Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan me voorstellen dat bepaalde mensen het leuk vinden, maar dit stijltje gecombineerd met PoP doet me totaal niets. Bedoel overigens niet zozeer de stijl van AC, maar de graphics van AC, meer realistisch. Vind het stijltje van de nieuwe PoP wel passen bij RPG's, maar niet bij dit soort type games.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ga ik zeker halen :)

    Ben een fan van cell shaded :)
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de oudere delen ook helemaal geweldig! al vanaf deel1! Moet zeggen dat stijltje is wel wennen maar toch prince of persia rocks!!!! En die moves in dat filmpje zijn ook zo gaaf....waarom deden ze dat niet in too human?
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal Ubisoft kennende wel geen demo van de game komen. Zou hem toch eerst liever eens met mijn eigen ogen willen checken.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was juist ideaal geweest voor deze game. Speler 1: De prins
    Speler 2: Elika.
    En dan samen vette combo's uitvoeren; elkaar door helpen door het level te klauteren.

    Gemiste kans! =( :'-(
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beetje jammer en een rare keuze. Ze zouden PoP toch tonen?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is ook gedaan. Er staat een walkthrough op gametrailers. Ik vind het echt ontzettend vet. Iedere vijand in het spel levert een spectaculair gevecht op. Ook het klimmen en klauteren vind ik gaaf. En het samenwerken met Elika lijkt me goed te werken. Ze is totaal geen blok aan je been. Echt een must voor mij. De gameplay ziet er vloeiend uit en het stijltje vind ik erg mooi gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 2008: Developer Walkthrough Pt. 1


    [gt]36500[/gt]
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    woow, niet verwacht dat ik er zo door weggeblazen zou zijn. De oude PoP sfeer zit er nog in, maar dan als een enorme upgrade. De moves zijn nu nog vetter!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier is trouwens deel 2 van die walkthrough:
    [gt]36544[/gt]

    Zelf probeer ik niet te kijken; ik wil verrast worden bij de release. :9
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, maar je wilt wel weten wat je koopt toch?
    Een beetje gameplay bekijken kan volgens mij geen kwaad.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik al zeker weet dat ik een game koop kijk ik geen enkel gameplayfilmpje meer.
    Alleen nog gewone trailers om in de stemming te komen.

    Doe ik al jaren zo, en tot nu toe geen klachten ;)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond de vorige games wel vet alleen geraakte ik gefrustreerd in het feit dat als je dood ging je meestal iets te ver terug gezet wordt. Nu met deze PoP wordt je wel terug gezet, maar blijkbaar niet zo ver en moet je ook niet meer op het Continue screen wachten.

    Grafische stijl spreekt me helemaal aan, maar waarvoor ik vooral bewondering heb is het leveldesign. Hoe dat ze al die routes bedenken en mooi integreren in de spelwereld, hulde _O_.

    Vind het ook wel jammer dat er geen co-op in zit, maar dat lijkt me logisch. Elika kan niet dood gaan en blijft constant achter je. Die 2 dingen gaan gewoon niet met co-op. Als je in co-op speelt moet je allebei kunnen doodgaan en allebei staan en gaan waar je wil en ik denk dat niemand het leuk gaat vinden als je steeds achter je vriend moet blijven.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zag net dit filmpje en als je door de graphics heen kijkt lijkt de gameplay behoorlijk op TMNT :eek:

    http://www.gamersyde.com/news_6868_en.html

    Hoe je langs de muren loopt, hoe je met richels omgaat, hoe je samen werkt met de dame om verder te springen, hoe hij aan die stikken slingert. Tis echt net hetzelfde 8)

    Daarnaast heeft de prins Peter Parker humor = niet ok
     
  15. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    mensen,.... dit wordt een top game. Voor mij was dit de game van E3 2008. Demo (niet op live natuurlijk) video was cool. Het spel zag er prachtig uit. Donker en free-roam, na verslaan (vet vechtsysteem) van bad guy ontwaak je de bloemetjes en wordt het echt een sprookjes wereld. Je kunt dan orbs verzamelen om verdere dingen te unlocken. Een musthave.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja heb ik ook hekel aan als een hoofdpersoon op een film of stripfiguur moet lijken.

    Van die Martin Lawrence hyper gasten als hoofdpersoon of Vin diesel wannabees zie je ook zo vaak.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat deze game te makkelijk wordt, net wat walktroughs gezien van de developers, en als je valt dan reikt er een magische uit van die chick die je weer helpt? en ze kan je ook zetjes geven? Dus eigeniljk kan er niks meer misgaan,

    En voor een game waar acrobatiek erg belangrijk is is dat toch wel een minpunt.
    Als je namelijk goed oplet dan zie je dat die developer Constant niet goed genoeg springt en constant zetjes krijgt van die chick?:confused:

    Ik snap het idee wel, dat ze je niet uit de ervaring en flow van de game willen halen. Maar ga dan een film maken ofzo, een game moet wel uitdagend zijn.

    btw echt weer ubisoft, net als met AC, hoofdpersoon met een raar onnatuurlijk amerikaans accent. zucht.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, maar je gaat wel een stukje terug (al zal het stukje waarschijnlijk nooit zo groot zijn als in de vorige PoP's). Het is gewoon de cyclus van sterven - continue? - yes maar dan zonder de laatste 2 stappen.
     
  19. Het is toch overduidelijk dat die sprongen niet gehaald kunnen worden door de prins en dus ook niet door de speler. IS gewoon onderdeel van de gameplay. Bij sprongen die je wel kan halen val je volgens mij (weet het wel zeker) gewoon de afgrond in.
     
  20. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt! Vind het een prima systeem. Ik heb juist moeite met het ellelange naspelen van levels om weer bij het punt te komen waar je dood bent gegaan (vb GTA IV). En mijn bovenbuurman heeft ook gelijk, is gewoon onderdeel van de gamplay, zie het als een stoere dubblejump.
     

Deel Deze Pagina