1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is hier al ergens eerder besproken. Je moet idd je abonnement in de winkel activeren dus import heeft geen nut meer. Jammer want ik ga eind augustus naar NY :'-(
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tenzij je een prepaid versie in het buitenland zoals Belgie koopt. Die doen het overal bij, geen gemieter.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar in Belgie kun je niet met $$ betalen :+
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    N.v.m. ik had een pagina over het hoofd gezien.
     
  5. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb trouwens ff een vraagje :) mijn pa gaat binnekort naar china voor de omlympische spelen, maar als hij daar die nieuwe Iphone 3G haalt kan ik die dan hier in nederland laten unlocken??
    alvast bedankt
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Nee.

    Of je moet em gaan kraken zodra die ooit beschikbaar komt voor de 3G versie, want dat kan nog niet.
     
  7. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan weet ik genoeg, voor mij nog geen Iphone. Dan laat ik eerst m'n abo aflopen en dan ga ik wel voor een HTC of zoiets.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Is 2.0 al beschikbaar voor de 1ste generatie iPhones?
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Jep: klik.
    Als het goed is kan je ook gewoon je iPhone aansluiten op je PC/Mac, en dan krijg je van iTunes een berichtje dat je kan updaten.
     
  10. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij iemand bekend of de Iphone 3G volledig is uitverkocht bij tmobile of of er nog exemplaren te krijgen zijn?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De pre-order lijst bij T-Mobile is heel lang.
    Ik wacht nog wel eerst een paar maandjes voordat ik mij een iPhone ga kopen.

    Tot die tijd vermaak ik me wel met mijn N95 en Touch.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vandaag in België bij de Mobistar Shop (Lommel) geweest en daar was ook alles op. Ze maakten wel reclame voor de iPhone maar ze hadden er geen.
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar mijne is gejailbreaked dus ik moet ook een gehackte 2.0 hebben
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan moet je nog een paar dagen geduld hebben
     
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg maar jailbreaken wordt zo wel erg verleidelijk, dan kan je tenminste normaal je mp3 liedje als ringtone zetten en divx,mpeg filmpjes op je Iphone bekijken.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wachttijd valt wel mee. Geloof iedergeval de mensen van t-mobile niet aan de phone. Moest ze even bellen vandeweek, vroeg meteen even de wachttijd. Bij hun online of aan phone bestellen was het snelste met 6 weken wachten en in de winkels 8 weken garandeerden ze me, ook toen ik zei dat ik het een vaag verhaal vond dat dat bij alle stores in NL was.

    Volgende dag even langs de winkel gegaan van t-mobile, hoef hoogstens 2 weken te wachten. Goed genoeg, heb wel even geduld :cool:
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of andere aanbieders ook de iphone gaan aanbieden, want als alleen T- Mobile het mag is het toch je reinste monopoly? Ik wil wel overstappen maar aansluit kosten á € 110 zijn weer van die barbaarse bedragen en dan de abbo's, kunnen ze dan nooit een echt goede actie in Nederland maken ... :x
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    110 euro? :eek: Hoe kom je daar bij?

    Abbo in NL wordt als beste/relatief goedkoopste iphone abbo gezien van de hele wereld. De rest van de wereld is pas screwed met een iphone abbo ;)

    *Jay net mn 2 iphone docks binnen gekomen :thumbs:
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vodafone komt met een speciale simkaart voor de iPhone. Voor de iPhone moet je zelf zorgen.
     
  20. Shizzel

    Shizzel Guest

    En als je vaker dan 2x de simkaart gebruikt in een toestel met een ander IMEI-nummer dan die van je iPhone, wordt je abbo omgezet in een duurder abonnement. Even zodat mensen niet opeens die simkaart gaan kopen voor een andere telefoon ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina