Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je A+onder/boven doet die je een snellere side step ipv naar de zijkant te vliegen. maar voor/achter+a werkt ook goed ja.

wat ik ook raar vind is: ik heb ze nu allemaal t/m Bardock strikes. allemaal v/d saiyen en freeza saga dus. en volgens mij dus ook alle DP's van bardock, alleen ik krijg die achievements niet:confused:

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Had ik ook, komt omdat je de algemene DP's mist.

Dingen zoals protection #2 en Taking a hit for a friend.

Dit zijn dramapieces die iedere chacracter kan.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sjezus, sommige zijn echt onmogelijk

Piccolo's Rage (Thanks Again to Galern)
    14. Piccolo Vs. Piccolo!
    Symbol: Fist
    Character Piccolo
    Requirements:
    Opponent preforms 1 Pursuit Attack
    Time runs out
    Opponent has more health than the player
    deze bv, die gast doet maar geen pursuit attack:confused:
    en als je m op very hard doet, issie bijna onmogelijk te verslaan

aaargh.. dit is nog frustrerender als verliezen..

en hoe werkt deze dan? die krijg ik ook maar niet of begrijp ik hem verkeerd?
    Kaioken x3
    09. Final Battle, Beyond All Limits
    Character: Goku
    Symbol: Fist
    Requirements to unlock:
    Player at transform level 1
    Player has less than 1 Ki gauge
    Player health falls below 30%
    Player moves, or does nothing
    heb alles gedaan wat er staat, ging eerst als kaoken#1 onder die 30% zitten, toen deed ik ff zo'n Ki block zodat ik geen Ki meer had, kreeg die drama piece niet, toen heb ik m nog een X gedaan toen ben ik niet getransformeerd onder de 30% gaan zitten, toen kreeg ik hem ook niet. toen ben ik naar kaioken 1 gegaan en toen kreeg ik hem nog niet:confused:
    wat doe ik verkeerd?

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu de demo van DBZ:BL gespeeld en vind ut een leuke game maar ik zie ook dat er een Dragon Ball Z, Budokai Tenkaichi 3 is die 31-12-08 uitkomt.

Nou ken ik absoluut niks van de games van DBZ en mijn vraag is dan wat zijn de verschillen tussen de series (?) en welke vinden julie beter (hopelijk zijn hier mensen die beiden hebben gespeeld).

Als Dragon Ball Z, Budokai Tenkaichi 3 echt veel meer heeft en kan an heb ik er geen problemen mee om nog ff te wachten (genoeg dvd's/games te zien/spelen).

Hmmm en dan heb je ook nog de DragonBall Z: Budokai serie?
    Arghhhh 8). Anyone?

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    de budokai en tenkaichi serie zijn al lang uit. die waren voor de ps2 en gamecube met name

waar zie je trouwens dat tenkaichi 3 voor de 360 uitkomt eind dit jaar? zou graag een link zien, want als die online zou kunnen zou wel tof zijn, maar denk dat je verkeerd hebt gekeken en dat het 2007 was ofdat die site niet klopt.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gcshop.nl/product.php?id=8115

Releasedate: 31-12-2008

De enige games op de 360 zijn dus Dragon Ball Z, Budokai Tenkaichi 3 en Burst Limit.

Nieuwe page zie ik dus ik vraag em nog maar een keer, wat zijn de verschillen tussen de series en welke vinden julie "beter"?

Tenkaichi heeft 150 characters en 10 gamemodes en weet ik wat maar wat heeft Burst Limit dat het bijzonder maakt?

*gaat even reviewtje lezen van BL*

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die site heeft het fout denk ik. Heb op alle grote gamesite gekeken, gamefaqs, IGN en gametrailers maar geen 360 versie alleen Wii en PS2.

De verschillen zijn behalve de cast voornamelijk dat Budokai serie net als Burst Limit serie van opzij wordt gezien en dat Tenkaichi meer 3d is omdat je achter de rug van je poppetje kijkt en meer vlieg vrijheid hebt.

Het belangrijkste wat burst limit goed maakt is de online modus en de balans.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weinig reacties in dit topic, speelt niemand dit spel?

Ongeveer een half uur geleden heb ik dit spel bij een maat van me gespeeld. Damn wat is dit een vette game. In het verleden heb ik al meerdere DBZ spellen gespeeld maar die waren naar mijn mening allemaal ruk. Dit is echt het eerst DBZ spel waar ik echt zelf in die strijd zit. Supersayan hier, super aanval daar, kamehameha hier. Echt vet!

