Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    I'm with stupid! Was helemaal top deeltje 2, 3 viel toch erg tegen hele andere game..=(

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo hij speelde niet met Shaun. Zowiezo kan Shaun White ook niet van een 50 ft drop oid op een plat stuk terecht komen, je moet altijd op een schuin stuk landen zou ik zeggen. Anders val je gewoon. Klaar. En dat was hier niet en dat zuigt. Maarja, tis pas een vroeg stadium gameplay filmpje, dus het zal nog wel verbeteren. Ik hoop dat ie snel uitkomt! En dat er een demo komt. :thumbs:

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O dacht dat het shaun was. Maargoed het is maar een spel he?! Maar zoals je als zegt de game is nog niet uit dus dat zal nog wel verbeterd (moeten) worden.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Laat ze er maar rustig aan sleutelen, als ze hem afraffelen hebben we dadelijk een gaar spel, wat zonde is want het zou zomaar een top game kunnen worden :) Ik hoop persoonlijk dat dit een realistisch snowboard spel word, wat Skate was voor het skateboard genre.

Ze gebruiken de engine van Assassin's Creed dus dat zit in ieder geval wel snor\o/

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Precíes! Dat bedoelde ik ook. Net zo realistisch als skate, dat zou vet zijn.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Foutje

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het op de vorige pagina ook al een keer gevraagd maar ik denk dat niemand het had gezien dus vraag ik het nog maar een keer:

Vroeger in het ps1 tijdperk speelde ik soms coolboarders (3 en 4), vond ik zeker een leuk spel, is dit een beetje vergelijkbaar? Is Amped 3 dan ook zoiets?

En nog een vraagje, heeft dit spel ook splitscreen?

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Amped 3 is er mee vergelijkbaar, deze niet.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, Amped3 is niet vergelijkbaar met coolboarders vind ik. Coolboarders is toch echt wat serieuzer dan Amped3.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ziet er wel dik uit idd.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ziet er wel heel mooi uit, alleen soms land hij wel een beetje raar.
    Dan heb je het idee dat hij gaat vallen maar dan land hij hem gewoon.
    Ga deze titel wel in de gaten houden. :)

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me wel een vermakelijke game.
    En aangezien we denk voorlopig geen nieuwe SSX of Amped hoeven te verwachten, zou dit een mooi alternatief kunnen zijn.
    Hoop alleen dat ze hem ook echt goed uitwerken en dat de game het niet van de marketing of naam moet hebben. Maar daar kan na wat gameplay sessies pas over geoordeeld worden.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind juist dat SSX en Amped het (in het geval van Amped: tegenwoordig) van de marketing moeten hebben. Want het zijn echt schijtgames. Vooral SSX zo onrealistisch als het maar zijn kan. Ik verwacht niet dat dit toprealisme zal zijn, maar gewoon nog iets meer dan in Amped 2. Die landingen zijn idd vreemd. Hij springt, hij daalt, daalt nog stijler, land op een plat stuk en valt niet. Beetje raar. Maarja.

En nog iets, die 1st person cam is dus ook al gewoon schijt, want als je een 360 cork maakt, dan blijft de camera gewoon vooruit kijken. Dat is dus echt geen 1st person.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Van SSX was realisme ook niet de bedoeling, daar gaat het juist om de fun en ubertricks. Tony Hawk koop je bijv. ook niet om de realisme.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ziet er goed uit, je blijft alleen wel veel te makkelijk overeind

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ziet er goed uit. en @ Jongga, misschien hebben ze de opties staan, dat je minder snel valt? want hij lande een paar keer met zijn board 90 Graden gedraaid. dus dan zou je eikgenlijk hard moeten vallen

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    dit is zeker een strak filmpje!

[ign]805112&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/894/894894/shaunwhitelivewire_072308_flvlowwide.flv[/ign]

Met ook wat gameplay van het vallen en andere stukken van de berg! Andere vette filmpjes staan daar rechts bij.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die kerel wordt wel heel hoog de lucht in geschoten in die halfpipe als hij 'zachtjes' de half pipe op gaat.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat vind ik ook. Maar voor de rest zie je dat niet echt. Ik hoop wel dat ze er nog aan gaan sleutelen aan dat soort dingen, om het realisme een beetje op te voeren. Ze zouden er iets heel moois van kunnen maken. Die online multiplayer demo is ook wel vet die ze laten zien.

Deel Deze Pagina