Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het hier al bekend dat de game's main quest binnen 12 uur is uit te spelen?
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je kan fable1 toch ook downloaden op marketplace?
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Klopt, kost je 1.200 punten. :)
     
  4. hein007

    hein007 The Master

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die fable 1 op de 360 speelt.

    Zijn de laadtijden daarop ook zo lang als op de oude XBOX?
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst The Lost Chapters op de 360 gespeeld en dat was super dramatisch. Volgens mij is die emulator niet helemaal oké. Lange laadtijden, vreemde Tattoo's opeens... etc.

    Heb 'm via Bol.com voor de PC besteld gister en vanochtend meteen binnnen. Blijft een heerlijke game. :thumbs: Kan ook niet wachten op deel 2. Jammer dat ik dan aan het afstuderen ben in het buitenland.O-)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon alvast pre-orderen bij een gameshop, heb ik ook alvast gedaan. Deze shops zijn meestal wel redelijk op de hoogte mbt LE's. Maar heb de LE nog niet ergens op de lijsten zien staan.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Hij is 32,- bij Gamehubs (de NE dan)! Ik krijg er al zin in, alleen ga geen filmpjes ervan kijken enzo.. Word ik alleen maar opgenaaid en daar heb ik geen zin in :+
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik had Fable een tijd geleden op de pc verkocht en volgende dag geruild omdat ik de combat nogal statisch en eentonig vond.

    Nu ik deze berichten lees en met name de co-op spreekt me dit toch erg aan.

    Is deze game qua combat systeem heel anders dan deel 1?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee! sterker nog het combat systeem is nog statischer geworden zoals jij dat noemt. Alle knoppen zijn nu hetzelfde kwa acties, en ja je kan gewoo weer combo's doen das logisch lijkt me. Ik denk niet dat dit dan een game voor jou is, Oblivion is dan meer jou ding wat ik dan weer een houterige game vond in alles paardrijden, lopen en vechten.

    Edit: heel toepasselijk een combat filmpje!
    http://www.gamersyde.com/stream_8084_en.html
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Oblivion vond ik de combat ook niet echt geweldig daarom speelde ik dief/assasin klasse.

    Dit ziet er wel interessant uit, zal het spel in de gaten houden
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauuww thnx voor die filmpje die heb ik nog niet eerder gezien, ziet er echt SUPER mooi uit 8). Dit is toch Oakvale de plek waar het allemaal begonnen was ? Nu lijkt zelfs Oktober zo ver weg :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb paar dagen geleden fable gedownload als xbox original, had het nog nooit gespeeld maar door alles van fable 2 was ik er wel benieuwd naar. En wat vind ik fable (1) een geweldig leuk spel! Ik weet nu 100% zeker dat ik fable 2 ga kopen. Wel jammer trouwens dat fable net in die periode van andere topgame komt, want gow2, fifa 09 en saints row 2 staan ook erg hoog op mijn verlanglijstje.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hee, leuk filmpje. Ik ziet dat er veel detail ook in de wapens is gegaan. Zag ik daar niet een sabel, pistool en/of musket? Ziet er erg authentiek uit.

    Ik hoop dat de co-op goed is.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Denk dat mensen die intresse hebben in Fable niet snel naar een andere game zullen afwijken hoor! ;)

    GoW2, fifa doen me niks. Saints komt dan wel in oktober en is ook zeker een game die ik ga kopen, maar ook weer een heel andersoort genre! Dus de verkopen zullen echt niet slecht zijn...
     
  15. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is het legaal in Nederland om meerdere spellen per maand te kopen. Moet je wel het geld (en de tijd om het te spelen) hebben.. dat wel...

    Ik kijk echt ontzettend uit naar fable 2, vooral die coop is echt geniaal geweldig. Ik ben bang dat mijn friendslist zal vertienvoudigen met het systeem wat erin zit :)

    In september komen die pubgames uit toch? Heel misschien ga ik pre-orderen online, maar ik kan gewoon niet meer wachten :D
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    denk ook niet dat de verkopen van fable daardoor slechter zullen zijn, het komt voor mij gewoon financieel niet zo heel goed uit als ik 4 spellen in een maand zou kopen:+
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn broertje heeft al bevestigd dat ie HP6 en fable 2 aanschaft ( hij is fan van fatasie en kleurrijke games ). dus dat scheelt alweer ene euro of 120 voor mij :p nu alleen nog fallout 3, banjo kazooie en far cry 2 *sigh* expensive months
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is splitscreen coop nou al bevestigd of niet? Want met z'n tweeën op één Xbox blijft altijd het vetst _O_
     
  19. Haas321

    Haas321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens eurogamer.net wel

    So you won't be exiting to lobbies or pre-arranging to meet your pals in Fable 2. Rather, in couch co-op, you'll simply throw a spare controller to your friend and they'll pop in, LEGO Star Wars-style. Online, things get a little more interesting.

    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=175762
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dringende vraag!
    Op het moment ben ik The Lost Chapters op mijn 360 aan het spelen.
    Het spel stikt nu opeens van de glitches/bugs (vreemde tattoo's, framedrops, etc)! Iemand hier ervaring mee? Bekend probleem als je originals op je 360 speelt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina