Je moet dan de game afsluiten...tenminste ik zou niet weten hoe je anders een uitdaging moet weigeren. Als je een paar potjes wil oefenen tegen me kun je me wel toevoegen hoor...oefening baart kunst...scheelt je misschien wat haren op je hoofd die je er dan niet uit hoeft te trekken van frustratie
Gister vond ik dit spel echt cool omdat ik een paar keer mooie wedstrijden had. Maar vandaag kreeg ik gelijk weer de neiging om de controller in 5 stukken te breken. Ik had verloren met 3/0 met alleen maar geluksgoals. Tevens lijkt het zo dat mijn team echt niet kan schieten (PSV) Ze schieten echt alles over. Terwijl ik met AC Milaan alles gemakkelijk binnen de drie witte paaltjes kon krijgen. En hoe krijg je in godsnaam een goede vrijetrap. Ik kan alleen over schieten lijkt het. En mijn verdedeging doet 9vd10 keer niets lijkt het...
Is het een bekend "probleem" dat als je online speelt en er een Friend online komt het spel heel eventjes hapert?
Haha, ik heb bij dit deeltje helemaal geen last van lag. Op dus dat momentje na. En nu staat Pro Evolution Soccer '08 zo zielig alleen op 1000. Zit inmiddels op de 25 overwinningen.
ik ben ook 1ste in de week geweest (toen het spel nog de beste footie was) ik was rating 8000 maar toen verloor ik alles en werd ik weer 5000. vandaag gespeeld voor die laatste achievement win the england league. ben al op de helft
Ben ook al bezig om hem op 1000/1000 te krijgen. Sta nu op 470 Ik ben nu bezig met de 100 Matches Won achievement
Hehe, daar ben ik nou ook mee bezig. Het spel 1000/1000 krijgen. Ik ben er ook bijna, nog een paar matches winnen en dan gewoon ff die Leagues spelen en dan 1000/1000
ff die leagues spelen? dat is zwaar kut je moet 38 of 34 wedstrijden spelen. 5 minuten, je kan niet een wedstrijd opgeven en je kan niet simuleren!!
Als je het dan op ''Makkelijk'' zet en dan op 5 Minuten ben je er best wel snel mee klaar. Als je bedenkt dat je per League 40 G krijgt, Doe ik het best wel graag
heb nu eindelijk 1000 voor pes 6. maar met de gedachte dat ik Fifa 08 heb gehad, Uefa Champions league 07/08 heb gehad, pes 2008 in bezit heb en uefa euro 2008 in bezet hebt voel je je toch een beetje een achievement whore als je 1 volle dag pes 6 speelt voor 1 achievement van 40 G...
Ja, dat is wel waar... Ik heb net de 100 Matches achievement gewonnen Nu nog de 100 Achievements Won achievement Ik heb nu al 32 Matches gewonnen Nog een lange weg te gaan, maar als je bedenkt dat ik 32 Matches in 2 Dagen heb gewonnen
*Update* Ben nu al op de 760/1000 en nader de 840/1000 (Master League D1 ) Wel erg lastig, al die leagues die je dan moet halen, wil je de 1000/1000 bereiken. Maargoed, ga er de komende weken mee aan de slag. Hopen maar dat ik ver zal eindigen