Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Over de inhoud van Portal is eigenlijk niets gezegd op de persconferentie. Maar verwacht dat het een nieuw deel word, met nieuwe levels en enkele nieuwe toevoegingen.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    zal wel geen vervolg worden..
    zal wel een aantal nieuwe missies wezen neem ik aan..
    Banjo-Kazooie lijkt me ook wel vet ja;)

weet ook iemand waneer de megaman 9 uitkomt?
    want daar zit ik echt op te w88;)

3. zaangamer

zaangamer Guest

Van wat ik heb gelezen wordt portal geen volledig vervolg, maar een soort uitbreiding van de game. Maar wat mij betreft is alles goed, als we maar meer Portal krijgen.

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    E3: Capcom laat informatie los van Mega Man 9
    Nieuws | 15 juli 2008 - Ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft in een persbericht wat algemene informatie van de opkomende Xbox Live Arcade, PlayStation Network en WiiWare-game Mega Man 9 vrijgegeven. Het verhaal begint in het jaar 200X, als geavanceerde wetenschap industriële robots heeft gemaakt om de mensheid te helpen. Echter, de slechte Dir. Wily heeft een plot om de wereld te domineren, en heeft daarbij zijn eigen robot-leger geschapen. Dr. Wily heeft zijn eigen robots gemaakt om hem tegen te houden, en één daarvan is Mega Man.

Dr. Wily steelt echter de ontwerpen van Dr. Light, en laat deze robots chaos veroorzaken. Dr. Light ziet dit op televisie, en is stomverbaasd. Onterecht krijgt hij de schuld van deze catastrofe, en het is aan Mega Man om Dr. Light zijn naam te zuiveren.

Mega Man 9 bevat 50 nieuwe vijanden en totaal nieuwe eindbaasgevechten. De personages zijn ontworpen door Keiji Inafune. Verder kent het spel online ranglijsten, waarbij de beste Mega Man 9-spelers worden gevolgd. Deze ranglijst is gebaseerd op score en tijd. (GP)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    New Portal: Still Alive content mined from Flash version and no GLaDOS

During Microsoft's E3 press conference, the announcement of Portal: Still Alive caused OMG MEGATON waves of excitement throughout the fanboy nation. That was until we discovered it wasn't a full fledged sequel and would instead be a re-release of the Portal game as experienced through the Orange Box with additional content. Soon, OXM confirmed the new content wouldn't be story driven which was a bit of a bummer, but now we're hearing from Valve's Doug Lombardi that the addition content won't even be original.

Lombardi informed GameSetWatch that Portal: Still Alive's additional content will actually come from the fan created, fan tribute Portal: The Flash Version. Levels that can be experienced for free, online but now re-certified for inclusion on the 360 as part of Portal: Still Alive. It's kinda sucky if you think about it, because the flash inspired levels will not feature any story elements or the iconic GLaDOS herself. Major bummer.

So, for those who have yet to experience Portal in all its portal creation glory, Portal: Still Alive looks to be a perfect purchase. It'll be a stand alone XBLA download featuring all the original Portal content plus a few levels from Portal: The Flash Version all for a reasonable price. But for those who already own the Orange Box, Still Alive may not be worth the MS points. Unless, of course, achievements are the main draw or you don't own a computer to play Portal: The Flash Version. If that's the case, then how are you reading this? Public library computers?

6. zaangamer

zaangamer Guest

die Portal hoeven we dus ook niet te kopen. Jammer, had gehoopt op zoveel meer.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk een Arcade game die nu nog gratis aangeboden word door Microsoft? Zo ja, welke? (Ik heb Undertow al)

8. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    nOpe geen eentje is nu gratis verkrijgbaar

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    hey,

ik zit eraan te denken castlevania van XBLA te plukken.
    Zijn er mensen die deze game ook hebben gekocht,en is het een aanrader?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb em en het is zeker een hele leuke game. die punten meer dan waard. 1 van weinige arcade titels waar ik 200/200 achievements points van heb.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoop dat Msoft met meer games zoals Banjo 1 en Soul Calibur als XBLA games komt. Zijn namelijk bijzonder toffe games.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja echt een aanrader..
    1 van de beste arcade games op xbla.
    en je doet er ook zeker een lange tyd mee voor dat je alles gehaald heb in de game:thumbs:

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet of je een US account hebt, maar daar op MP staan 2 gratis xbla games: aegis wing een side scrolling shooter, in je eentje niet super, maar met vrienden of via live een leuke game. En daarnaast is er een of andere Toyota game, maar die heb ik nooit gedownload.

Een van de beste xbla spellen die ik heb gespeeld. Je bent er lang mee bezig. Als je bepaalde dingen hebt gedaan, komt er nog een soort van 2e kasteel beschikbaar. En als je hem hebt uitgespeeld kun je nog met een ander personage het spel spelen.

Daarnaast heb ik nog 1000 punten over, maar ik weet niet wat ik moet halen. Er komt op dit moment geen enkel, in mijn ogen, leuk xbla spel uit. Misschien dat jullie nog suggesties hebben (ik heb de volgende xblagames al: Castlevania, turtles, cloning clyde, texas hold em, jetpack, doom, small arms, sonic 1 en 2, freeding frenzy, heavy weapon, elements of destruction, bomberman (en hexic en aegis wing)).

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt voor de reacties!

Ik heb inmiddels al een paar uur Castlevania gespeeld.
    maar moet zeggen dat het soms erg onduidelijk is waar je naartoe moet.
    loop nu al een half uur rond zonder te weten wat ik moet doen.

Verder idd wel vermakelijk.

:)

15. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Hey vraagje,

Ik heb een aantal arcade games full versions. nu heb ik een tweede account aangemaakt en de meeste games heb ik full version op beide accounts (dus 1 keer gekocht) maar sommige (bejeweled2) heb ik op 1 account full en andere account alleen trial.

Dussssssss mijn vraag... hoe kan dit??

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Rez HD! absoluut de demo eens proberen

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En ik raad Ikaruga (leukste moeilijkste spel), N+ (leukste ninjagame) en Schizoid (beste co-op game) aan.

Castlevania en die nieuwe Joint Strike dinges maar ff proberen.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blij: een week eerder
    Niet zo blij: 2x zo duur als het origineel (de laatste maanden volgens mij geen game meer gezien voor 400 punten :confused:)

Resultaat: Must-buy!

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga daar zeker geen 800 voor betalen. Jammer dat 800 nu het vaste price point is geworden voor alles (zo lijkt het)...

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Mocht idd wel wat goedkoper, waarom niet 600 punten... sommige games zijn echt geen 800 punten waard. Laatst dat spel van capcom, wolf of the nog wat gehaald, demo was cool, maar speelde em binnen 20 minuten bijna uit 8) Leuk spel maar dat is echt te kort zelfs voor een arcade spel.

Iemand dat vliegspel 1942 al gekocht? Is ie beetje lang, demo is cool, maar als ie weer maar 3 levels heeft ga ik em echt niet halen voor 800 punten 8)

Deel Deze Pagina