[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je Moster (2003 ) maar eens kijken ;)

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd :lol: iedere keer als iemand zegt dat die Charlize Theron lekker vindt , denk ik altijd ...... waarom ?

Ik heb iedere keer de Charlize Theron in beeld die in Devils Advocate de psycho bitch speelde. Zo'n chick dat als je ruzie met d'r krijgt dat je wellicht de volgende morgen de NEXT John Wayne Bobbit kan zijn.

Ach ja als je dat sexy vindt en je kan daar doorheen kijken, dan wie ben ik om dat tegen te spreken.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja de brave buurmeisjes zijn langzaam aan het afsterven,en dat is maar goed ook:)
    Trouwes ik heb net de Hitman gezien,op zich een goed verzorgde film en redelijk om aan te kijken maar veel dingen konden wel beter.
    En de Hitman sfeer vanuit de game is ver te zoeken,en het achtergrond verhaal klopt niet helemaal.
    Maar hij is wel beter dan de gemiddelde gameverfilming:)

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    The Deer Hunter gister gezien, vanavond Raging Bull.

Dat zijn pas films.

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zou het? Tja, daar heb je misschien wel een punt. In de Veronica krijgt The Dark Knight vijf sterren, maar daar stond het het artikel wel in het teken van Heath Ledger.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    The Wickerman
    Wat een kutfilm. Heb er gewoon geen goed woord voor over. Traag, vergezocht en slecht geacteerd. Toch wel één van de slechtste films die ik heb gezien en sowieso de slechtste van Cage. Had hem nog niet gezien en dat had ik ook nooit moeten doen. Wat een verschrikking |:-

0.9/10

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit op het moment in Amerika en ga hopelijk zo snel mogelijk The Dark Knight checken. Elke keer die trailer, zo vet. Ik heb er zin in.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat iedereen het daar ook wel overeens is hoor! 8) Dat Cage zich voor die film heeft uitgegeven blijft een raadsel voor mij!

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik ga even IMDB checken voor info over Dark Knight. Krijgt ie gemmiddeld een 9.7! Eerst dacht ik 'holy shit', maar nu denk ik eigenlijk meer 'hij is nog helemaal niet uit'. :+ Ook raar dat je erop kunt stemmen eigenlijk, ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen (23 duizend) hem al hebben gezien. En mensen die er op stemmen zonder het gezien te hebben zullen hem ongetwijfeld tof vinden anders neem je die moeite niet. Maar goed, ik wilde hem sowieso al zien dus maakt allemaal niet zoveel uit :) Maar wat ik raar vind, is dat je geen tijden kunt zien wanneer ie draait. Ik wil in Rotterdam, maar niet op woensdag, en de enige tijd die ze laten zien is die van de premiere dan.. Ze zullen toch wel weten wat het schema daarna is zou je zeggen. Ik wil hem toch wel zo snel mogelijk in de bios gezien hebben eigenlijk :)

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Die 23.000 mensen die al gestemd hebben zijn merendeel amerikanen, britten en australiers. De film heeft afgelopen weekeind in de usa iets van $155 miljoen dollar opgehaald. Hij is dus wel degelijk uit, alleen nog niet in NL.

Vanaf dinsdag heeft www.belbios.nl altijd de site weer bijgewerkt, dus dan kan je zien hoelaat THD op a.s. donderdag draait.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het juist best wel een vermakelijke film.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    The Dark Knight is echt unstoppable. Ik wist dat ie geweldig goed zou gaan worden...maar dit. Niet te geloven. Mensen vergelijken het niveau al met dat van The Godfather en co. En dit voor een film over een stripboekenheld met een vleermuismasker. The Dark Knight wordt op het moment als de beste film aller tijden gezien door de algemene opinie; zie IMDB.com; #1.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk over 2 maanden nog eens, zal hij wel op nummer 100 staan.
    Is met elke goede film, Ratatouille stond ook op 4, altijd wachten totdat de niet 10 stemmers komen dan gaat het normaal staan :)

Zie bijv. dit
    Dus de beste voters geven het een 7,1

Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha een 0,9 hahahaaha

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie het! Een 9,7 na 46.000 votes! :eek: Ik keek totaaaaaal niet uit naar die film, maar nu ben ik zeker nieuwsgierig! Als er meer mensen die film hebben gezien, wil ik jullie vriendelijk vragen om een spoiler-vrije review met een cijfer. O-)
    Wat is er zo tof aan? Het verhaal of toch die actie?

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Both! Ik heb net Begins weer gezien(om stiekem erin te komen voor de 22ste), en manman man wat heb ik een zin in The Dark Night!

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    The Kite Runner

Goede verfilming van het top boek. Wel iets afgezwakt allemaal, maar het bleef een boeiende film.

De Afghaanse vrienden Amir en Hassan zijn bedreven vliegeraars. Amir woont in een grote villa in Kabul en de vader van Hassan werkt bij de familie van Amir als bedienden. De twee jongens scheppen er groot genoegen in de vliegers van andere kinderen uit de lucht te halen. Als een groep jongens het in hun hoofd haalt de vlieger van Amir uit de lucht te scheppen gaat Hassan achter de daders aan. Hij wordt zwaar mishandeld en Amir komt te laat om zijn vriend bij te staan. De vriendschap tussen de jongens is voorgoed veranderd. Dan vallen de Russen Kabul binnen en moeten Amir en zijn vader het land uit vluchten. Ziet de volwassen Amir zijn vriend ooit nog terug en weet hij weer een band met zijn vaderland op te bouwen?

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    heeft iemand The Chronicles of Narnia : Prince Caspian gezien?
    Is het een beetje goede film?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke film is nou de betere Dawn of the Dead of Land of the Dead, ik haal die 2 altijd door elkaar?

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dan kan je net zo goed Enemy at the Gates en Enemy of the state naast elkaar zetten, beide films lijken niet op elkaar en het zijn allebij zeer goede films..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina