Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je online bedoelt; staat met 3hoeken aangegeven op de map en op het object zelf. en er zijn verschillende manieren het object te vernietigen. je kan er een explosieve op leggen die na een bepaalde tijd afgaat, je kan ook als spec op c-4 op leggen of met een tank erop gaan schieten etc..

2. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en dus minder n00b kills van sprayende tegenstanders of tegenstanders die in je rug spawnen.

Conquest mode is where it's at! \o/

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    En de EA servers zijn weer down \o/ |:-|:-

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Hopelijk voor die patch maar het gerucht gaat dat dit pas midden volgende week is:'-(

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ha die Schil! :D ik kwam je gisteren tegen online, je zat samen met iemand (een andere nl'r) in een tank, en toen sprong ik er bovenop en schoot je gunner dood }:] later nam je mij weer te grazen maar goed 8)

6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe je uit het level komt waar je die brug op moet blazen omdat de amerikanen er aan komen? Volgens mij is dat level 5 (single player) Ik rush nu door het level heen om maar bij die brug te komen? Of moet ik eerst al die rode stipjes omleggen? Dr staar namelijk nu al een tank op de brug en dan krijg ik de melding mission failed?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Doorrennen en met een rocket op de zijkant van de brug schieten. Ga rechts om de huizen heen je hebt geen tijd om iedereen om te leggen.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe had gister beetje een achievement "glitch" gevonden. was dat level air force one aan het doen, en op het laatste stukje dat die tanks komen en je snel de helikopter in moet was ik iets te lang bezig om die tanks op te blazen en ze schoten doen die helikopter neer.
    kreeg toen mission failed en dus deed ik m opnieuw vanaf het laatste checkpoint. toen werd ik weer op dat laatste stukje gezet en rende dus snel naar de helikopter, level gehaald. kreeg toen ook de achievement dat je een level hebt gehaalt zonder dood te gaan.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klopt gewoon hoor. Je mag een mission failen. Je bent immers niet dood gegaan ;)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja ik weet wel dat het klopt. maar ik denk niet dat het zo de bedoeling is geweest gezien je eigelijk niet dood kan gaan:9
    dus tip; als je daar bent en die achievement nog niet hebt. ga naast de chopper staan en wacht totdat ie is opgeblazen. restart, ga in de chopper en je hebt de achievement:b:

11. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik deed het zo : aan de rechterkant langs de huizen lopen, je komt dan hooguit 3 a 4 man tegen die bovenop de daken zitten , dan op het eind staat idd een tank , plak de c4 erop terug rennen en tegelijk opblazen , healen (je bent wel geraakt maar niet genoeg om dood te gaan) terug naar de brug want de tank heb je opgeblazen , over de brug lopen en de c4 droppen , verder lopen en gelijk opblazen ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bijna het zelfde. Alleen met de Rocket kun je beide bruggen vanaf de zelfde plaats opblazen zonder het heel stuk te lopen. Ligt er ook net aan wat je bij hebt natuurlijk.

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    is die patch er denken julle wel die dat verneukte gezooi met de servers etc. veroorzaakt wel binnen drie weken?
    want dan kijk ik of ik een PAL versie in amerika kan vinden.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 1 van de "Find All Five" moet je je registreren en je profiel bekijken, maar ik had allang een EA account en ik heb na 3 dagen m'n e-mail nog niet ontvangen en ik had het eerste uur m'n profiel al bekeken, weet iemand de oplossing?

Ps. Geen zin om 57 paginas door te lezen.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is er nog niet. Je moet gewoon wachten tot je een keer een email krijgt ><

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, gewoon wachten. :+

Naja, ik vermaak me super. Alleen vind ik dat ik soms sneller dood ga dan m'n tegenstanders en het snipen viel me eerst heel erg tegen van verre afstanden omdat je ze vaak niet in 1 keer goed doodschiet, maar met m'n nieuwe semi-automatische sniper is het zo relaxed, dang!

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dit spel is online zo briljant als dat het frustrerend is. soms zit je gewoon bij mensen in het team met een IQ van -1 ofzo dat is echt niet normaal.. die gaan als defend maar ook als assault ergens heel ver weg zitten en dan aan het eind van het potje 3 kills hebben en 9 X dood. en ik zit bijna elke keer met die mensen in een squad. zoiets had ik net dus, zo'n gast zat in de schuur waar ook het goud stond. toen het goud "charged" was bleef hij gewoon droog door snipen. toevallig had hij een mic dus ik ging helemaal tekeer tegen m. kan ik me zooo boos om maken. ik verneuk altijd mn k/d ratio omdat ik echt het spelletje speel, en dan heb je van die nitwits die lekker doen en laten wat ze willen en daar nog slecht in zijn ook. ga dan CoD spelen daar kan je lekker zonder diepgang killen.
    fatsoenlijk spawnen zit er ook niet in want als je bij de base spawnt duurt het meestal wel ff voordat je er bent, en als je bij je squad mates spawned moet je ook vaak lopen omdat ik dus bij die "snipers" zit8) of je word direct voor je klote geschoten omdat jij precies naast de cover spawned terwijl iemand lekker met een LMG zn hele magazijn leegt.

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet online gaan met Battlefield, MP kiezen en daar krijg je hem!

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al heel vaak online gegaan en heb de code nooit in het scherm gezien.. Had er de eerste keer goed opgelet want ik lees altijd alles.

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Mail service ligt plat voor onbepaalde tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina