Ik heb nu eindelijk ook vakantie! Zal vanaf nu ook weer actief zijn met battlefield.. dus jullie kunne je borst(en) weer nat maken ! \o/ Nog even wat over mezelf, aangezien ik gelezen had dat jullie dat allemaal beetje hier deden Ralf, 17 jaar, 2MBO (sportopleiding)
Ik heb mezelf er ook even in gedaan Gamertag: Mr Skargan Ik kan altijd wel een georganiseerde game joinen. Dus invite maar wanneer je zin hebt.
sorry voor late reactie , ja is goed man , heb er nu zkr zin in.. want nu moet ik voor skill lvls gaan spelen je ziet me wel online verschijnen.
Hi, ik voeg me ook ff toe, Gamertag: XboxFreak36 Rank: General of Army Skill level: 3 *bijna 2* Echte owner dus
Gamertag: Xenn0X Rank: General of Army Skill level: 4 (killing in progres) Speciality: Artillery nubs knifen op homebase vermomd als onschuldig bosje.
is me gametime eergister verlopen ( en me skill ging nog wel goed.. begon 33 --> 20 --> 13. maarja zou nu zeker wel weer omhoog gaan als ik tijdje niet speel?
Waar kan ik het skilllevel vinden en wat is beter? Hoe hoger of hoe lager? En hoe wordt dit vastgesteld? Ook een vraag, wat zijn die 1tjes en 2tjes voor je naam tijdens een potje? Dit zie je bij het bekijken van de score
1; Rank 25 kan skills krijgen 2; Hoe lager hoe beter --- en die 1 en 2tjes voor je naam weet ik ook niet.. volgens mij met je k/d te maken.
die 1 en 2 voor naam is als mensen meer battlefield games hebben geregistreerd. dan krijg je dat cijfertje ervoor. dan ben je een veteran in battlefield. ik heb elke battlefield game gespeeld en heb ze regged op mijn live tag, dan krijg je dus het veteran status cijfertje check hier voor meer info http://veteran.battlefield.com/ ja skills is k/d ratio gebonden. had gisteren avond rank 4 en nu zit ik weer op 1. had een ronde alleen in artillery. 42 kills 0 deaths. lachte me helemaal suf met al die vliegende lichamen. maar lukt me nog steeds niet om in eens 5 man met een artystrike te wacken.
hey mensen, net terug uit frankrijk, cool om te zien dat de lijst is uitgebreid, ff al het nieuws over BBC lezen en dan weer gamen
Bij deze mijn excuses aan Kramer_NL voor mijn plotselinge vertrek vanavond, onze tv + internet verbinding hield er plotseling mee op je hebt er eentje van me tegoed
Gamertag : RamsterNL Rank : General of the army Punten : 61000+ Skill level : 6 Als het nu weer niet gezakt of verhoogd is.. ( klopt namelijk niks van ) Skill : Long life the Knife ( 200 Unique Dog Tags / 250 Dog Tags total )
Voeg mij maar toe ik heb die game weer aangeschaft helemaal nu de conquest mode er weer inzit ! LamsteL Chrizz Vind het wel chill om deze game met NL's te spelen .. kan je trouwens ook een custom match zelf maken waarmee je andere spelers kan inviten ?