[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lightchaser

lightchaser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

Ik ben van plan om na de vakantie een nieuw spel8)
    te kopen maar ik zit te twijfelen tussen battlefield: bad company en
    Call of Duty 4 wat denken jullie welke ik nu zou moeten kopen???
    En ik ben ook van plan om vooral de multiplayer te gaan spelen op
    xbox live.

alvast bedankt.:thumbs:

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowieso voor Call of Duty 4 kiezen. Als je dié niet hebt 8)
    De beste shooter online, multiplayer is gewoon geweldig.
    BF: Bad Company de demo gespeeld, maar het was niet echt prettig, vooral de controls niet.
    Call of Duty 4 daarentegen platgespeeld \o/

Geweldige spel, gewoon kopen ;)

3. lightchaser

lightchaser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks
    voor de moeite
    maar ik ga nu op vakantie dus doei!!!!

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zeker weten voor Battlefield Bad Company gaan! Supervette online ervaring en leuke singleplayer. Heel het online gedeelte wordt gewoon positief veranderd door het feit dat alles kapot kan. Ook spelen veel mensen van xboxworld het. Check dit topic maar eens: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=116025.

Het enige aan CoD4 wat beter is dan Battlefield, zijn de perks, waar iedereen maar over ligt te zeuren die CoD4 heeft.

Voor de rest heb je de keus uit een diversiteit van wapens en gadgets, die bruikbaar zijn op het slagveld. En de multiplayer modus (binnenkort -modi), is/zijn erg leuk. Het award systeem en het dog tag collect systeem bevorderen de online gameplay ook en stimuleren je om nog meer online te doen.

Leuke grote/grootse multiplayer maps zitten er ook in, speciaal ontworpen voor Gold Rush, de multiplayer mode. Heel verschillende maps zitten er ook in, van bos tot woestijn.

De singleplayer is ook heel leuk. Erg leuke humor zit er ook in. Een leuke verhaallijn ook om te volgen, zeker ook door de leuke squadmates, waarmee je speelt.

Dus gewoon voor Battlefield gaan! Yeah, kapotmaken die zooi!

5. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Ik zit te twijvelen om COD4 te kopen aangezien COD3 niet echt veel indruk op me heeft gemaakt.. Is COD4 een erg grote vooruitgang? En de moeite waard om hem te kopen?

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet precies waar je teleurstelling lag Bij CoD3, voor mij was het euvel dat het eigenlijk een kopie van CoD2 was en misschien zelfs iets minder...

CoD 3 is echter door een andere ontwikkelaar gemaakt dan CoD 2 en voor CoD 4 is weer de goede ontwikkelaar van CoD 2 aan de slag gegaan.
    Het speelt zich natuurlijk af in het moderne tijdperk, dus geen WOII gebeuren. Er zit nog best een goed verhaal in moet ik zeggen, wat ook leuk verteld wordt. En het is (vind ik) wat intenser dan CoD 2 & 3, aangezien je echt door de ogen van de hoofdpersonen alles beleefd.

CoD 4 is een solide game en als je van shooters houdt is het sowieso (in mijn ogen) absoluut geen miskoop!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

kort gezegd; JA :)

COD4 is een absolute topper op het gebied van shooters.

de enige overweging om het niet te kopen zou zijn dat de setting je niet aanspreekt,.. dan zou je wellicht naar een Bioshock of Halo 3 kunnen gaan kijken.

Maar mocht je niets tegen een moderne realistische setting hebben zou ik je COD4 van harte willen aanbevelen,.. de Single Player is superintens en de Mulitplayer verassend diep voor toch een beetje arcade achtige shooter.

grafisch en technisch staat de game gewoon als een huis

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is maar in welke opzichte je het bekijkt. De graphics zijn natuurlijk ver vooruitgegaan netzoals het geluid, de tijd waarin het zich afspeelt, automatisch dus ook de omgeving en de wapens.

De Multiplayer heeft nu een soort van ''RPG'' achtige stijl gekregen door de level systeem.

Al bij al best wel veel vooruitgegaan, ja :)

Conclusie: Kopen die hap, het geld waard :thumbs:

9. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Wat me tegenzat in COD3 was dat het hele pad dat je liep uitgestippeld waardoor het gevoel van vrijheid ontbrak. Je kon niet in 1 stuk door knallen waardoor je er helemaal in opging. Ik denk dat ik COD4 maar ga proberen

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keus :)

En inderdaad, wat je daar zegt, dat irriteert mij ook wel. Maar toch vind ik CoD 3 een geslaagde deel :) De Multiplayer, dan :)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    He? Dat is ook zo bij COD4 hoor....maar dat was ook bij COD2....Bedoel je doel wat je moest doen zorgde er wel voor dat je een bepaalt pad moest afleggen....dat hebben volgens mij de meeste FPS. De Multi trok mij ook erg aan! Vooral dat hogere rank system werkt erg goed!

12. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon gta 4 kopen dan heb je nergens meer last van

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Al een tijdje overweeg ik Blue Dragon tot aanschaf te nemen,maar ik weet niet zeker of ik de game zal waarderen.
    De Final Fantasy reeks vond ik tof en deel 7 en 8 in bijzonder,natuurlijk zal Blue Dragon heel anders zijn.
    Heeft iemand van jullie deze game?
    En wat vind je ervan?

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je in de RPG genre geinteresseerd bent. Ik weet niet zoveel over Blue Dragon, maar wat ik wél weet (een vriend van me heeft het) dat het niet zo serieus is als bijvoorbeeld Oblivion. Dus niet echt een serieuze game, die realisme bied enzovoort. Dus dat is ook belangrijk om te weten.

Probeer trouwens anders de demo uit, die staat op XBL Marketplace ;)

Steel Dogg :)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond hem niet zo heel tof.

Ik vond hem vooral snel saai worden. Ook vond ik het allemaal een beetje makkelijk. Toen heb ik de hard mode geprobeerd (die je via marketplace kan kopen), maar die was voor mij weer TE moeilijk;)

Mijn advies, als je Lost Odyssey nog niet hebt, koop die ;) En wacht anders op Infinite Undiscovery (5 september ;))

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat klopt,maar het RPG genre interseert me enorm:)
    Normaal ben ik een racegamer maar de laatste tijden ben ik daar (op uitzondering van Forza) een beetje klaar mee.
    Een goede RPG maakt me niet uit of het realistich of fantasierijk is,als er maar gewoon diepgang inzit en leuk is om vaker uit te spelen.
    Tenminste dat is waar ik dan van hou,om de volle potentie uit zo'n game te halen.
    Maar ieder geval bedankt,en ik zal de demo gaan proberen:)
    En andere sugesties zijn van harte welkom.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou zeker Oblivion kopen als je die nog niet hebt. Daar ben ik echt uuuuuren mee zoet geweest. Ik heb hem op de computer uitgespeeld (de verhaallijn) en op de xbox 360 (de guilds en een deel van de verhaallijn) en het is altijd boeiend gebleven. Zeker dat je daar 100 a 150 uur mee zoet bent (zonder uitbreidingen). En dan heb je nog de DLC. Voor een paar duiten heb je de full game + shivering isles al. Zeker doen.

18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45

Blue dragon was en is met 1 woord slecht speelt zeker niet lekker door. Bijna onmogelijk om uit te spelen en de achieve ja daar houd ik me mond maar over.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel erg hard ,.. maar idd als ik je een RPG zou moeten aanraden zouden het toch eerst Oblivion , Lost Oddyssee en Eternal Sonata zijn.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Of wacht op Infinite Undiscovery! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina