[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja de pet zelf moet er verschillend uit zien met verschillende vachten die verschillend opgroeien tot oudere lions.
    Ik ga der vanuit aangezien ze zulke dingen zelf zeggen dat ze er ook wel overnadenken.
    Ik noem mezelf niet sceptisch of positief of wat dan ook.
    Ik wacht gewoon rustig af.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Net even de beginpost doorgelezen en de Rasses gezien. Maar denken jullie niet dat iedereen voor de slechte gaat, die zien er 10x zo vet uit..
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga zoiezo voor The Order. :cool:

    Je moet niet te veel denken slecht is zus en zo en op internet lees en zie ik dit.
    Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen.
    Plus White Lion is zeker een vette Order class.

    Please join the Destruction side. I could use some more targets.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2008
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    WAR is scheduled for launch on the PC in early 2009 in Russia and Fall of 2008 in North America, Europe and Australia/New Zealand.


    http://www.warhammeronline.com/pressreleases/20080629.php




    Veel informatie over Guild heraldry/banners;

    Je kunt je eigen banner ontwikkelen die je mee kunt dragen over de wereld en die je guild ook extra kracht geeft.







    Filmpie met wat oude en nieuwe dingen;








    [​IMG]



    Ik zou hem niet op me rug doen maar OMG vette tattoo _O_.


    .
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat het mooie is aan Warhammer is dat de licht en donkere kanten beide zeer intersant zijn,je hebt de High elves die gewoon mooi en tegelijk ruig zijn,en van de donkere kant de Witch elves die echt wreed maar cool zijn.

    Wat mij stoort aan wow is dat het allemaal een beetje teveel poppenkast is en een beetje jeugdig oogt,een vriend van me speelt dat en het ziet er leuk en mooi uit maar ik blijf bij Warhammer omdat die wereld gewoon rauwer inelkaar zit.
    Kortom the evil kant van Warhammer is gewoon veel wreder.

    Check hier een filmpje van de Dark elf Black guard.

    http://www.gametrailers.com/player/24720.html
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2008
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gametrailers.com/player/35509.html

    Leuk filmpje dat heel veel over WAR eigelijk samenvat en interesant vertelt in 5 minuten.





    [​IMG]


    Het verschil tussen characters in WAR en WoW.
    Verschil lijkt me duidelijk :).
    Stukken mooier, gedetaileerder en iets minder cartoony toch.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, een spel dat al 3 jaar uit is vergelijken met een spel dat nog moet uitkomen. De graphics zien er zeker goed uit, maar gameplay in een rpg is toch vele malen belangrijker. Dus ben benieuwd. Maar van wat ik in filmpjes heb gezien ziet de combat er nogal traag uit. Maar een goed oordeel kan ik er niet over geven tot ik het zelf aan het spelen ben.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2008
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja DUH! :+
    Het gaat ook om de sfeer die ze uitstralen.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Geen verkeerd woord over wow,maar het is een stijl waarvan ik niet zo hou maar bedoel dat niet negatief.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Cool:)
    En vooral die weerwolf,wreed gewoon:)
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Interview with Art Director Greg Grimsby;

    How are things coming along with Warhammer Online? What are some of the most recent developments in the project?

    Greg: Progress has been amazing these last few months. We have moved past the stage of getting all the core elements in, so now we can polish and tweak the art as needed to ensure we meet our very high quality bar. In terms of recent developments, the final lighting and sky systems are now in and our talented lighting and concept teams are working hard to push the visuals to glorious levels.

    How many artists are there on the team, and how are they divided up in terms of functional areas and different categories of work and assets?

    Greg: We have over 55 internal artists working on WAR as well as additional resources, such as freelancers we use as necessary. These artists are specialized into a number of art disciplines such as character artists, VFX artists, concept artists, animators, world artists, and UI artists. There are also sub-specialties within some of these disciplines such as tech artists, lighting artists, terrain artists, etc.

    Are there any significant differences between the ways the Warhammer art team works compared to its counterparts on Dark Ages of Camelot?

    Greg: We have a much greater investment in concept art and terrain art in WAR. The level of detail and artistry our terrain requires must be handled by skilled artisans, where as in the early days of Camelot there was no such thing as a “terrain artist”. Additionally we have a sizable pool of great concept artists that produce the work you see on a monthly basis. Those guys feed the hungry production monster with highly detailed visuals to work off of. Its not that we haven’t done concepts for DAoC, its just the scale and ratios have been much improved on WAR.

    Voor de rest van het interview;

    http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=43245
     
  13. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat Warhammer Online niet echt zo geweldig gaat worden als beloofd. Er worden bij de launch 4 classes "gecut" en ook nog eens 4 van de 6 capital cities. (Bron: www.warhammeronline.com en via de nieuws link "mmorpg.com interview with Mark Jacobs - part two" naar http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/239/feature/2041, allebei dus officiele bronnen)

    Alle 4 de classes die niet aanwezig zullen zijn bij de launch zijn melee classes, en 2 ervan zijn tank classes. Dit betekent dus dat er 2 rassen zullen zijn die in het begin geen tank hebben.

