Vind het er nou niet bepaalt wow uit zien...en fps lijkt me toch echt veel gaver...maargoed ze hebben nog een dik jaar...
zou je ook weer over mensen heen kunnen pissen? Misschien wel diarre op iemands kop spuiten? Of gewoon iemands auto onder schijten.
Nou ik weet het niet hoor, ik denk dat het minder grof is. Postal was een beetje een underground serie games, en dat had als reden dat het voor veel mensen te grof was. Nu komt het naar de consoles en lijkt me dat het team van Postal aardig wat beperkingen opgelegd krijgt. Maar wat ik jammer vind idd is dat het third person is, hadden ze niet moeten doen dit ziet er gewoon lomp uit vooral dat lopen.
Ik vind het er echt zo slecht uitzien :| mijn hemel, deel 2 had nog mooiere graphics. en ook hoe snel die auto's ontploffen door een paar druppels benzine
hahaha het is weer heerlijk postal crappy. ookal zeggen ze dat het pas een alpha versie is, denk niet dat het heel erg veel beter gaat worden. maar daar gaat postal niet om, postal gaat om mensen en dingen in de hens steken(imo)
Pre-Beta Footage... ...maar inderdaad weinig overtuigend. Overigens zie ik weinig verschillen met die footage uit 2008 met die van 2009. Goed, misschien is er gameplay technisch en inhoudelijk al veel veranderd, en dat de graphics als laatste komen? En van die halfgare black metal word je ook niet vrolijker. :') Afwachten maar...
pre beta my ass Belichtingseffecten en alles zit er al in. Snap niet waarom ze nou zo nodig al die gameplay elementen als cover, gijzelaars nemen etc willen implementeren als ze het toch crap gaan uitwerken. Wat is er mis met een simpele game die het moet hebben van zijn humor en zijn originele stijl zoals de eerste Postal. Dit is gewoon "crappy generic tps" nummer zoveel
Ik vind het er wel vet uit zien! En dat mensen in de fik zetten zie ik nog steeds hoor...en die brute wapens ook, of naja eentje dan. ik vind het third person gedoe kut.
Wat een schijt developer is RwS ook, Postal 2 was ook uitgebracht in pre beta als ik dit zie Postal 2 was toch best gaaf. Ik werd niet ziek van mensen in brand steken en over iedereen heen pissen en iederen vermoorden met maffe wapens, maar die laadtijden elke keer, ziek werd je ervan!