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het feit dat je zelf naar SSJ kan veranderen is idd wel heel dik ja.
    sta je op punt te verliezen. boem SSJ, ff flinke combo en je verliest niet zo heel dik meer..

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja precies. Ik weet niet of dit waar is, maar mijn vriend zij dat Brolly het sterkste mannetje is omdat hij al SSY is. Dit zou toch nergens op slaan dan? Dan kiest iedereen Brolly.

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kiest juist Vegeta online , vanwege zijn krachtige aanvallen ;)

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niet vanwege de kracht ervan maar zijn ultimate attack is bijna niet blockbaar omdat die zo snel aankomt

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Op very hard maak ik Vegeta met Goku of Gohan dik in. Gewoon voorkomen dat ie zijn special gebruikt... \o/

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat over online.. als je tegen de CPU niet kan winnen doe je toch echt iets fout gezien ie wel heel makkelijk is. de echte uitdaging van de Z-cronicles zijn toch echt wel de drama pieces halen.

shit.. nu ik het hier weer overheb wil ik weer spelen alleen mn xbox heeft het net begeven:mad:

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er zitten toch wel grote fouten in de game zeg. Op het moment dat Goku Super Saiyin word, is Namek nog niet roodachtig en heeft Goku nog zijn blauwe shirt aan. Plus het einde van Frieza op Namek heeft hij nog gewoon benen, in de serie had hij die niet meer. Op zich niet erg, maar een echte DBZ fan zal zich hier wel aan ergeren. Plus het feit dat er echt veel minder vechtscenes zijn in de game, per saga mis je echt een kwart / half van de gevechten. Erg zonde.

Voor de rest speelt het lekker en heb ik er veel lol in, ziet er gaaf uit en het speelt goed. Kan je trouwens ook spelen met Goku waarmee zijn kleding helemaal kapot is ( Zoals met de Freeza Saga ) ?

Ohja, heb net de Freeza Saga uitgespeeld maar ik krijg helemaal geen achievement ?

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  16. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fiasco: klopt, je moet ook nog eerst de Bardock Saga uitspelen, deze krijg je door de Cell saga te doen, dan word je weer teruggeleid naar de Freeza Saga en daar is dan een nieuwe chapter met Bardock.

Ik wil alles op Z krijgen en daarvoor moet ik dus zoveel mogelijk van die dingen doen wat onderaan staan als je gewonnen hebt (within 90 seconds, land an ultimate attack etc.). Nu is er ook eentje 'Finish an opponent with an ultimate attack', maar als ik op het einde van de match hem afmaak met een ultimate attack (up + B), dan komt er ook wel: 'Ultimate Finish K.O.' te staan, maar bij die hele lijst is die niet wit. Heeft iemand ditzelfde probleem en weet iemand misschien een oplossing ?

17. Dhummel

Dhummel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelen daarmee geen ultimate attack ze bedoelen die aura spark pursuit ik leg het wel even uit ;)

Als je aura spark activeert met je LB kan je een pursuit doen met je LT misschien weet je wel hoe die werkt anders leg ik dat ook nog even uit,

je knalt iemand de lucht in met omhoog Y(ingedrukt houden) en houd daarna snel je LT in zodat je die pursuit doet, tijdens die pursuit moet je zowat je xbox controller slopen om een rode balk vol te krijgen zodat je de pursuit wint.

Als je je tegenstander hiermee dood krijg je dus die ultimate finish KO(ofzoiets)

18. Gohan

Gohan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

150 characters?!?! :eek: Damn dat zijn er pas veel, waar toveren ze die allemaal vandaan? alleen DBZ? of ook DB, DB GT, Films enz.?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is alleen DBZ saga.

20. Gohan

Gohan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee je kan niet die kleren selecteren, en over die achievement... ik heb die wel maar ik weet niet zeker waarom jij niet ik denk om de volgende reden:

Nadat je de cell saga hebt gedaan verschijnen er nieuwe fights in de frieza saga waar je met bardock moet vechten, ik heb dat stuk wel helemaal gedaan het kan zijn dat je die eerst moet doen voordat je die achievement krijgt

Deel Deze Pagina