Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik zo het aantal skill's zie die je kunt opvullen met de punten die je elk level erbij krijgt, lijkt het me dat er héél wat levels zitten in de full game.
    Maar mischien is het ook wel wat versneld in de demo, de demo moest wel een beetje aantrekkelijk zijn om te spelen natuurlijk, als je enkel lvl 1 kunt zijn in de demo met de lelijkste/slapste gear denk je ook ''wat is dit voor duf spel?''. :D

Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het ping pong vechten in dit spel ook niet echt leuk. Camera was trouwens geen probleem (stel hem in op "iso"). Verder een heel aardige demo, maar daar blijft het bij.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt verkocht! Had nu een super vette armor en een super zwaard! Vond het echt jammer dat ik bij de laatste battle was 8)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar de demo gespeeld, best leuke game. Redelijk veel diepgang met skill points en al die itemdrops, maar dan wel hack 'n slash erin. Goeie combinatie.

Alleen die camera zint me niet echt dat je hem niet zelf kan besturen maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo nu meerdere balen gespeeld en m'n grootste punt van kritiek is en blijft de camera. Regelmatig draait hij niet lekker mee met het gevecht. Ook moet ik nog wat wennen aan de combat met de rechterstick.

6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond de camera ook een minpuntje, maar niet genoeg om mij te weerhouden deze game te kopen. Op de release waarschijnlijk :)

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeeld en ik vind het heel leuk wou wel al eens een soort van hack 'n slash kopen, en deze is zeker de moeite waard. Natuurlijk zoals sommigen aanhaalden is de camera een minpunt, dat je hem niet zelf kan besturen, wie weet hebben ze dat nog veranderd.

cool spel, mss vind ik het wel de beste tot nu toe

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als je een toffe hack and slash game zoekt, kan ik je Devil May Cry 4 aanraden. Vind ik persoonlijk een veel toffere game dan Too Human.

9. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Too Human en Devil may Cry 4 kun je absoluut niet met elkaar vergelijken. Verhaal in DMC4 is om te zuigen. Ik heb alle DMC games gespeeld en ben er nooit echt kapot van geweest. Too human is een rpg geen hack en Slash.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    good luck with that ;)

DMC4 en Too human kun je idd niet vergelijken met elkaar. Iemand al de LE gespot van deze game? of is die er niet?

11. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem nu voor 55,- pre-orderen bij Xboxhome, krijg je een code voor een exclusieve armor volgens budgetgaming. mischien leuk voor de liefhebbers.

vindt hem zelf niet zo geweldig deze game, demo viel me een beetje tegen maar mischien dat ik het nog een kans moet geven.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad, ik vind het verhaal van DMC anders steengoed! :eek: Je moet natuurlijk niet elke voetstap die je in het spel neemt serieus nemen, maar het verhaal achter de game is echt strak!

Zie hierboven. Ik ben LEs eigenlijk beu, nemen zo veel ruimte in, onhandig te openen. Ik ga voor de gewone.

Ben trouwens bezig met een Character Preview. Ik heb gedetailleerde informatie over 8 van de (veel meer) Aesir in het spel. Met portretten, informatie en rol in Too Human!

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er is zoveel fout aan too-human...

Maar toch heb ik al bijna zo'n 3 uur een demo staan spelen.. en het is eigenlijk verslavend..
    heel raar..

14. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha, snap wat je bedoeld. Ik denk dat dit spel erg verslavend is. Ik heb de demo ook al 3 keer gespeeld en blijf de game leuker vinden. De combat in Mass effect bracht mij ook niet wat ik ervan gedacht had, maar ook daar bleef ik maar spelen en kreeg ik er gaande weg ook meer lol in.

15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ergens gehoord dat je alle classes kan unlocken.. weet iemand hoe

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
  18. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Niet nodig linker pookje en A werkt ook zo bij alle classes. kost een hoop minder moeite ook

Die Cöop is zeker wel de shit ook maar hopen dat genoeg mensen dit on-line gaan spelen, dit is echt wel een must have voor mij. heb de demo ook helemaal kapot gespeeld

Hier een preview:
    [GT]37938[/GT]

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  19. Kenman

Leuk Bevonden:
    2
    Eerste review zijn binnen vanuit America. Zijn niet echt veelbelovend. Een 7,8 van IGN is het beste de rest zit rond de 5 en 6. Wil hem eigenlijk toch wel spelen, maar twijfel of ik niet ff wacht en hem op de Bazaar op de kop tik.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    TeamXbox 6.5
    GameSpy.com 5.0
    IGN.com 7.8
    1UP.com 6.0
    Game Informer 6.8
    Game Informer 7.0
    Games Magazine [Greece] 9.3

Dat zijn de ratings tot nu toe. Ik ga de game ook reviewen, weet enkel nog niet wanneer ik mijn exemplaar binnen krijg. :mad:

Deel Deze Pagina