Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet je al of hij regiovrij is dan? Bij Play-asia staat nog bij geen enkele versie aangegeven dat deze compatible is met PAL

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nee dat weet ik niet zeker ;) Maar anders is het wel zwaar &^%$ :'-(

Weten ze dat na 29 Juli wel?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat Gamehubs werkt ook geweldig zeg en het is ook nog 's spotgoedkoop! M'n Xbox LIVE Gold liep bijna af en normaal betaal je €60,00 en nu heb ik het voor €36,99 (12+1 gratis maand). Je betaald en even later...
    Hi mate,

Your Xbox Live 12 Month Gold Card code is

Toppie en tenminste niet zo formeel. _O_

4. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zij dat UPS niet op zaterdag leverde...

07/19/2008 PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY

now in-transit for delivery als ik da goed vertaal staat er in mijn woorden het is onderweg :) toch?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar dat betekend niet dat hij op zaterdag komt .. Dus het pakketje zit al in de vrachtwagen en wordt vermoedelijk maandag afgeleverd

Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  6. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    oke na paar keer leze had eerlijk gezecht ok al kleine vermoede... die 2 dagen wachten is niet zoon ramp :)

7. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand als de Unreal Tournament 3 op gamehubs PAL is? Het staat er wel op, maar ben bang dat het misschien een fout is.

Heeft iemand UT3 besteld? En duurde het lang voordat hij binnenkwam?

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja die doet het gewoon, er zijn al een aantal mensen hier die hem van GH hebben.

Als je preordered bij GH, wanneer wordt er betaalt? Meteen neem ik aan?

9. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dinsdag acount aangemaakt op paypal toen meost ik wachten voor storting voor beveiliging van bankrekening duurde 1 dag. woensdag was me paypal account gecontroleerd.

meteen bestelt bij GH - UT3 als je hem bestelt wordt het meteen betaald en dat is duidelijk aangegeven op paypal wordt allemaal automatisch gedaan er staat dan VAN bankrekening naar paypal en van paypal naar GH heel gemakkelijk.

ik heb hem bestelt via UPS op GH staat mooi bijgehouden waar die is en nu ligt die in Best en maandag krijg ik hem binnen dat zijn 3 werkdagen zoals aangegeven was...

dus ik kan niets anders zeggen dan geweldig en neem aan dat hij pal is want meerder mensen hebben hem inderdaad

10. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Hey wat zijn jullie ervaringen met de levertijd van play.com?
    Ik heb topspin 3 nou meer dan twee weken geleden besteld maar heb hem nog steeds niet binnen, terwijl ze zelf aangeven 5-10 dagen levertijd.
    Lekker dan die 'free delivery' waar ze mee pronken.

11. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel verschillend bij Play de ene keer heb je het spel in 5 dagen thuis en dan duurt het weer 2 weken.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    meteen idd

13. vortigon NL

vortigon NL Xbox for life

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag terug gekomen uit amerika (vakantie). en ik had daar het spel ''assassins creed'' gekocht. dit had ik gedaan nadat ik de lijst gecheckt had die in de begin post staat.

dus ik kom thuis en doe het spel in mijn xbox 360 (gekocht in nederland). zegt dat ding in het hoofdmenu van Xbox dat het een ''dvd'' is. en als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm waar staat ''to play this disc, put it in an Xbox 360 console''. dit staat er in 9 talen. maar verder gebeurt er niks. ik kan ook niks doen want dan staat er ''action not available''

ik vindt dit heel vervelend want in de lijst staat dat het spel gewoon regio vrij is.
    http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en-84-1.html

dus nu zit ik met een spel dat ik niet kan spelen en/of ruilen.

weet iemand misschien een manier om dit probleem te verhelpen

vortigon NL

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Blijkbaar is die niet regiovrij, maar ik dacht ook dat alle versies van deze game regiovrij waren. Ik heb hier ook een game uit de U.S. (NTSC) en daarbij krijg ik hetzelfde als ik 'm probeer af te spelen, dus tja...

15. vortigon NL

Leuk Bevonden:
    0
    dus als een game niet regio vrij te spelen is, en het niet werkt op mijn console krijg ik dus altijd deze melding. maakt niet uit welk game?

16. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet PAL maar werkt wel op een PAL xbox.
    De gamehubs versie die ik binnengekregen heb is NTSC maar doet het gewoon op mijn nederlandse xdoosje.

17. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    dus het kan zijn dat andere games van GH het niet doen als ze niet PAL zijn?

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Gamehubs bied alleen games aan die Pal of regio vrij zijn, of games waarvan ze vermoeden dat ze regio vrij zullen worden uitgebracht. Als deze games achteraf niet regio vrij zijn stellen ze je hiervan op de hoogte en kun je of een andere game kiezen, of je geld terug krijgen.

19. vortigon NL

Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik hem van play-asia koop zou hij het wel moeten doen op mijn nederlandse Xbox 360?

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ej-49-en-70-23do.html

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je gewoon kopen doet het gewoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina