Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat er hier een de gameshop nog wel een 2e hands exemplaar ligt, zal deze week eens kijken voor jullie als ik ergens tijd vind om langs te gaan. (Ik heb ze zelf ook wel staan, maar ik doe ze natuurlijk niet weg :))

2. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb van de 2 kotors meer genoten dan van Mass Effect (Het scheelt niet heel veel). Maar met Mass Effect is er weer een heel nieuw verhaal waar ik helemaal in zit. Ik ben tot nu toe nog geen game tegengekomen die tegen de kotOR serie op kan, ondanks de next-gen platformen.

kotOR I heb ik gelukkig nog liggen in de kast

@MaxxRaptor: Bedankt voor de tip, daar had ik niet aan gedacht.

@ThaBest: Dat zou geweldig zijn! Thanks.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nu heb ik net nog even op bol.com gecheckt,en daar hebben ze KOTOR 2 nog voor de PC staan:)

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb hem op één dag te pakken gekregen via de Bazaar. Daar kan je ook rondkijken natuurlijk.

5. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hopelijk komen we 'Revan' ook weer tegen in de nieuwe KotoR :cool:

6. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, bedankt voor het kijken. Als hij niet meer te krijgen is voor de xbox zal ik even naar de pcversie kijken.

Revan gaan we zeer waarschijnlijk terugzien in kotOR III. Waar Revan naartoe is is een van de grootste vragen. Ik geloof dat hij op een queeste ging om de True Sith uit de roeien.

7. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14
    Nee joh, hij heeft met Bastilla een gezinnetje gesticht op Kashyk :thumbs:8) HK47 let op de kinderen en ze zijn reuze gelukkig 8)

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een MMO wordt zou ik dat de eerste slechte stap van Bioware vinden... De kotor spellen staan allebei hoog in mijn top 10 xbox 1 spellen, echt briljant dat je een singleplayer had waarbij de verhaallijn zonder al teveel nutteloze extra dingetjes al 50 uur speelplezier kon geven.

Als het een MMO wordt, hoef ik het sowieso niet te hebben. Daarvoor moet je gewoon een puisterig ventje zijn met teveel vrije tijd.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het wordt/is een MMO. Klaar. :) Wat Revan doet? Ballingsschap. Mark my words.

10. Manialmadcowie

Leuk Bevonden:
    14

+

MMO

is wel oké dan? 8)

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Zou lame zijn als hij van Sith Lord naar Sith Uitroeier gaat... Lijkt mij heel lastig om een goede Reentry voor Revan te maken als je naar deel I kijkt en de mogelijke uitkomsten.

12. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het verhaal nog eens goed doornemen. Revan is Sith Lord geworden om de True Sith te vinden en uit te roeien. Je zou kotOR II nog eens moeten spelen en een zo hoog mogelijke influence bij Kreia krijgen en zoveel mogelijk met haar praten, want ze weet alles. Ook bij het laatste eindbaas gevecht onthult Darth Traya een heleboel als je er ver op ingaat. Of je moet eens op internet zoeken.
    Probeer eens op wookiepedia te zoeken, hier staat echt alles wat je wilt weten over kotOR. Typ daar maar eens in de zoekbalk 'Revan' in.

En je hebt gelijk dat het lastig zou worden om een goede reentry te bedenken voor Revan, maar niet onmogelijk. In kotOR II is het ook redelijk gelukt om dingen van kotOR I te integreren.

Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor deze tip:)
    Ben KOTOR 2 nu weer overnieuw aan gamen,en ben nu van plan naar de Jedi kant te gaan.
    Want ik heb de eerste maal mezelf naar de Dark side begeven,maar op het laatst vertelde Kreia me dat ik nog geen Sith nog geen Jedi was geworden.
    Ook die ruzie die je met haar krijgt op Dantooine ben ik benieuwd of deze ook anders zal verlopen.
    Maar vraag me af hoe het zal gaan als je als Jedi af en toe wat Dark side puntjes maakt,en hoeveel dat uitmaakt:)

Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  14. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Even in een spoiler voor hen die KOTOR I & II niet hebben gespeeld:
    Wat is dan het verhaal als Revan goed was? Dan was hij Jedi en ging hij sith uitmoorden? Volgens mij bepaal je zelf in het begin van KOTOR II wat Kreia je gaat vertellen. In het begin worden je paar vragen gestelt over Revan, of hij Sithlord was of Jedi... en daarna volgens mij wat hij daarna deed ;) Een van de mogelijkheden die Kreia je vertelt is toch ook dat hij Jedi was om zo bij de Jedi top te komen en die uit te roeien(van binnen uit)?

Ik kan me natuurlijk ook vergissen.

15. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt gevraagt hoe Revan was gedurende de gebeurtenissen van kotOR I, oftewel wat jij als speler voor keuzes hebt gemaakt. Revan heeft een plan. Dit is erg ingewikkeld en op een aantal punten vaag. Ik raad je aan om op wookiepedia het artikel over revan helemaal uit te lezen, dit kan een uurtje duren. starwars.wikia.com is de url.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    beetje raar dat het andere KOTOR3 thread gesloten word omdat het over kotor2 zou gaan, alleen deze heeft een screen van kotor2:+

17. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Ik las het, maar ook daar hebben ze het over 2 verhalen. Een dat Revan goed was en een dat hij slecht was :+. Dat was Juist het geniale aan dat spel.

In deel 2 zijn ze doorgegaan op die 2 versie's van het verhaal. Als je in deel 3 weer wilt doorgaan op dit verhaal zit je weer met die 2 opties. Ze kunnen toch niet zomaar eentje weghalen.

18. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is een canoniek script. Deze kunnnen ze gebruiken.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Startpost van die ene thread gelezen? Bovendien staat daar ook een foto van kotor 2 (de boxart zelfs). Heel die thread was gebaseerd of foute geruchten en bovendien was er al een maand(en) niet in gepost. Dat allemaal deed mij concluderen dat het beter was om deze op te laten ;).

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Klopt inderdaad maar ik zal zodra ik een screen vind van KOTOR 3 die uiteraad gaan vervangen,en als er meer info komt uiteraad ook:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina