Saints Row 2 wordt juist geweldig Veel meer fun als GTA IV... Cker een spel dat ik ga kopen, waarschijnlijk de Collecters Edition!\o/
Ik twijfel op het moment tussen: - Unreal Tournament 3 - Battlefield: Bad Company *twijfel* *twijfel* Unreal Tournament is pure nostalgie, heb het eerste deel helemaal kapot gespeeld , maar de demo van battlefield: bc vond ik ook érg vet. Wil iemand die beide/één van deze games heeft zijn (korte) mening erover geven? Ik heb uiteraard de desbetreffend threads doorgebladert en reviews gelezen, maar kom er maar niet uit..
Kheb gister The Simpsons game gekocht!\o/ Echt geweldig spel voor 29.99 bij de free record shop:b: Gelijk ook maar ff een jaar XBOX live Gold gehaald!\o/\o/ Edit: Kan de lijst met games waar je op kan stemmen niet wat vaker geupdate worden?
Halo 3 opnieuw aanschaffen met punten voor de maps, of racedriver grid kopen? En dan ff een klein vraagje over halo 3. Als je social slayer doet, dan telt ie je kills en deaths toch niet op en komen dus niet in je stats te staan op bungie.net?
megaman 9 xbla tomb raider underworld street fighter 4 super street fighter 2 remake xbla gears of war 2 soul calibur 4 Dead Space Fable 2? Mirrors Edge?
100 %: Gears Of War 2 Fable 2 Saints Row 2 Misschien: Star Wars The Force Unleashed Mercenaries 2 Banjo Kazooie Nuts & Bolts Wel lekker dat ik GoW2 en SR2 via Gamehubs kan bestellen, dat scheelt me dan in totaal wel weer ongeveer 50 euro. Dan kan ik daarmee weer Fable 2 kopen.
Fable 2 all the way, misschien ook nog Mercenaries 2. Jawel, dat staat onder het social knopje daar ergens. Maar stel je vraag voortaan even in het Halo 3 topic
Ik ga zeker weten voor fable 2 en GH IV, misschien ook nog voor Too Human, maar dat moet ik maar even afwachten. Recentelijk ook Bully gekocht, en BF:BC
Oblivion hoop ik in de loop van de dagen binnen te krijgen. Games die dan nog komen zijn waarschijnlijk GoW en Banjo Kazooie, daar stond een leuk stuk over in het blad Games. En de oude delen heb ik ook helemaal suf gespeeld vroeger
Whoppa! Eerste post. Heb nu GTA IV en Halo 3, binnenkort krijg ik Asassins Creed en hoop ook nog CoD 4te kopen.\o/
Dan heb je al best een paar vette spellen! Aanraders verder RPG: mass effect, Lost Odyssey, Oblivion Actie: Bioshock, Orange Box Racen: Grid en Burnout Fighters: geen en natuurlijk overall: Gears of War! Binnenkort voor mij SCIV, en verder tzt Fable 2.
De eerstvolgende die ik ga kopen is Too Human. Doet me denken aan Mass Effect (L) Leuk spel lijkt me.