[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]MgZzjuWlK1I[/yt]
    [yt]Sr0zDhqfOVo[/yt]
    Felon
    Damn ik kijk echt uit naar deze film, spelen acteurs uit OZ in mee. En aangezien die serie gewoon geweldig is ben ik ook benieuwd of deze film het OZ gevoel weer kan oproepen. De trailer is in iedergeval al goed.

Laatst bewerkt: 17 jul 2008
  2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Net het eerste deel van The Godfather gezien, wat een prachtfilm. Echt prachtig!
    10/10!

Morgen/overmorgen het tweede deel maar is bekijken! :D

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net Transformers gekeken..
    Jezus fucking christus _O_
    Ik ben echt gek op zulke Ultra-Amerikaanse films, achterlijk veel actie, en uiteindelijk winnen de goeie door een heldhaftige daad van een minderheid, prachtig _O_
    En die actie was echt heerlijk!
    Heb 2 zakken chips leeg gegeten :9

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Tering hey, wat een film. Heerlijke spanning met erg goede schrikmomenten. Aanrader om in de bios te kijken.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Prachtige opmerking! Ik kan er zelf echt he-le-maal niks mee, maar leuk om te lezen hoe andere mensen het juist fantastisch vinden :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ach, op zn tijd is zo'n "verstand op nul en gewoon kijken"-actiefilm weleens leuk. Daarom kan ik Shoot 'Em Up ook erg waarderen. :)

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Op zich heb je daar wel gelijk in,maar van zo'n massa product waar een Spielberg achter zit als producer verwacht je wel het een en ander.
    Maar deze film is dan ook meer gemaakt voor de generatie van nu,en niet zozeer voor de antieke fans onder ons en dat is wel teleurstellend aan de ene kant.

Maar het kan nog erger,zoals DOA de movie want die zuigt echt.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Transformers vond ik een zeer goede film.
    Veel minder van verwacht op de 1 of andere manier.
    Er zit veel actie in maar het is niet de hoofdlijn zoals bij sommige films wel het geval is.

9. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond Superbad gekeken, en ik vond em erg grappig :D
    Lekker veel seks-grappen waarop ik had gehoopt á la American Pie, geweldig :D
    De leukste rollen vond ik die van de 2 politieagenten, die waren echt grappig :')

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    The dark knight heeft 5 van de 5 sterren gekregen bij IGN, ik ben iig benieuwd!

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gister [Rec] gekeken. Vond het een erg goede film die mij wel erg trok, niet de standaard cliché horror dingen maar eindelijk een wat leuker verhaal, ook erg leuk de stijl à la Cloverfield/Blair Witch. 8.5/10

Tijdje terug The Number 23 gekeken met o.a. Jim Carrey. Vond het een beetje saai aan het begin en het einde was best wel voorspelbaar, soms ook een beetje belachelijk al dat gedoe met dat apophenia. 5/10

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet echt een spoiler maar toch.

True. Op het einde na dan. De film was inderdaad weer eens wat anders dus ik baalde echt van het einde :mad:

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond Insanitarium gezien. Erg vermakelijke film.

Vond zelf het einde van REC wel leuk, een beetje het meest 'spannende' moment waarin er wat gebeurd, terwijl het begin saai en slapjes is, en de spanning en actie langzaam opbouwt. Bij The Blairwitch Project gebeurde er geen zak, enkel de laatste scene was leuk. Anderhalf uur ofzo bijna liggen slapen tot een moment van 5sec. die wel leuk zijn. En ja, na die 5sec is de film gelijk afgelopen.

Een film misschien wat cliché zijn, maar als ik een film kijk, is dat bij horrors 9/10 x een simpele ripoff / standaard horror film en ook bij andere films is het geregeld erg cliché of voorspelbaar.
    Verstand op 0 zetten en er na de film niet meer over nadenken. :)

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien heb ik het mis hoor, maar op de 1 of andere manier heb ik het idee dat de film zo hoog scoort vanwege de rol van Heath Ledger. Maar goed, ik wil de film ook nog wel gaan checken, dus ik hoop dat ik het fout heb ^^'

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het alleen aan Ledger ligt, al begrijp ik wel wat je bedoelt. In de Veronica Magazine krijgt ie ook 5 sterren, for what it's worth :) Hij lijkt me wel echt heel tof trouwens, sowieso een bios-tripje waard.

Gisteren trouwens Kungfu Panda gezien, echt heel tof. Paar keer goed gelachen, het is mooi gemaakt en zelfs de gevechten waren nog best cool 8) Toch wel een 7,5.

17. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Kingdom gezien.
    Leuke film, met een voor mij toch wel verrassend einde. 8/10

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het begin ook zo dik, ik wist echt niet wat er allemaal gebeurde.

19. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Eergister Hancock in de bioscoop gezien. Ik moet zeggen dat ik het een leuke film vond, al had ik er wel net even wat meer van verwacht. De eerste helft van de film(komedie-gedeelte) was goed, daarna werd er geswitcht naar een meer aktie-gedeelte.
    Dat pakte gelukkig wel redelijk goed uit en Charlize Theron blijft een ongelovelijke lekkere chick..

Overall 7/10

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    _O_:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina