Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, mensen gaan nu wachten met het aanschaffen van een PS3. De NPS sales van de PS3 in Amerika zijn enkel zo hoog door MGS4, door niets anders. Over juli genomen denk ik dat het weer op het normale niveau zal zitten (of zelfs daaronder). De verkopen van de 360 zullen in Amerika alleen maar gaan stijgen, dit door de prijsverlaging en door de komst van de 60GB. Tel daar ook nog eens de toffe games bij op, die tot aan het einde van het jaar gaan verschijnen. Sony gaat het zwaar krijgen, zowel in Amerika als in Europa. Japan lijkt dood voor consoles zoals de PS3 en de 360, maar met die hele lading aan JRPG's en andere Japanse games op de 360 en het gebrek aan deze games op de PS3, zou je toch mogen verwachten dat de 360 daar ook wat populairder gaat worden.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Belooft de pers/Sony weer teveel? Gaan ze dit kunnen waarmaken?

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik lees hier dat Gamespot het zegt, niet Sony. Dus tot dat het tegendeel bewezen is heeft Sony deze keer niets me die hype te maken.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als het waar is koop ik een PS3 :cool: Kleine kans dus, maar het zou wel heel tof zijn. Eerst zien, dan geloven.
    Teveel loze beloften de afgelopen tijd..

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad .

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oké, terug van vakantie en ik lees toch wat dingen.. Ik heb het nieuwe dashboard bekeken en dat ziet er echt tof uit, alleen jammer dat die dan niet gelijk in Nederland uitkomt. >_<

En je moet binnenkort games installeren? Ik lachte eerst Sony hard uit, vond het totaal onnodig maar nu ik dit lees moet ik toch best hard lachen. Is er nog meer 'groot' nieuws? Nieuwe killer titels aangekondigt, etc.. Heb geen zin om diverse websites af te zoeken.

Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Final Fantasy XIII komt naar de Xbox :cool:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Woot! Dat zal wel een tegenslag voor het Playstation 3 kamp zijn. Dat had ik dus echt niet verwacht.

9. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig is het optioneel, geen verplichting. Wereld van verschil.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    toch zou ik het af en toe wel doen.. bijvoorbeeld als je een game veel speelt.. geen krassen.. lens is clean.. etc.

11. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, waarom niet. Zolang je genoeg ruimte hebt geen probleem.

12. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het niet... waarom toch x vs. y vs. z de hele tijd:confused: |:- ? elke console heeft zijn eigen voor- en nadelen. daarnaast speelt de voorkeur voor/ervaring met de verschillende consoles door mensen ook een belangrijke rol.. waarom lezen jullie met z'n allen deze thread ( http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=116632 ) niet? dan kan deze thread gesloten worden:)

Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Die topic hebben wij allemaal wel gelezen hoor, en ik heb ook mijn antwoord gegeven. Deze topic is gewoon bedoelt voor alle nieuwtjes (of ze nou goed of slecht zijn) van elke console naar boven te halen. Het is op dit forum misschien wel de populairste topic, en niet bedoelt om andere consoles te bashen maar met een nuchtere kijk naar de verschillende consoles te kijken wat er goed en fout gaat.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WORD:thumbs:

Dit is geen gametrailers of gamespot, hier hebben de x vs. y topics gewoon echt inhoud, vind het altijd wel leuk om hier wat rond te lezen. Goed nieuws over m'n eigen consoles, 360 en sinds kort de wii is altijd leuk om te lezen, en heel stiekem is het ook soms wel weer even fijn om te horen dat het slecht gaat met de ps3:+

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Het regent misschien wel slecht nieuws voor PS3. Maar ze verkopen wel beter dan de Xbox 360. Ik zeg dat MicroSoft moet gaan uitkijken.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind trouwens dat psn titels kwalitatief wel een stuk beter zijn dan die van xbl:

- Siren
    - Warhawk
    - LBP
    - Pixeljunk
    - Flow
    - Echodrome
    - Elefunk
    - Tekken

En nog veel meer. Een dergelijk aanbod van echt mooie spellen kom je op xbl toch eigenlijk nauwelijks tegen.

17. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Kevf zegt :)

18. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopverschillen zijn minimaal. Sony heeft net alleen even geprofiteerd van het MGS4 effect.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Xbox 360 krijgt medaille systeem

http://www.xboxonly.nl/nieuws/11962/Xbox_360_krijgt_medaille_systeem/

Niet te filmen.......keihard gejat van de trophies......
    toch wel een ziekte van deze generatie

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    'een visuele representatie van je behaalde achievements.'
    Dat hebben we toch al lang? :confused:
    Voila een visuele representatie van een achievement:
    [​IMG] ...?

Ik snap niet goed wat ik me bij dat medaillesysteem moet voorstellen. Wat is er anders aan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina