Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij nu iets af: Ik heb in Februari mijn Xbox 360 moeten afstaan voor een Enkeltje Duitsland. Nadat het gerepareerd is, kreeg ik de Xbox 360 met formulier waarin vermeld was dat de Moederbord vervangen was door een nieuwe. Heb ik nu dus een Falcon model? En wat zijn allemaal de voordelen?

    mvg Steel Dogg
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn box is voor de twede keer kapot word vandaag door ups opgehaald, vorige keer ging het snel en had ik de box binnen 3 dagen terug, iemand ervaring over de laatste paar maanden met terug brengen?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh dat gaat zeer snel. Kan misschien een week duren. :)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het kan zijn dat je gewoon hetzelfde moederbord hebt. Maar mocht je een Falcon moederbord hebben dan is hij gewoon wat stiller.

    edit; excuses voor de dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo dat hij wat stiller is, dus dan heb ik wel een Falcon model :)

    maarja, bedankt voor het antwoord Dazlin :D
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Pff, alleen omdat hij stiller is hoeft het niet te betekenen dat je een Falcon hebt hoor :emo:.
    Zoek even op Google naar "Xbox 360 falcon flashlight", dan zie je een manier om het zeker te weten. En daarnaast is februari nogal vroeg om al Falcon's bij de reparatie terug te doen, dat gebeurde pas wat later.

    En als je geen HDMI-poort erop hebt zitten, heb je geen Falcon, maar een Opus. De Opus is namelijk een Falcon zonder HDMI, zodat die in de oude cases passen.
     
  7. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist RROD :mad:
    Memory Error / Memory Overheating, volgens de status lampjes.

    Wat hebben jullie gedaan? Via de site een repair aangevraagd of gaat via de telefoon sneller?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Bellen naar Microsoft en dan krijg je zo'n label opgestuurd en dan moet je het in een doos doen en dan komen ze het ophalen :)
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    alweer Status uitzondering

     
  10. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen met mijn 360?

    Ik heb een week geleden de xbox opgestuurd naar Microsoft vanwege de ring of death. Ik heb zojuist een nieuwe xbox 360 terug gekregen, maar nu zit ik met 3 problemen.
    - Hij maakt veel meer lawaai dan mijn oude xbox.
    - Mijn controller werkt wel in de market place, maar niet tijdens spellen?!?!
    - Hij kan geen verbinding maken met internet, terwijl alles staat ingesteld.

    Zou ik de console weer opnieuw moeten opsturen of heeft iemand een ander idee?
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb je nog eens geprobeerd om je console en controller connect laten te zoeken? ( Connect knop controller en console indrukken.)
    Dus je krijg bij testen van internet geen fout?
    En het lawaai, daar valt weinig aan te doen. Ik krijg mijn Xbox 360 ook vandaag terug als alles goed gaat :)
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen, ik heb hier een ring of death geval,

    nu las ik het volgende bij de topic opening:

    Turn the xbox 360 on, and wait till the 3 red lights are flashing.
    Press and hold the sync up button (the small white one), while holding that button press the eject button.

    Die 2e zin begrijp ik niet helemaal. Moet ik nu dat knopje indrukken waarmee je de controller met de 360 verbind?? en dan vervolgens moet ik het knopje indrukken zodat de disc lade opengaat??

    alle reacties welkom en bedankt:)
     
  13. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, het connect knopje indrukken en tegelijk de lade openen.
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hou dus dat connect knopje ingedrukt en open/sluit de disc lade iedere keer maar ik krijg iedere keer weer gewoon 3 lichtjes, helemaal geen code ofsow...

    HD eraf helpt ook niet, dus hij zal echt terug moeten

    welk type xbox krijg je tegenwoordig terug van Microsoft, die gene met nieuwste/beste dvd lade? Zou je eigenlijk kunnen onderhandelen, omdat dit de 2e keer is dat ik hem terugstuur? zo van: ik leg 50 euro bij en ik wil de HDMI/elite versie? iemand wel eens geprobeerd??:9
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 terug :) Nieuwe moederbord en heb een benQ drive. Nu is de Xbox 360 echt stukken stiller. Alleen hebben ze 1 probleem niet opgelost. Ik had probleem aan de stroomkabel die je moet insteken in de voedingsblok. Ik moet die nog steeds omhoog zetten om te zorgen dat de voedingblok stroom krijgt. Ik denk dat ik morgen de service maar weer bel en dan hopen dat ze gewoon een nieuwe kabel opsturen. Want daarvoor ga ik niet weer een week wachten om op en af te sturen. Of de kabel moest zelf repareerbaar zijn want het is juist aan de stekker die je in de voedingsblok moet steken. Net waar de kabel loopt.
     
  16. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het grappige is, eingelijk zwaar triest, heb het vandaag gekregen, en al mn klachten erover was dat het snel overhit raakt, vastlopers, groene/paarse kleuren op me tv scherm, zwarte beeld, etc. en nu krijg ik eindelijk mijn xbox terug na 2 WEKEN, en alleen wat ze hebben gedaan is een nieuwe DVD-Drive erin zetten. :confused: ik stuur het nog 1 keer op want dit wordt me 4e keer, anders neem ik echt wel contact op met de media, schandalig gewoon.
     
  17. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie aangeven wat gebruikelijk is voor het mogen ontvangen van een label? Ik ben namelijk al een paar dagen in afwachting van een label per e-mail.

    Bedankt alvast!
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik zou nog maar een keer contact opnemen met de helpdesk. Ik had 'm binnen een uur na het gesprek al en een paar dagen lijkt me wat lang. Misschien is het e-mailadres niet goed overgekomen bij de medewerker. Ik neem aan dat je ook tussen spamberichten hebt gekeken?
     
  19. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mijn 360 weer terug gehad uit duitsland ! al met al dus gaat het dus vrij snel..anderhalve week vanaf het moment dat ik gebeld heb met MS....

    heb een nieuwe 360 ontvangen MFR date : 24-4-2008 !!! hij is iets stiller als de vorige...maar mijn oude voeding zit erbij....203 watt dus neem aan dat ook deze geen FALCON is ondanks dat het een 2008 model is......maar goed kan weer gamen....da's het belangrijkste ! voor de rest wens ik eenieder die w8 op zijn 360 veel sterkt...maar zoals ik al zei het gaat snel....en het wordt goed weer....greetzzzz !
     
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat niet iedereen die mail krijgt. Ik kreeg hem niet, mijn xbox werd gewoon opgehaald door UPS zonder problemen.
    Je moet hem wel in een doos doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina