Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Joepie, level 37 gisteren behaald.. nadat mijn 360 een week weg was voor reparatie

2. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    @ Flix

daarom zou het beter zijn als je gewoon met een hele clan kan spelen ,
    als ik ga spelen kijk ik altijd of er iemand vd friendslist aan het spelen is en die ik dan kan joinen, lukt niet altijd want meestal zit hij dan bij de tegenstander maar gsiteren had ik ook een potje waar ik midden in de game express even respawnde op de basis en daar zag ik zeker ca 6 man een beetje 'lanterfanten'
    :mad: of 3 man bij de artillerie staan om erop te komen en die gozer uiteindelijk killen 8)

ik had gisteren trouwens last dat ik niet in 1x kon schieten, ik drukte de schietknop dan in maar er gebeurde niets .... dat koste me dus een aantal kills |:- hadden meer mensen hier last van ?

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een paar "leuke" filmpjes gevonden, weet niet of ze al gepost zijn.

TV-Reclame (volgens mij zenden ze in NL niet de gehele reclame uit..):

Rainbow Six na doen:

Battlefield : Bad Company Gears of War style:

A guy with an eyepatch:

4. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    Nice die filmpjes!

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

Ik heb een glitch dat ik soms totaal geen wapens heb 8) Vooral in de singleplayer als ik net ben dood gegaan zit ik 5 min zonder wapens. :+

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb wel dat ik niet kan scopen..

@Mr Xeno: die filmpjes zijn oud en al meerdere kere hier gepost...

7. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie je regelmatig online ja, mij kun je altijd inviten, desnoods vantevoren even een party maken zodat we in hetzelfde squad komen.
    Ik stoor me ook wel aan de mensen die eigenlijk het spel niet spelen, teams die weigeren aan te vallen of te verdedigen en met een monsterscore eindigen omdat ze het hele potje aan de rand van het veld hebben zitten sniperen. Gisteren niets anders meegemaakt, potjes waar je defender bent, binnen 10 minuten verliest, en iedereen in je team een score van 450+ en 'n k/d van 19/3 :'-( . Je zou toch zeggen dat je met mensen met zo'n scores ook gewoon n potje zou moeten kunnen winnen.

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    damn ik zit nu in een irritant stuk in de SP. Ik moet mijn squad bevrijden, we zijn net neergestort en ik zit nu op dat laatste stuk en als ik doodga word ik echt op een kutplek gespawned waar ik echt superver moet lopen. En ik bijna meteen dood als ik in de buurt kom van die basis.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voeg mij dan maar ff toe, erger me er zelf ook aan en jouw GC zie ik niet:+.
    had gister wel een potje, toen was ik assault. was 31/5, had iets van 900 punten en kreeg iets van 10 nieuwe patches.
    zo zie je maar als je gewoon goed aanvalt en veel objectives opblaast je ook gewoon veel punten kan krijgen.
    wat ik wel leuk vond was dat ik door iedereen uit mn squad een PM kreeg van wow u kick ass enzo en toen ik weg ging stuurde ze berichtjes van nooo come back, we need u8)

10. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    alsof we hier op zitten te wachten 8)

gaat lekker wat anders fixen en kom met die conquest online :D

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Na lange tijd eindelijk weer online!

ZIggo vond het blijkbaar geweldig om men internet te verneuken. Afgelopen maandag eindelijk weer online en meteen wat potjes BF gedaan natuurlijk.

Viel me wel op dat er maar weinig mensen uit mijn lijst het spel speelden, is het weer een beetje overgewaaid en blijven de echte liefhebbers nu over?

Er is maar heel weinig teamplay online dus als er mensen willen samenspelen, voeg me toe en dan komt dat helemaal goed.

Tegenwoordig ben ik eigenlijk van alles wat, behalve sniper. Of de game moet zo zijn ontwikkeld dat het wel interessant genoeg is.

Ben vooral support, me loves the MG36 :D

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, liever geen lag dan lag met conquest.

13. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je aan die Dog-tags die je kan halen door iemand neer te steken.
    Behalve de achievements dan ?

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Extra punten, je krijgt extra punten naar aanleiding van z'n rank, dus stel dat ik rank 25 ben krijg je van mij +25 punten.

15. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die puntentelling mogen ze van mij herzien, ze lijken gedrag te belonen wat niets met het doel van het spel te maken heeft, terwijl je voor een win maar 40 punten krijgt, niet gek dat iedereen lekker voor zichzelf kills aan het farmen is ipv crates op te blazen of te verdedigen.

16. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gold rush is een deathmatch mode. Mensen doden is niet veel minder belangrijk dan kratten kapot maken.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is het geworden...

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoeveel kratten moet je eigenlijk als aanvallend team kapot maken om te winnen?
    En hoe maak je de kratten kapot?

Ook zie ik een paar balkjes boven aan me scherm staan,waar staan die balkjes precies voor.

Heb het spel pas een dag dus vandaar ik het me afvroeg.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aantal crates is per map verschillend. De 2 kleine balkjes zijn voor de "health" van de crates. De groote blauwe is het aantal respawn dat het aanvallende team nog heeft.

Crates kun je kapot maken door er een bom op te planten. Dat door je door "B" in te houden als je dichtbij bent. Verder kun je met alle explosiven schade doen aan de crates.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ga bij het hoofdmenu ff naar xtra's, daar staat een filmpje dat uitlegt wat de bedoeling is.

@hierboven: erop schieten(voornamelijk als support) kan ook alleen doet niet zo heel veel dmg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina