Informatie - Screenshots - Trailers - Officiële website - Opmerkingen Platforms Xbox 360 ; PS3 Uitgever Ubisoft Developer Darkworks Ubisoft Genre ? Release datum Q1 2010 [GB]Informatie:[/GB] ^top [GB]Screenshots:[/GB] ^top [GB]Trailers:[/GB] ^top [GB]Officiële website:[/GB] http://www.iamalivegame.com/ ^top [GB]Opmerkingen:[/GB] Ik ben benieuwd wat voor soort game het precies gaat worden, maar ik denk dat het iig vrij uniek wordt. Trailer heeft mijn interesse gewekt. ^top
Game ziet er zeker interessant uit. Het is echt een teaser, maar kan zeker wat worden. Ben benieuwd naar de gameplay en naar wat je precies moet doen.
Hoezo? Cloverfield was echt een geweldige film. Het lijkt er idd heel veel op. Erg toffe trailer. Ben benieuwd naar het verhaal hiervan
Hm, raar. Eerst zeiden ze dat Jade wel aan de game zou werken. Assassins Creed 2 maybe? Dat Assassins Creed een vervolg krijgt lijkt me wel duidelijk.
Het lijkt iets weg te hebben van Children of Men, check deze scene. Maar hoe dan ook, ik ga deze game zeker in de gaten houden.
Dat plaatje doet me echt helemaal niet aan cloverfield denken. De trailer ook niet. Het is wel een ontzettend vette trailer. Ziet er interressant uit.
Aan het begin deed het me heel erg aan Cloverfield gaan denken, maar nu lijkt het me steeds meer lijken op fallout 3, niet dat ik zeg dat ook dit een rpg word, maar het concept lijkt er wel erg op, alles is verneukt. "badguys'' lopen rond. Ben benieuwd Ik hoop dat we in de game geweldige scene's krjigen van gebouwen die in elkar storten etc
Hele vette trailer, alleen 1 ding vindt ik dan toch raar. Hij loopt rustig over straat belt met mensen en opeens uit het niets barst de grond open. Ziet er allemaal heel mooi uit alleen hoe kan het dat die gebouwen dan al tegen elkaar zijn gesmeten... Ik bedoel dat gaat egt niet zomaar in 1 seconde en eerder kan het niet zijn gebeurd want niemand had het opgemerkt.
Kan ook gewoon zijn dat er in 1 keer een grote scheur ofzo kwam. Maar dat boeit me opzich niet zo. Trailer ziet er veelbelovend uit, denk dat dit een toppertje kan worden hoor. Afwachten even naar de gameplay.