[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik dat mens zag dacht ik nog , dit komt nooit goed :mad:
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zonde Nintendo fail.... manman wat jammer...
     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, teleurstellend. Geen hardcore titels tenzij je Animal Crossing daaronder wilt scharen. De tweede teleurstellende E3 persconferentie op rij (aangezien ik de Microsoft conferentie ook maar een hoop slap gelul vond), en die van Sony ga ik al geeneens meer kijken.

    Laten we echter niet vergeten dat de E3 niet meer is wat het ooit was. Het kan dus best zijn dat later in het jaar titels als Star Fox, F-Zero of Pikmin worden aangekondigd, aangezien ik me niet kan voorstellen dat Nintendo de hardcore gamers compleet met lege handen laat staan in december. De voorgenoemde titels passen ook niet echt in de filosofie van Nintendo van toegankelijke games, dus pasten ze ook totaal niet in de vandaag gegeven presentatie.

    Dat gezegd hebbende voel ik me best wel genaaid.
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    En was het niet zo dat Nintendo twee "hardcore" games zou aankondigden? Zullen dat dan GTA DS en Animal Crossing zijn?
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    vroeger stak Nintendo qua kwaliteit met kop en schouders boven de concurrentie uit.. nu is Zelda formule (die nauwelijks veranderd is sinds Ocarina of Time) alweer in betere games toegepast zoals bijv. Okami... Nintendo loopt achter de feiten aan. Het hele online gebeuren werkt voor geen meter en komen zo nou met een of andere tv microfoon.. ik wil een headset!! Ik wil door één hoor doorkrijgen wat een ander zegt, niet door m'n tv heen!!
     
  6. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar wat moeten de mensen die natuurlijk altijd bij jou zijn aan het wii'en dan.


    Sarcasme
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden volgens mij gezegd dat er aan het einde van het jaar een spel uit zou komen dat gekocht zou worden door zowel veteranen als nieuwkomers. En dat werd dus Animal Crossing.

    Behalve de absentie van een headset vind ik de online mode van Mario Kart Wii prima werken. In ieder geval een hele vooruitgang op Brawl aangezien lag er simpelweg niet is bij MKW.

    En de volgende Zelda schijnt helemaal van de grond toe opgebouwd te worden. Aangezien het nu speciaal ontwikkeld wordt voor de Wii controls kan dit weleens wat moois worden.


    EDIT:

    En ja hoor,

    http://wii.ign.com/articles/890/890276p1.html

    http://wii.ign.com/articles/890/890200p1.html

    Samenvatting: nieuwe Zelda (voor Wii en DS), nieuwe Mario (voor Wii en DS) en nieuwe Pikmin (Wii) onderweg.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  8. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een game met kirby?
    Na het censureren van no more heroes is dat wel t niveau van nintendo...
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Censureren van No More Heroes? |:-
     
  10. rggr

    rggr als t maar hard is

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de game gekocht... hebben ze in de europese en japanse versie al het bloed weg gehaald en vervangen door stof!!!! tjek utube... echt te triest
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat nu ook een wii in huis! Eerste indrukken waren niet heel positief, ik vond het pakket een beetje cheapig aanvoelen, alles is heel licht enzo. Maar nu alles helemaal geinstalleerd is, is dat gevoel helemaal weg. Wat ontzettend makkelijk heb je het apparaat helemaal up & running:) Ik dacht dat je heel lang bezig zou zijn met die sensorbar goed instellen enzo, maar dat is dus heel simpel. Verder was ik ook binnen 5 minuten verbonden met internet!

    Tot nu toe alleen wii sports, maar het enige spel op de wii waar ik eigenlijk naar uitkeek, Supersmash, koop ik zo snel mogelijk.

    Wat ik me afvraag, wat kun je allemaal in dat hoofdmenu toevoegen? Het lijkt alsof je allemaal features kan toevoegen in die hokjes, maar waar vind je die dan? Is er niet een soort internetbrowser voor de wii? Of blijft het bij het weer/nieuws en de wiishop?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    In de Wiishop ;)

    In de Shop kun je de internetbrowser kopen en downloaden (hij is helaas niet gratis meer, zoals in het begin) en dit wordt dan een kanaal in 1 van die lege vakjes. Zo is er ook nog het Nintendo kanaal, Mii Contest kanaal en meer. Wat ook in die lege vakjes komt te staan zijn de Virtual Console games die je download. Die kun je dan meteen vanuit het main menu opstarten.


    Nee, wat jij zegt klopt niet. Wij hebben juist de originele game, zoals ze hem eerst gemaakt hebben. Deze versie vind je dus in Europa en Japan. Ze hebben juist het bloed TOEGEVOEGD voor de Amerikanen, omdat je weet dat dat zulke sensatiebeluste en bloeddorstige mensen zijn. Vandaar ;) (Ik had echter ook liever gewoon bloed gehad, hoor.)
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Betalen voor een browser, vanaf nu kan ik extra hard lachen om fanboys die altijd maar M$ lopen te blèren... Beetje jammer!
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 5 euro voor een browser geen geldwolverij vergeleken met 30 euro voor een afstandsbediening die je nodig hebt om DVDs mee te kunnen kijken. |:-

    Voor de rest is bijna alles van Nintendo spotgoedkoop (blockbuster games van 50 euro, de Wii is veruit de goedkoopste console, gratis accesoires bij games, gratis online service).
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkt maar dat jij geen xbox hebt. Je kan namelijk ook dvd's kijken zonder afstandbediening.
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog niemand verder hier die Boom Blox speelt? echt een fantastisch spel die veelste weinig aandacht krijgt! :mad: hij kreeg zelfs een 9 in de nieuwe Power Unlimited.
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen 360, maar ik heb al vrij lang een oude Xbox en daar kon dat dus niet op, en ik doelde dus ook op die oude console. Voor een recenter voorbeeld kunnen we het ook gaan hebben over hoe Microsoft halsoverkop alle oude Xbox games uit de schappen haalde zodat iedereen maar snel een 360 zou kopen. Ik ben heus geen fanboy - ik heb consoles van zowel Nintendo, Microsoft als Sony in huis - maar in mijn ervaring is Nintendo altijd het klantvriendelijkst geweest, en dat beeld verandert niet door een browser van 5 euro.

    Ja, lijkt me een interessant spel. Ik moet hem later nog een keer halen, maar op het moment moet ik eerst nog wat andere grote spellen in huis halen (Zelda, Paper Mario). ;)
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb er goed reactie op gehort dus denk dat ik hem ga halen alleen moet eerst me wii laten repareren want hij loopt de hele tijd op een wille keurig moment vast :'-(
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en het gaat er niet om dat 5,- niet veel geld is, het gaat om het idee dat ik gedwongen wordt gebruik te maken van de wiistore, terwijl ik alleen maar gebruik wil maken van een feature die standaard zou moeten zijn.

    Ik heb de browser nu, en vind het wel erg leuk werken. Wat wel erg jammer is, is dat de beeldkwaliteit niet echt scherp is als je de pagina ongeveer op normale grootte weergeeft. Als je inzoomt wordt het scherper, wat juist andersom zou moeten zijn?

    En het typen is natuurlijk niet echt fijn, kan je eigenlijk gewoon USB toetsenbordjes aansluiten op je wii?
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel hem ook inderdaad :) Erg leuke game! :D Zeker een aanrader ;)
     

Deel Deze Pagina