1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dubbele post !


    En die kan je ook in de US halen ..... want dan haal ik hem daar.

    Waar staat deze info?
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vage shit, goed dat je het zegt. Wat nu als ik mn oude phone die ik als festival phone gebruik mn sim indoe, dat gaat dus niet :confused:
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bron Telegraaf.nl

    Vodafone komt met eigen simkaart voor iPhone.

    MAASTRICHT -
    Vodafone Nederland biedt bezitters van een iPhone 3G de mogelijkheid gebruik te maken van zijn netwerk. Zij kunnen daarvoor een speciale simkaart kopen in een van de winkels van de aanbieder van mobiele telefonie. Dat heeft een woordvoerster van Vodafone vrijdag gezegd.

    Fabrikant Apple heeft een exclusief contract met T-Mobile voor de distributie van de iPhone in Nederland. Vodafone heeft volgens de woordvoerster echter gemerkt dat veel klanten het populaire toestel willen hebben, maar geen trek hebben in een min of meer gedwongen overstap naar T-Mobile. “We willen de mensen die zelf willen kiezen, die mogelijkheid geven”.
    De speciale simkaart van Vodafone werkt alleen in een telefoon die simlock-vrij is.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    aansluitkosten zijn nu voor de helft van de prijs. Sterker nog, ik heb niks betaald. De winkel waar ik hem heb gehaald hoefde ik niks te betalen.
     
  5. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Aansluitkosten word verrekend op de eerste T-Mobile Factuur ;)
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb het op het forum van Tweakers gelezen, het staat ergens in de voorwaarden van het abbo.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Die voorwaarden staat de achterkant van het contract en deze krijg je pas in handen na de handtekening.

    Heb je eigenijk een bedenktijd na het tekenen van het contract ??

    Meer info over het Vodafone abonnement !!

    Vodafone biedt vanaf 13,50 per maand een 2-jarig abonnement aan met een bundel van 200 sms’jes/belminuten en onbeperkt internet. Om van de Super Sim Only aanbieding gebruik te maken moeten gebruikers wel eerst over een simlock-vrije 3G iPhone beschikken. Dat kan door zo’n exemplaar aan te schaffen in België of Italië (respectievelijk €615 en €569 voor de 16 GB versie).
    Vodafone heeft berekend dat als een iPhone 3G in Italie of België koopt met het Super Sim Only abonnement gelijk zijn aan de aanschaf van een iPhone 3G in Nederland. De andere twee abonnementen kosten €25,25 voor 450 belminuten/sms’jes en €44,75 voor 650 belminuten/sms’jes.
    De Super Sim Only aanbieding is een uitkomst voor mensen die op plaatsen wonen waar het bereik van T-Mobile, vooral binnenshuis, te wensen over laat. iPhone bezitters die kiezen voor Vodafone moeten het wel zonder visual voicemail stellen.
    http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    T-mobile heeft hier echt bagge ontvangst....ik moet dus nog maar even wachten tot Vodafone of kpn/hi met een abbo komt waar de iphone bij in zit.

    *edit* ik ga dus geen 600 euro neerleggen voor een telefoon....En dan moet ik ook nog naar Belgie? :+ Dude!! Wat een rip-off....
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bij de link van Melbuuln naar het abbo, heb ik dit in de voorwaarden gevonden:

     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij het meest irritante lijkt is dat je waarschijnlijk liedjes moet gaan converten en dat bovendien divx filmpjes niet te spelen zullen zijn op de Iphone hierdoor ben ik eerder geneigd om die ene Armani telefoontje te kopen die op de Iphone lijkt.
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu iPhone 1.0 met firmware 2.0 jailbroken en unlocked \o/
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vodafone heeft wel meer van zulke aparte voorwaarden.

    Zorgeloos Internet = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

    Het dataverbruik van mijn huidige N95 ligt vele malen hoger dan bij mijn oude K800i.
    Problemen heb ik nog nooit mee gehad.
     
  13. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze vakantie naar italie... als het goed is verkope ze daar ook simlock vrije iphones 3g.. ik hoop dat ze niet zijn uitverkocht :cool:
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de mijne inmiddels geserveerd :D
    Eén vraagje, zit er iets van een koptelefoon bij, of moet die er los bijgekocht worden.
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    er zitten oordopjes bij, de apple oordopjes




    Gr
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Binnekort naar Turkije op vakantie. Gratis draadloos internet in het hotel. Dus vroeg mij af of er al een MSN applicatie bestond in de Application Store? Kan het zelf niet vinden...

    Of kun je gewoon met Safari bij een webmessenger inloggen? (Heb zelf geen draadloos internet thuis, vandaar weinig ervaring met internetten)
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ebuddy?
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Werkt dat gewoon? Dat zou mooi zijn. :)
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Is dat niet voor de eerste iphone als je em gehackt hebt?

    Of draait ebuddy ook gewoon op de nieuwe iphone?
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ebuddy is een website ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina