Officiële Xbox 360 Faceplates Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dead Worm NL, 10 jan 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt hem alsnog winnen: klik!

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voorlopig hou ik het even bij Faceplates, maar het is wel uniek om zo'n console te hebben. Maar goed, wat betreft de PGR3 Faceplate ik heb ze toevallig beide (heel toevallig, je zou het bijna niet verwachten 8)) en ik heb maar even een afbeelding gemaakt waar de verschillen zijn gemerkt. ;)

Ok, bedankt voor de tip alleen ben ik daar niet geregistreerd en dan kan je niet meedoen. Maar ik zal 's kijken of misschien wil iemand mij plezier doen... O-)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik snap niet helemaal hoe je [2] goed kan zien. Maar volgens mij heb ik ook eentje van de 700 :D. \o/

Iig bij 3 lijkt hij op de original

Zijn er nog meer faceplates van PGR? Of zijn deze faceplate en de Xbox360 LE die ik heb het enige?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nice, die van mij is ook gewoon echt.
    Binnenkort het handeltje maar eens de deur uit doen.
    Stomme dingen liggen in een hoekje te verstoffen. :cool:

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij de originele zit er een stukje folie geplakt, dus dat houdt 2 in. En nee, dat is het enige. Meer zijn er niet.

6. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand of ik ergens aan een Elite Faceplate kan komen? Of in ieder geval een donkere faceplate?

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb een "originele" Elite Faceplate voor m'n collectie van Marktplaats, maar ze verkopen bij sommige (web)shops ook 3RD Party Elite Faceplates heb ik gezien dus je moet maar even kijken wat je wilt. ;)

8. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook genoegen met een 3th party, alleen ik vind geen enkele webshop die een elite verkoopt. Weet je er toeavallig 1?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat moet wel lukken. Ik zal zo even voor je kijken.

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk, deze bedoel ik. Die zag ik laatst ook nog bij de Media Markt in R'dam.

11. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die ben ik inderdaad ook ooit eens tegengekomen.
    Maar via die website kun je het niet bestellen jammer genoeg.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk wel, maar wat dacht je van hier. Happy? :)

13. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dati s via ebay. :p Daar ga ik dus never iets bestellen. 1x gedaan. 1x opgelicht. Dus nooit meer.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    @ Lethal AK47
    Hoeveel is de X05 amsterdam faceplate waard?

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Opgelicht? Ik doe al jaren zaken op eBay en ik ben nog nooit opgelicht, behalve een keer dan wat me eigen schuld overigens was. Maar goed, heb je toen wel aan de bel getrokken? Zeker als je met PayPay heb betaald moet je melding maken i.v.m. de kopersbescherming. Wat is er precies gebeurt als ik vragen mag, betaald zonder dat je je item heb gekregen?

Een exact bedrag is niet te noemen, maar sowieso boven de €100,-. Het is een schaarse Faceplate en erg gewild wereldwijd. De oplage is slechts 1000. ;)

16. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een gameboyspel gekocht voor 10 euro. Na 2 weken wachten vond ik helemaal niets meer op ebay erover.
    Het was 10 euro en ik vond niet direct een contact nummer en andere omstandigheden heb ik toen geen melding gemaakt.

Op marktplaats heb ik ook een paar keer besteld en dat gaat wel goed. Dus ebay vertrouw ik gewoon niet meer.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bedoeld je dat de verkoper met de Noorderzon was vertrokken? Zoiets heb ik wel een keer gehad. Ik kocht wat op eBay en toen ik het uiteindelijk kreeg, bleek het namaak te zijn terwijl de foto wel het echte liet zien. Toen ik uitleg wilde van de verkoper, was die opeens niet meer geregisteerd. Dat gebeurt wel zo nu en dan op eBay, maar over het algemeen ben ik wel te spreken over eBay en je moet ook gewoon de feedback checken van verkopers. Als ik teveel slechte feedback lees, koop ik daar niet van en ik betaal geen hoge bedragen aan nieuwe verkopers met weinig feedback.

18. Shizzel

Shizzel Guest

Lethal, weet jij toevallig of er ergens stickers/namaak van deze faceplate te koop is?

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb weleens 3RD Party GoW decals gezien, maar die waren echt heel lelijk en van slechte kwaliteit. Van deze E3 Faceplate kun je het sowieso wel vergeten. Je hebt bijv. wel onderstaande officiële kit, maar die is zo goed als uitverkocht nu.

20. Shizzel

Shizzel Guest

Oke, jammer. Ik dacht dat er vast wel wat Chinezen druk bezig waren die faceplate te kopiëren en goedkoop te verkopen, maar helaas.
    Dan ga ik denk ik toch maar de hele case zwart spuiten ;).

Deel Deze Pagina