[XOne] Assassin's Creed [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil hem ook uitspelen, en daarna iedereen in de stad vermoorden want je kan dan toch niet meer dood. :9

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Conversationalist ;)

Ja, ik heb nu 805/1000. Ga nog ff templars killen en 50 combo kills en dan ga ik hem doorverkopen. Geen zin om de game opnieuw te doen voor Conversationalist en die memory glitches. Vlaggetjes ga ik ook niet halen.

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb m eindelijk uitgespeeld en het einde is toch wel erg verrassend. any1 een idee wat die bloedvlekken inhouden in dat 'lab' ?

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge, wat is dit spel saai. Elke keer weer precies hetzelfde moeten doen.

Dit staat nog niet eens in de schaduw van The Legend of Zelda.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wie heeft het daar dan ooit mee vergeleken? :confused:

AC blijft iig voor mij een van dé toppers van 2007. Beter dan Zelda ook (stijltje van Zelda spreekt me niet aan)

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik zelf vergelijk het er mee. Het is toch beide een action-adventure game. Natuurlijk zijn er ook veel verschillen.

Waarom vind je het zo goed? Ik wil het wel goed vinden maar het is gewoon iedere keer precies hetzelfde. En het is gewoon niet moeilijk. Ik word niet uitgedaagd door dit spel.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Assassins creed met Zelda vergelijken is hetzelfde als overeenkomsten proberen te zoeken tussen een fiets en een hoop stront :{

8. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een bruine fiets heb weet ik er eentje \o/

Ik vindt het wel een leuk spel, maarja, zoals die gozer ook al zegt gaat het bij mij ook wel na een tijdje vervelen. Ik zelf vindt de variatie ook niet denderend, maarja, de graphics en het free-roam gedeelte maken dat wel weer deels goed.

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, want Assassin's Creed mag niet eens de veters strikken van The Legend Of Zelda. Zoals ik al zei zijn het beide action-adventure games. Verschil is dat Zelda zoveel meer variatie en uitdaging biedt.

Free-roam gedeelte waar iedereen vol lof over spreekt maakt het voor mij ook niet goed, want je hoeft er niks voor te doen. Je drukt op 2 knoppen en je maakt de meeste zieke moves over de daken. Tuurlijk leuk om te zien, maar niet echt volgens het beloond worden voor hard werken principe, zoals je bij PoP ziet.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Komaan waar gaat dit nou over, AC heb ik me anders best mee vermaakt. Het einde is ook zeker erg tof, sowieso het verhaal. Zelda was vroeger leuk, maargoed toen was wel meer leuk, en had ik een Atari 800XL ow en een Sega Master System... damn dat waren nog eens tijden Zelda bestond toen niet eens.

Nou moet ik ook erbij zeggen dat ik AC niet de hele dag door deed, maar hooguit 1 a 2 uurtjes per dag maar dat is met elke game zo, slaapverwekkend is gamen.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond eindelijk eens begonnen.
    Nog een beetje wennen (enkel tutorial gedaan en echte werk moet nog beginnen, nu ik in de stad ben aangekomen).
    Alleen jammer dat je geen ondertitels aan kan zetten. Begon een gastje te brabbelen, maar verstond er geen zak van, onduidelijk en zachtjes (terwijl geluid hard stond en de rest wel luid was).

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lekker ook, vergelijken met Zelda. Als of je dat kan vergelijken. De een vind deze game legendarisch, de ander het slechtste wat ze ooit hebben gespeeld.

Voor mij was het in ieder geval hoe dan ook de game van het jaar 2007. De belevenis heb ik in geen andere game gehad, het hele sfeertje, grafische pracht, het verhaal, de combat. Alles klopt gewoon, sure misschien kan het voor sommige wat saai zijn omdat je alleen maar mensen vermoord. Wat wil je dan als assassin ? Mensen helpen ofzo ? Vissen ? Paddenstoelen gooien ?

Ik ben dan ook zwaar benieuwd naar een vervolg, want vind het echt een van de beste games die ik heb gespeeld op mijn 360. En ben het ook helemaal mee eens met Jan van de PU die hem een 99 gaf. Nu ik hier over praat, ik moet hem nog uitspelen voor de 2e keer. Morgen meteen doen! :cool:

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat ik zo vet vind aan AC is dat er echt geen enkele pop-up in de game zit, daar kunnen veel (naja alle) freeroaming games een voorbeeld aan nemen.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, het spel loopt wel supersoepel en heeft bijna nooit framedrops ( eentje gehad toen er een stuk of 20 guards achter me aan renden omdat ik er 25 wou voor de achievement :emo: ). deze achievement heb ik nog steeds niet , weet iemand waar ik een beetje makelijk 25 guards bij elkaar kan scharrelen om kaputt te maken ?

15. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    En toch moet ik ook reageren op de reactie:9

Je kan zelda en assassin's creed niet vergelijken.
    Assassin's creed is een aktie/stealth game en geen aktie/adventure game zoals zelda. Beide games hebben verschillende aspecten waarop ze goed zijn.
    De graphics van Assassin's creed zijn meesterlijk. Je kijkt je ogen uit.
    Het sfeertje wat er omheen hangt laat je gewoon echt voelen alsof je er zelf inzit. Je kan overal gaan en staan. Je kan overal op klimmen en springen enzo.
    Oke, het word op den duur wat saai, maar daar mag je niet al meteen heel de game op afkeuren, wat jij nu wel doet.

Zelda is heel tof, maar niet beter dan assassin's creed.

16. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Het is eigenlijk heel simpel. Je moet ze in groepen doden en er altijd één in leven houden. Bij een groepje van 10, moet je er dus 9 doden en 1 laten leven. Dan blijf je in gevechtmodus en loop je van je tegenstander weg, totdat er weer een groep guards om je heen staat. Herhalen tot je er min. 25 gekilled hebt en voilá.

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    In zo'n kamp in de Kingdom gaat dat wel makkelijk, er is daar ook een Templar.

18. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best 2 laten leven, want 1 guard loopt soms uit schrik weg...

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Actie/Stealth? MGS en Splinter Cell. Dat zijn stealth games. Bij dit spel heb ik alleen een paar keer mee moeten blenden met een paar gasten in witte gewaden om langs de poort te komen. Voor de rest kun je overal doorheen rennen.

Al vrij snel wordt het saai, omdat alles gewoon exact hetzelfde is. Ik heb zelden een spel gespeeld waarbij er zo weinig variatie was. Elke keer zakkenrollen (wat enorm slecht is uitgewerkt), elke keer een gesprek afluisteren, elke keer naar de ambassade, elke keer een gesprek nadat je de bad guy hebt neergesabeld, elke keer weer terug naar je eigen stad daarna, elke keer weer naar de vechtschool daarna.

En als dit alles nou uitdagend was, zou het misschien minder snel vervelen. Maar op geen enkel moment in het spel heb je het gevoel dat je onder druk staat. RT inhouden en op juiste moment op X drukken is de manier om de vijanden te doden.

Dat jij Zelda niet beter noemt dan dit spel is zeer opmerkelijk. Ik vraag me af of je Ocarina of Time of The Twilight Princess wel hebt gespeeld. Er zijn nog weleens games waarbij discussies ontstaan welke nou het beste is. Maar 99% van de gamers en reviewers beoordeelt Zelda hoger dan dit spel.

20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Oh ja, ik had die laffe hazen niet meegerekend :) (achievement al maanden geleden behaald, geheugen als een zeef)

Deel Deze Pagina