Ik kom best vaak door c4 om het leven in een tank, omdat ik altijd de first person view gebruik in een tank zie ik ze niet aankomen. Ik vind die 3rd person view echt vreselijk, het is net of ie amper stuurt in 3rd person mode, dan maar af en toe wat c4 voor mijn kiezen
En als je crates aan het stukschieten bent, sta je nu eenmaal tussen de gebouwen van de tegenstander, dan ben je gewoon kwetsbaar.
Dat snel uitstappen werkt lang niet altijd, omdat de plek waar je uit je tank komt niet altijd dezelfde is, ben ik meestal wat gedesorienteerd, wat mijn tegenstander de kans geeft wapen te switchen en me neer te schieten, (of eenvoudiger nog, mijn tank af te pakken) ik probeer er meestal overheen te rijden.
Gunners in je tank vind ik 9 van de tien keer waardeloos, ze zijn makkelijk afgeleid, raken snel in paniek en springen er ineens uit (wat vaak een lekkere teamkill voor de bestuurder oplevert), en vaak jatten ze je tank als je even uitstapt voor wat repairs ofzo.
Die machinegun is ook echt een waardeloos ding, de handgun van de recon class is dodelijker dan die puddingbuks op de tank.
Mijn doel is eigenlijk nooit om de tank heel te houden, of om zelf te blijven leven, er zitten toch meestal 8 snipers aan de rand van het veld met hun laser designators op je te richten. Ik pak een tank, rush de verdediging en schiet een crate stuk, vaak word je vervolgens opgeblazen door c4/laser designator/rpg's, dan respawn ik en pak een nieuwe tank, rush de verdediging enz enz... ik krijg er geen k/d ratio voor van 18/3 maar ik win wel.
Laatst bewerkt: 21 jul 2008