Grand Theft Auto IV of toch Call of Duty 4?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Asphire, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asphire

Asphire Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort een Xbox360 te gaan kopen alleen kan ik niet kiezen wat voor spel ik daarbij moet kopen. Grand Theft Auto IV of toch Call of Duty 4.
    Ik heb al verschillende Reviews bekeken en gelezen maar ik kan de knoop niet doorhakken.

Moet ik kiezen voor: Het heerlijke gevoel dat als je inzoomt, de vertrouwde ‘Red Dot Sight’ ziet en iemand de ultieme kogel door z’n kop jaagt.
    De spanning die door je lijf giert bij het spelen van Search&Destroy als je ‘Marine, you’re the last one, complete the mission!’ hoort.
    Of toch voor de gigantische vrijheid die Grand Theft Auto IV je biedt?

Zoals je ziet lijk ik toch iets te leunen naar Call of Duty 4. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Multiplayer op de PC al helemaal grijs heb gespeeld. Toch denk ik dat Grand Theft Auto IV op Singleplayer gebied meer te bieden heeft als Call of Duty 4. Maar ik ben meer fan van de Multiplayer actie (Online of LAN) en vraag me dan ook af of Grand Theft Auto IV daar meer punten op scoort dan Call of Duty 4.

Ook al kan je deze twee games totaal niet met elkaar vergelijken omdat ze enorm verschillen, toch vraag ik of jullie je mening willen geven. Voor welke game moet ik gaan?
    - Het oude vertrouwde Call of Duty 4; waarvan ik weet dat het goed is.
    - Of toch voor een vernieuwing; Grand Theft Auto IV.

Laat maar horen wat jij vind :thumbs:

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    call of duty 4 all the way..
    gta 4 vond ik ontzettend tegenvallen

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zie dat je nieuw bent op dit forum, welkom alvast!

Ik denk dat je beter kan rondkijken in de threads waar gediscussieerd word over gta en cod4, het zijn allebei behoorlijk verschillende games. Overigens kan je de ander altijd nog goedkoop op de xbazaar hier op dit forum op de koop tikken als je ze toch allebei wilt hebben.

Thread van Grand theft Auto:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114491

Thread van Cod4:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112847

Misschien kan je beter daar wat specifiekere vragen stellen en kom je meer te weten, ik denk dat een thread als dit nogal onoverzichtelijk kan worden en ik geloof dat zulke 'optel threads' ook niet echt gewenst zijn omdat de informatie al ergens anders te vinden is..

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit kunnen wij niet voor jou bepalen, dat moet je toch echt zelf doen. Maar als je zegt dat je COD4 op de PC al hebt, dan ga je toch voor GTA IV?

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Als je COD4 al gespeeld hebt lijkt me eerder GTA: IV beter. Want denk zelf ook wel dat de PC versie van COD4 toch wat beter is.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daarnaast kan je het beste jouw vraag stellen in één van bovenstaande threads of in deze thread die hiervoor speciaal bedoeld is.

Ook zijn deze spellen totaal niet met elkaar te vergelijken. De één is een FPS en de andere een free roam/sandbox game. Dus stel je vraag in één van bovenstaande threads. Deze thread is nu dubbel en gaat dus dicht. Daarnaast welkom op het forum en voordat je een topic maakt kan je het beste even [search]de zoekfunctie[/search] raadplegen :)

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina