Goed dat ik die afbeelding zie. Laat me eraan denken dat ik TR: Anniverary nog moet kopen. voor 19.99 kan ik em niet laten liggen. Lekker herinneringen ophalen + me voorbereiden op Underworld.
Tomb Raider 2 mn favoriete deel in de reeks En de blokkerigheid druipt ervan af,maar het waren wel glorieuze tijden
had je niet nog niet eens dulle moet je zeker halen,, voor 20 is het helemaal een topper.. tomb raider 2 is ook 1 van me favoriete..
deed je dit ook altyd zeker in tomb 2 Tomb Raider 2: Lara's Home (butler in freezer) [yt]hIhuwWKAoUQ[/yt]
Ooooh jawel! Dat was mijn favoriete level Tomb Raider of All-time (level 3, TR 2) Ik ken dat level nu nog steeds uit mijn kop! Dat was in de bibliotheek, en op het eind ergens moest je zo'n bom opblazen. Geniaal Ook level 2 was vet, in Venetie. Daar begon je in zo'n steegje en moest je ergens over het kanaal naar een luifel springen, alleen dit is mij nooit gelukt waardoor ik het level niet kon uitspelen
dat vond ik een kutlevel.. je moest dan met een speedboat ergens doorheen maar de poort was maar open voor een bepaalde tyd.dus je moest je constant haasten
Net even wat rond gekeken op google naar diverse gamesites,en het verhaal draait inderdaad voor een gedeelte om de Maya kalander gebeuren. En dat op de dag des oordeels de poorten naar de hel worden geopent,aan Miss Croft dit vieze zaakje weer tegen te gaan. Nou als Lara dit lukt is ze onze redder,en hoeft ze geen belasting meer te betalen zoals die gasten van de film Armagedon
Tomb Raider: Underworld Generaties lang zijn er verhalen verteld over het verschrikkelijke wapen van de Noorse god Thor. De legende verteld dat hij die de hamer heeft de bevoegdheid heeft om bergen in valleien te veranderen en de kracht heeft om zelfs de goden te vernietigen . Voor meer dan duizend jaar is dit alleen een mythe.... tot nu toe. In een oude ruïne op de vloer van de Middellandse Zee, vindt Lara Croft het bewijs van een Noordse onderwereld en de mythische hamer. Ze probeert de geheimen achter deze mythen te ontrafelen. Lara's avontuurlijke reis leidt haar naar een vergeten macht die, indien ontketend, het einde van alle beschaving kan zijn. @McSparkle snelle speedrun
Tomb Raider: Underworld krijgt demo voor release Nieuws | 22 juli 2008 - Onlangs werd de nieuweste telg uit de Tomb Raider franchise, Tomb Raider: Underworld, aan het grote publiek getoond tijdens de E3 2008. Naast enkele mooie beelden levert dit natuurlijk ook de nodige nieuwe informatie op. De woordvoeder van Eidos wist namelijk te vertellen dat er een demo van Larac Croft Tomb Raider: Underworld zal verschijnen viai Xbox Live en het Playstation Network, voor de release van de game op 21 november 208. In Tomb Raider: Underworld zal Lara Croft afreizen naar oude ruïnes in de Middellandse Zee Deze ruïnes herbergen het ultieme wapen uit de Noorse mythologie, het wapen van de Thor. Lara zal tijdens een van haar expedities opzoek gaan naar het wapen, maar tijdens haar reis ontdekt ze een gevaarlijke kracht, die, wanneer losgelaten, de hele beschaving kan wegvagen.
vet, maar denk niet dat ik die ga downloaden.. want ik wil me laten verrassen als ik de game echt ga spelen
Mooi screen,en eindelijk geen geblokte tijgers meer Ben echt benieuwd weer,zoveel games die tof zijn die uitkomen je ziet het licht niet meer.