Bron: Home will be region Locked We were given a pretty in-depth walkthrough of the current state of Home, including a couple of game spaces (images of those later), during which we asked the bloke as many questions as we could think of. Top of our list? Making sure that we would be able to meet up with our friends all across the planet in the various public spaces. Unfortunately, this is not the case. Home's public spaces are going to be region-specific. If you want to meet up with your pals from abroad, then you'll be able to invite them into your apartment, but warping into the game space to bowl or play chess is not possible. This is allegedly to make sure that each region receives an "experience most suited to their tastes" as well as, no doubt, to keep advertisers happy. The last thing they want is Europeans seeing an advert directed at Americans. Sorry, Europe. The video store will be heading your way at some point in the future, but in the mean time you're going to have to live with without some awesome non-interactive downloadable content. The video store is ip locked to the US, which means that even if you set up a US account in Europe, you're going to be locked out. There are probably ways around it using proxies, but for most people that's going to be more hassle than it's worth. The question is, if Sony can region lock the stores like this, why don't they? Surely it prevents cross-region purchases far better than just crying "don't do that!" On the other hand, it makes sense considering that the PS3 is region-free for Blu-ray games, but locked for Blu-ray movies. Maybe the game stores remain unlocked because they know what a shambles the EU Store is. Whatever the reason, we're glad for it. Hopefully we'll hear about the EU rollout for the video store soon. ------------------------------------------------------------------- Inderdaad balen
Tja rondom films is geloof ik een juridische aangelegenheid, maar dat Home is wel flink balen voor sommigen denk ik! Proxy's....hmmm misschien maar eens proberen
M.A.G. werd al een half jaar van te voren aangekondigd als een mooie, grote exclusieve titel voor de PS3... en met 256 man online kun je gerust zeggen dat het de hype al meeheeft.. check de forums en de perspublicicaties maar eens.. Overigens is deze titel al sinds 2005 in ontwikkeling. Killzone 1 heb ik nooit gespeeld... maar nogmaals, killzone 2 ZIET er geweldig uit.. als dit niet de best uitziende shooter is, dan weet ik het ook niet meer.
Waar en wanneer dan? Als ik mij niet vergis was de aankondiging op deze E3? Maar ik kan mij vergissen natuurlijk. En het enige wat ze 3 jaar later kunnen laten zien is een CGI trailer?
Check Gamekings over de persconferentie van Sony eens. Zowel de gasten bij Gamekings als de journalisten in de zaal bij Sony bestempelen MAG als het lachertje van de E3. En gelijk hebben ze. Sony die weer CGI beelden toont ipv gameplaybeelden en weer een hoop belooft. Dat zeiden ze bij GK ookal, het schijnt zo te zijn dat Sony Killzone 2 online niet eens goed draaiende krijgt, laat staan MAG met 256 man online! En over hoeveel jaar komt MAG eens een keer uit (wat een rotnaam trouwens voor een game)? Maar is er eigenlijk al bekend of er nog Bringing it Home content komt in de vorm van demo's? Vind het dit met alleen een demo van Too Human in vergelijking met vorige jaren namelijk erg mager.
Ik weet niet of je ooit een game heb gebouwd maar in het geval van MAG is het natuurlijk wel een technisch hoogstaand product als je 256 mensen in een level wil hebben. Ik denk ook wel dat ze een eigen engine hebben gebouwd waar behoorlijk wat tijd in gaat zitten. En je moet natuurlijk eerst nog wat ontwerpen voor je wat kan bouwen.
Het is altijd mager geweest met demo's (al kan ik me van 2 jaar terug herinneren dat je lost planet en alles had) ma'ja wie weet. Trailers worden wel constant geupdate maar er zijn nog geen nieuwe demo's.
Ziet er gewoon top uit. Is een game waar ik een PS3 voor zou kunnen kopen zoals ik hem nu zie. Ik ben wel zeer benieuwd naar hoe de game speelt en hoe de multiplayer gaat zijn...
Ik werd nou niet bepaald overdonderd door Killzone 2.. En de AI zag er weer tergend slecht uit Op een gegeven moment deed die gast in de demo een deur open, daar zat een Hellghast achter. die gozer schoot eerst een magazijn leeg naast die Hellghast zo slecht mikte die, en toen begon die Hellghast pas te schieten
Misschien is het altijd nog wel beter dat je niet kan springen. Scheelt weer een hoop glitchers. Bij timesplitters vond ik het altijd een groot voordeel althans. Het gaat wel ten koste van een beetje taktiek maar ik heb het nooit gemist bij spellen waar het nooit in zat. Dus zo erg is het niet als het ontbreekt