul 2008.

  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    De Halo reeks is superieur aan alle FPS shooters zowel met campaign als multiplayer!!!
    Geen 1 shooter geeft je hetzelfde gevoel als halo nu praat ik niet over een spraybattle met assaultrifle op teamslayer level 10.
    Nee ik heb het over de custom games van 4 vs 4 met MLG settings ( Battlerifles) of MLG Matchmaking boven lvl 40.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eentje waar je niet afhankelijk bent van je mede spelers....Waar je als je echt zin in hebt gewoon leuk in een battle in kan rennen....En niet hopen dat je binnen 1 schot al dood bent! Waar je zelfs op legendary gewoon bruut op die Brute kan in jumpen en rond om heen lopen en maar blijven slaan :9 Wil niet dat gezeik van, bravo left of alpha right etc....
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zou ik ook erg jammer inden, als de nieuwe Halo squad based wordt. :mad:

    -------------------------------------------------------------------------

    Source: Halo "Blue" headed to 360 in September

    [​IMG]

    A trusted source has informed Joystiq that the Wal-Mart internal internet known as "The Wire" contains an entry for a new Halo game entitled Halo "Blue". According to the entry, Halo "Blue" is an M rated shooter and it's set to release on September 30 this year. Of course, we've been hearing plenty of rumors about Bungie projects in the last few days. Halo "Blue" could easily be a part of all that. Will it be the rumored strategy title? Peter Jackson's Halo Project? With the game supposedly coming out this year, it could easily be a repackaged Halo 3 with bonus content -- perhaps all the DLC released thus far.

    We al but certain that Bungie will be announcing something during the Microsoft Press Briefing that's only a few hours away. More than likely, we'll know whether or not it's Halo "Blue."
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut nog niet eens aan gedacht Microsoft zou wel een soort van halo3 uit willen brengen met alle downloads erin....dat zou echt zooooo kut zijn als het dat was....
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zal ik wel heel dom vinden van Microsoft als ze dat zouden doen..
    want wat is er nu als dlc voor halo3.. de 2 mappacks en cold storage map.
    1 mappack is al gratis, cold storage is gratis, en die laatste is al in prijs verlaagt en word later ook weer gratis, dus zie het nut daar niet zo van in.. :x
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    September lijkt me wel erg vroeg. Dan denk ik eerder dat Halo Blue een arcade game is. Hoe kun je zo'n grote Halo game geheel geheim houden als de release al over 2 maanden gepland staat?
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zoiets lijkt mij toch ook.
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een uitbreiding die dit keer ook wat nieuws geeft voor de story mode, en daarbij ook alle DLC enzo? Dan zal je de boel ook wel helemaal van live kunnen halen.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dunno....maar goed misschien waren ze al een tijd bezig? Bedoel je hoort nu ook pas van sommige games terwijl die al jaren in productie waren? En een arcade game zit ik nou ook niet bepaalt op te wachten |:-
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Geen nieuwe Halo game in de pers conference, maar kijk eens op www.bungie.net. Waarvoor zijn ze aan het aftellen?
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En de Bungie-timer is gestopt: Link
    Is dit een grap of een truukje om een kleine hype te creeëren? Of zou dit de waarheid zijn?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    De uitgever (lees Microsoft) wilt de game pas op een later tijdstip aankondigen. Ik vermoed dat ze dit doen omdat ze hadden verwacht dat sony een betere persconferentie zou geven. Nu ze deze gezien hebben is het niet nodig om de troef nu al uit te spelen.

    Dus het is de waarheid. De uitgever vond het op dit moment nog niet het juiste tijdstip.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    aaaaaaah. Ik wil de onthulling 8)
     
  14. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet een grap zijn anders zijn het echt super amateurs bij Bungie.

    Ze hebben heus wel een goed idee waar de concurentie mee komt.

    Dit is gewoon om de boel op te naaien.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bungie heeft er weinig over te zeggen als Microsoft beslist
     
  16. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie is allang een eigen bedrijf hoor.. Microsoft is niet eens meer de uitgever, dat zijn ze zelf.
    Ook de gene die het gepost heeft op de voorpagina(Harold Ryan) is niet eens president van bungie. Dus dat klopt ook niet.

    Hoogstwaarschijnlijk allemaal gelul dus
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, had het ook gezien. Ik vind het wat vreemd. Maar ik denk niet dat dit een grap is, omdat hij gewoonweg niet grappig is! Er zal wel degelijk iets aan de hand zijn, of het nou een bevel was de aankondiging niet te plaatsen, of het een fout was van Bungie in verband met gemaakte afspraken, ik weet het niet. En wat maakt het uit? Het spel zal met een aankondiging niet later of eerder uitkomen, dus gewoon wachten. :)

    Over Harold Ryan, hij is wel een 'teambaas' binnen Bungie en heeft een hoge functie, evenals dat hij aan het hoofd staat van dit nieuwe project en de (nu dus gestopte) aankondiging er van.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom zou Bungie dit zo open en bloot vertellen. En dulle merkte al op dat het gepost is om exact 7.00 pm. Aan jouw verklaring dacht ik ook al. Sony bood weinig weerstand dit jaar. Maar ik blijf het vreemd vinden.
     
  19. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het niet verdacht dat de zogenaamde email die daar is gepost een timestamp heeft van precies 7:00PM? ook dat superintendent mannetje had een naam met 7 streepjes..
    referenties naar 7th column..

    Ik vind het een beetje téveel lijken op ilovebees.com
    dus ik geloof er voorlopig nog niks van
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ook nog met 7/7, Bungie Day. Dan wordt het bijna interessant om te volgen. Wat o wat zou er aan de hand zijn? Hihi. :D
     

Deel Deze Pagina