    En als er slechts 2 van de capital cities in het spel zitten vergaat het oorspronkelijke idee van RvR en "War is everywhere" een beetje. Er zullen in feite dus slechts twee zones in het spel zijn waar je het echte RvR kan spelen, en nu moet ik eerlijk zeggen dat om steeds maar dezelfde city te raiden niet echt iets is waar ik op zit te wachten.

    Bovendien kan Mythic de belofte niet waar maken dat ze het spel pas zullen uit brengen als het aan hun hoge standaards voldoet. Ze gaan nu dingen (voorlopig) uit het spel halen om aan de deadline te voldoen. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat we straks een halfgare WoW clone voorgeschotelt krijgen. Niet echt de next-gen MMO waar we lekker mee zijn gemaakt.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die capitals komen nog, alleen niet direct bij launch.

    Dit classes tja, ze zeggen dat het "for the better is" maar dat nog maar even aankijken dan...
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nielsje_8.. war is nog steeds 'everywhere' Elke zone in het spel heeft in het midden een gigantische RvR zone met objectives en massive RvR. Dus niet alleen de steden.
     
  16. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Ebrithil, natuurlijk is "War is everywhere" nog steeds het geval. Alleen, het punt van het hele RvR gebeuren, hetgeen dat het nou net zo vernieuwend en speciaal zou maken, was dat je met alle je hardverdiende resources uiteindelijk de capital city van je tegenstander kunt aanvallen en veroveren. Je zit in een wereld waar je acties daadwerkelijk invloed uitoefenen op hoe deze wereld eruit ziet. Dit is meerdere malen gezegd in dit topic. En nu ze tweederde van de capital cities besluiten te removen is het hele punt, het hele doel van het RvR gebeuren een beetje weg (er is in feite nog maar een zone waar je vanaf de launch echt RvR in volle glorie kunt beleven). Dit in combinatie met het feit dat Mythic sterk heeft benadrukt dat RvR, zeker op de latere levels, de boventoon zal voeren over PvE, is een niet een al te mooi vooruitzicht...

    Waar hebben we dat overigens eerder gezien, outdoor PvP zonder een echt doel? Vandaar dan ook dat ik zei dat ik ervoor vrees dat Warhammer Online een halfgare WoW clone gaat worden, en niet de next-gen MMO die ons beloofd is. Helaas, maar ik vrees dat Mythic z'n beloftes toch niet waar kan maken. De tijd zal het leren, maar op het moment het ziet er een stuk minder rooskleurig uit dan een aantal maanden geleden.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    2 Capitals wordt een lag-fest van hier tot Tokyo.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij WoW heb je ook praktisch 2 capitals, bij die andere komt toch geen hond :+.

    Capitals zijn enorm groot met 100+ quests etc.
    En 2 capitals is maar tijdelijk.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    So without further adieu the minimum specs for Warhammer Online: Age of Reckoning:


    PC SYSTEM REQUIREMENTS

    For Windows XP

    · 2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent
    · 1 Gigabyte RAM
    · A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
    · At least 15 GB of hard drive space

    For Windows VISTA

    · 2.5 GHz P4 processor or equivalent
    · 2 Gigabyte RAM
    · A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
    · At least 15 GB of hard drive space

    Supported Video Cards

    ATI Radeon(TM) series

    · 9500, 9600, 9800
    · X300, X600, X700, X800, X850
    · X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
    · 2400, 2600, 2900,
    · 3650, 3850, 3870
    · 4850, 4870

    NVIDIA GeForce series

    · FX 5900, FX 5950
    · 6600, 6800,
    · 7600, 7800, 7900, 7950
    · 8400, 8500, 8600, 8800
    · 9400, 9500, 9600, 9800
    · GTX 260, GTX 280

    Intel(R) Extreme Graphics

    · GMA X4500

    Laptop versions of these chipsets may work, but may run comparatively slowly. Standalone cards that are installed in vanilla PCI slots (not PCIe or PCIx or AGP), such as some GeForce FX variants, will perform poorly. Integrated chipsets such as the ATI Xpress and the NVIDIA TurboCache variants will have low settings selected, but should run satisfactorily.

    Please note that attempting to play the game using video hardware that isn’t listed above may result in reduced performance, graphical issues or cause the game to not run at all.

    The NVIDIA GeForce FX series is unsupported under Vista.

    -------


    Zo dat valt nog mee opzich. Wou eigenlijk al een nieuwe pc gaan kopen (doe ik nog wel), maar misschien kan ik heel even wachten. :)
     

Deel Deze Pagina